نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
لیست نکونام پر شد؛ دردسر جدید استقلال برای خرید خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد جذب وینگر و دروازه بان بوسنیایی، لیست بازیکنان خارجی تیم استقلال را پر کرده است و جواد نکونام برای اضافه کردن خرید جدید خارجی باید به دنبال راه حل تازه ای باشد.

به گزارش خبرورزشی، با خروج کوین یامگا از لیست تیم استقلال و با حضور رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو و منتظر محمد، استقلال تنها دو جای خالی برای خرید خارجی دارد و نامهای زیادی در پست های مختلف این روزها به استقلال لینک شده اما انگار همه فراموش کرده اند خیلی قبل تر با خرید دو بازیکن بوسنیایی، لیست بازیکنان خارجی این تیم تکمیل شده است!

 بالا رفتن سهمیه بازیکن خارجی در لیگ کشورمان و رسیدن آن به ۱+۵ نیز مشکل آبی ها را حل نمی کند چرا که قبل از قطعی شدن حضور نکونام دو بازیکن اهل بوسنی قرارداد امضا کرده اند! در حال حاضر تیم استقلال در لیست خارجی خود جای خالی ندارد و به ازای ورود هر بازیکن خارجی جدید، باید یک بازیکن خارجی از لیست این تیم کنار گذاشته شود. این یعنی پرداخت غرامت سنگین!

راه کار دیگر این است که دو بازیکن بوسنیایی را قرض بدهند که تا این لحظه هیچ تیمی برای آنها جلو نیامده و رایزنی ها برای این انتقال هم جواب نداد! پس می ماند گزینه آخر که نکونام قید خرید تازه را بزند که این هم به نظر هزینه زیادی دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان خدانگهدارتو .... IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    استقلال باید یه هافبک وسط طراز اول جذب کند هافبکی سرتر از ماشاریپوف و روزبه و ..... برای نتیجه گیری در لیگ و آسیا و گرفتن ستاره سوم به یه هافبکی مثل مودریچ نیاز اساسی داریم
  • sajadfaz2 IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    همین زیلیکیچ رو که الان هیچکی گردن نمیگیره فقط خدا کنه نکونام بهش بازی بده دقیقا شبیه جانواریو بازی میکنه شاید هم بهتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی