در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ استقلال «طلا» خرید!/ این پرسپولیسی را بیشتر بشناسید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز خبرورزشی، مطالب متنوعی منتشر شده که می توانید بخش هایی از آن را مرور کنید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۵ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

چرا فوتبال‌دوستان اجرای قانون را باور ندارند؟

فرهاد اشراقی در سرمقاله می نویسد: «وقتی صحبت از اجرای قانون در فوتبال می‌شود، بسیاری از مردم باور نمی‌کنند و حق هم دارند. می‌دانید چرا؟ چون یادشان می‌افتد که پارسال از سپاهان ۴ و از پرسپولیس یک امتیاز کسر شد اما آن امتیازات برگشت. یادشان می‌افتد که بازیکن استقلال ۶ ماه محروم شده بود اما ناگهان محرومیتش به یک جلسه کاهش یافت؛ همان‌طور که جریمه ۲ میلیاردی عبدا... ویسی ۵۰ میلیون شد...»

رضاییان با آمار ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل آمد/ استقلال «طلا» خرید

در تحلیل خرید استقلال می خوانید: «بارها و بارها از لزوم جوانگرایی و اهمیت آن نوشته‌ایم. جام ملت‌های اروپا بهترین مثال برای این ادعا بود که جوانگرایی البته از نوع منطقی‌اش هزار تا حُسن دارد. اسپانیا با شایستگی و قاطعانه قهرمان اروپا شد و با تیمی کاملاً جوان یکسری استثناها داشت، نفراتی چون کارواخال و موراتا را هم داشت که به سن بازنشستگی می‌رسند. در فوتبال ایران هم موارد زیادی داریم که بازیکنان به اصطلاح مسن (از نظر فوتبالی) هنوز سرحال و آماده هستند. مثلاً رامین رضاییان که نزدیک به ۳۵ سال سن دارد اما فصل گذشته در حدود ۴۰ بازی برای سپاهان ۱۴ گل زد و ۱۲ پاس گل داد که از همه مدافعان راست ایران با فاصله بالاتر است».

بعد از ناکامی در جذب علیپور؛ آیا این بار استقلال هایجکت می کند؟

در صفحه استقلال می خوانید: «استقلال برای جذب علی علیپور خیلی تلاش کرد و حتی مبلغی که به این بازیکن برای عقد قرارداد پیشنهاد داد، بالاتر از پرسپولیس بود اما آقای گل سابق لیگ برترایران در نهایت ترجیح داد، راهی تیم سابقش یعنی پرسپولیس شود. استقلال حالا با ازدست دادن علی علیپور یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی اش روی یکی دیگر از بازیکنان خوب زوم شده است. علی قلی زاده که در تیم لخ پوزنان  لهستان بازی می کند...»

ایوب العملود مراکشی را بهتر بشناسید؛ شبیه اشرف حکیمی و تکنیکی تر از رامین رضاییان!

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «با اصرار فراوان خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، جانشین دانیال اسماعیلی فر از مراکش خواهد آمد! أیوب العملود اولین خرید تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است که با جدایی از تیم الوداد مراکش پس از ۶ سال، چالش جدیدی را در لیگ نخبگان و لیگ برتر ایران تجربه خواهد کرد. ایوب العملود نیز به لحاظ قدرت بدنی و سرعت اضافه شدن به حملات شبیه اشرف حکیمی است که البته از لحاظ سطح فنی به هموطن مشهور خود نمی رسد. با این وجود ایوب العملود قادر است به عنوان وینگر هم بازی کند که به لطف تکنیک بالای این بازیکن است که به نظر می رسد از دانیال اسماعیلی فر و حتی رامین رضاییان بالاتر باشد.»

کدام بازیکن استقلال نزد رضا درویش رفته است؟

در میان اخبار نقل و انتقالاتی برخی ارزش پیگیری دارند: «شنیده ها حکایت از آن دارد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فقط با محمدحسین مرادمند مدافع فصل گذشته استقلال مذاکره نکرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به دلیل جدایی سه ستاره کلیدی تیمش در نقل و انتقالات تابستانی به شدت تحت فشار است در تازه ترین مصاحبه خود مدعی شد: " بازیکنان باشگاه رقیب دو، سه شب قبل نزد من بوده و گفتند ۴۰ درصد سال گذشته و چهل، پنجاه درصد دو فصل قبل را نگرفتند. در شرایطی که در این مدت یک قهرمانی هم نداشتند. هرچند رضا درویش به قصد حمایت از بانک شهراسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس این صحبت ها مطرح کرد اما ناخودآگاه مذاکره با چند بازیکن استقلال نیز از زبانش پرید!...»

حمید درخشان: اصغر حاجیلو نزدیک بود من را استقلالی کند!

کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی گفت:

* مگر رامین از پرسپولیس به استقلال رفته است؟! قرارداد رضاییان با سپاهان اصفهان تمام شده و به همین خاطر تصمیم گرفت به پیشنهاد استقلال جواب مثبت بدهد. این چه ایرادی دارد؟

* رامین از پرسپولیس هم پیشنهاد یا دعوت به مذاکره ای نداشت و به همین خاطر هم به استقلال رفت.

* شاهرخ ته دلش استقلالی بود و به خاطر دلخوری هایی که از یکسری همبازیانش داشت به پرسپولیس آمد و چقدر هم به ما کمک کرد.

* من با مرحوم علی انصاریان در ارتباط بودم و او هم اصلا دلش نمی خواست به استقلال برود اما وقتی مدیران وقت پرسپولیس انصاریان را نخواستند چه کار باید می کرد؟

* سال ۱۳۵۵ دوست و همبازی خوبم اصغر حاجیلو من را سر تمرین استقلال برد. هنوز به پرسپولیس نرفته بودم. یک جلسه سرتمرین استقلال رفتم و خیلی از فضای تمرین خوشم نیامد!

* هر کسی حق دارد برای آینده حرفه ای خود تصمیم بگیرد و نباید طرف را مورد حمله قرار داد. البته باز تکرار می کنم هواداران فوتبال دوست دارند یک بازیکن محبوب به تیم آنها بیاید یا در تیم مورد علاقه آنها بماند. این طرز تفکر طرفداران است اما من می بینم کارشناسان و مفسران هم در این رابطه نظر می دهند و طرف را سیبل می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی