نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
۱ |
۰
پرسپولیس در دوراهی هلند و ترکیه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه گفته می‌شود اردوی پرسپولیس در هلند قطعی است اما شاید این تیم در یک کشور دیگر، اردوی تدارکاتی‌اش را برگزار کند.

به گزارش خبرورزشی، از مدتها قبل برگزاری اردوی پرسپولیس در شهر آمستردام هلند نهایی شد و حسین بادامکی نیز با حضور در محل و بررسی شرایط محل اردو را نهایی کرد. هفته قبل بود که شورای برون مرزی نیز با سفر سرخ پوشان به هلند برای برگزاری اردو موافقت کرد تا همه چیز برای سفر سرخ‌پوشان به آمستردام جهت اردویی ۱۰ روزه مهیا باشد.

در این میان از ۴۸ ساعت گذشته زمزمه‌هایی در مورد تغییر محل اردو منتشر شده و گویا برخی به دنبال آن هستند تا برگزاری اردو در کشور ترکیه را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دهند. هرچند هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده اما باعث شده تا حتی برخی کانال‌های مجازی نیز به بک باره از لغو احتمالی اردو در کشور هلند خبر داده اند.

در آخرین تماسی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم خبردار شدیم تا این لحظه برگزاری اردو در کشور هلند قطعی است و هیچ برنامه ای برای برگزاری اردو در کشور ترکیه وجود ندارد. حال باید منتظر بود و دید در ادامه راه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    با این نحوه یارگیری که در ابتدا همه در آستانه توافق ولی ته ش بازیکن های اصلی هم رفتن احتمالا اردوی هلند که نهایی بودالان تبدیل به ترکیه و احتمالا در بهترین حالت بشه اردوی کردان! فقط این وسط جناب بادامکی یه سفر تفریحی برای بازدید امکانات کمپ اردو رفت هلند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی