نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
۴ |
۸
پرسپولیس بیخیال هافبک سابق استقلال نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب هافبک سابق استقلال است.

پرسپولیسی‌ها که به شدت به دنبال جذب سعید مهری بودند، قصد داشتند نام سینا اسدبیگی را از لیست خارج کنند تا بتوانند هافبک سابق استقلال را به خدمت بگیرند. اسدبیگی اما تمایلی به جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت نداشت.

او در تمرینات پرسپولیس هم حضور پیدا کرد تا نشان بدهد که به ماندن در این تیم تمایل دارد. این بازیکن در مصاحبه با خبرورزشی هم تاکید کرد که می‌خواهد در پرسپولیس بماند و به قراردادش پایبند خواهد بود.

با توجه به این شرایط پیوستن مهری به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته  است.با این حال  پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مهری است و می‌خواهد این بازیکن را هرطور شده به خدمت بگیرد. با این حال باید یک بازیکن از جمع بازیکنان این تیم جدا شود و به صورت توافقی قراردادش را فسخ کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیسه پاره IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    ده تا مهری یه پای اسد بیگی نمیشن .مهری و امثال مهری نهایتا در حد همون کیسه ی طهرانن.
  • پرسپولیس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    باید اسم پورعلی گنجی روبدن که مصدومه! سینا روباید بهش فرصت بدن تا خودشو نشون بده، آوردن مهری دردی رو دوا نمیکنه! حداقل شکاری رو هم جذب کنید،مهاجم کمه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی