نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
اتمام حجت مالک باشگاه با مدیران استقلال/ جلوی بازی‌های مجازی را بگیرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه استقلال به شدت نسبت به هجمه‌های ایجاد شده علیه هلدینگ خلیج فارس دلخور شده و این موضوع را به گوش مدیران باشگاه هم رسانده است.

به گزارش خبرورزشی، توافق استقلال با دو ستاره لیگ برتر باعث شده تا هواداران این تیم منتظر شنیدن اخبار خوب از باشگاه مورد علاقه‌شان باشند و این درحالی است تا ۲۴ ساعت قبل، جو هواداری به شدت ملتهب بود و طرفداران نسبت به انفعال مدیران هلدینگ خلیج فارس در نقل و انتقالات معترض بودند. دلیل این موضوع هم جوی بود که القا می‌کرد مالک استقلال هیچ بودجه‌ای در اختیار مدیران باشگاه قرار نمی‌دهد.

گویا این طور به گوش مدیران ارشد هلدینگ رسیده که مدیران فعلی باشگاه از به وجود آمدن این هجمه در فضای مجازی علیه آنها بی خبر نبوده‌اند و این موضوع دلخوری شدید آنها را همراه داشته است.

در همین راستا هم مدیران ارشد هلدینگ خطاب به سرپرست باشگاه اعلام کردند اگر آنها درخواست مالی دارند یا خواستار پشتیبانی مدیریتی هستند، بدون درگیر شدن در بازی‌های مجازی مستقیما به نماینده هلدینگ خلیج فارس اطلاع دهند تا مدیران این نهاد بی دلیل مورد توهین و انتقاد هواداران قرار نگیرند؛ چراکه آنها نهایت تلاششان را برای حمایت از باشگاه به کار بسته‌اند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سعید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    واقعا فکر میکنی ما عاشق هلدینگ شما هستیم؟؟خخخخخ بابا پولو رد کن بیاد
  • تیمور IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    خیلی ببخشید، هلدینگ هنوز متوجه نیست که صاحب باشگاه استقلال هست و نه اسپانسر آن؟! هلدینگ وظیفه ش است که تمامی مخارج تیمش رو مثل سپاهان، تامین کنه. هلدینگ تعهد داده بود که تمامی هزینه های تیم رو پرداخت کنه. بهترین زمان نقل و انتقالات رو با انفعالش از تیم گرفت. مگر مدعی نبودن تیمی در حد آسیا میبندیم؟ با یه اعتراض به حق هوادارا جازدن و تهدید هم میکنن؟ آنها باید از گل گهر، مس، سپاهان باشگاه داری را یاد بگیرن و هر جای کشور مثل این تیم ها بهترین زمین های تمرین را برای استقلال بسازند. تازه اولش هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی