یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
۳ |
۵
ضرر بزرگ استقلال با حفظ یک بازیکن خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تا الان موفق به انتقال قرضی دروازه‌بان بوسنیایی خود به تیم دیگری نشده است.

تیم شمس آذر قزوین امروز اعلام کرد؛ گلر بوسنیایی استقلال که بدون اطلاع کادرفنی این تیم خریداری و به قزوینی‌ها بصورت قرضی پیشنهاد شده را نمی خواهد، شمس آذری‌ها معتقدند این گلر که رزومه و آمار خوبی ندارد و فقط سهمیه خارجی این تیم را پر می کند.

چیزی که پیداست باشگاه استقلال در تلاش است تا این دروازه‌بان را به صورت قرضی به یک تیم دیگر واگذار کند و تا الان موفق به این کار نشده است.

با ماندن گلر بوسنیایی در تیم استقلال، این تیم از دو جهت ضرر بزرگی خواهد کرد. اول اینکه حضور این دروازه‌بان یک سهمیه خارجی تیم استقلال را برای فصل جدید می سوزاند، در حالی که استقلالی‌ها دو گلر خوب دارند و باید این گلر بوسنیایی را روی نیمکت بنشانند.

اما مهم ترین ضرر باشگاه استقلال با حفظ گلر بوسنیایی برای فصل بعد این است که با حضور سید حسین حسینی درون دروازه تیم استقلال، کیوسفسکی بوسنیایی نیمکت نشین مطلق این تیم خواهد بود و همین امر سبب می شود تا کمتر از میزان مجاز قانونی در این تیم بازی کند و این مساوی است با سوختن یک سهمیه خارجی در فصل آینده که قطعا هواداران استقلال از این اتفاق خوشحال نخواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    تصمیم از روی بی تدبیری استقلال مظلوم تا کی باید چوب افراد بی تدبیر رو بخورد
  • مجید GB ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    خواستم بپرسم چرا باید بدون اینکه سرمربی استقلال لیستی ازبازکنان بوسنی به هلدینگ بدهد به چه اجازه ایی این ۲یا سه بازیکن را برای باشگاه خریداری کردند . که حال باید باشگاه را مشکل مواجه. کند این خسارت را باید آن آقا زاده بپردازد که برای دیگران درس شود. که دیگر بدون هماهنگی سرمربی وتیم چنین دلال هایی با دل میلیونها هوادار بازی نکنند. باشگاه بزرگ استقلال قانون دارد . اگر جلوی این بی قانونی گرفته نشود باید فاتحهُ بهترین ستارگان را که میتوانستیم به تیم بیاوربم باید خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی