نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
کلوب| سوال مهم از نکونام؛ آیا رضاییان به درد استقلال می‌خورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیوستن رامین رضاییان به استقلال سوژه اصلی فوتبال ما در روزهای اخیر است.

هواداران فوتبال رامین رضاییان را خواه ناخواه با نام پرسپولیس می شناسند. هر چند این بازیکن ۳۴ ساله پس از دو فصل حضور در سپاهان از این تیم اصفهانی راهی آبی پوشان پایتخت خواهد شد اما سه فصل حضور در پرسپولیس و گلزنی در دربی، برای هواداران آبی شاید یک انتخاب بحث برانگیز باشد.

جذب بازیکن ۳۴ ساله که یکی دو فصل آخر فوتبال خود را سپری می کند خیلی توجیه ندارد. چه رسد به اینکه سابقه این بازیکن نشان داده که علاقه او به پیراهن قرمز و تیم پرسپولیس انکارناپذیر است. حالا چگونه می توان حضور او با پیراهن آبی استقلال را هضم کرد؟

باید این سؤال را از جواد نکونام پرسید و منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن همچون علی علیزاده و علی انصاریان و آرمان رمضانی و... می تواند یک انتخاب خوب برای استقلال باشد یا خیر؟ پر واضح است که جذب رامین رضاییان آن هم از تیم سپاهان نمی تواند کم هزینه بوده باشد. اینکه باشگاه استقلال چه هزینه ای را برای خرید رامین متحمل شده دیر یا زود فاش خواهد شد و این خرید را بیشتر از پیش نزد هواداران آبی بحث برانگیز خواهد کرد، اینکه آیا نمی شد با همین قیمت و هزینه یک بازیکن طراز اول و جوان تر به تیم اضافه کرد تا برای سالها روی آن حساب کنیم؟

اگر این انتخاب ها از لیست جواد نکونام باشد باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا می توانند خواسته های هواداران آبی را درون زمین پیاده کنند و واقعا خرید مناسبی برای استقلال خواهند بود یا خیر. اگر هم از لیست او نباشند که واویلا! البته که هوادار آبی تعصب و عرق و دوندگی و کارایی بازیکن خود را درون زمین می بیند. با شروع لیگ بهتر می توان در مورد انتخاب و جذب یک بازیکن نظر داد، حتی اگر این بازیکن ۳۴ ساله باشد و سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشد و حتی اگر در دربی دروازه آبی پوشان را هم گشوده باشد!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • خبر خوان آزاد IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    به هرحال از جناح راست سانترهای دقیقی می‌کنه😅
  • احمد کیسه کن US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    رامین رضائیان زمان پروفسور دیگه لیاقت پرسپولیس بزرگ را نداشت ولی بعد از پروفسور ازبس پیغام و پسغام فرستاد تا آقا یحیی رو وادار کرد جذبش کنه اما بعد چندی آقا یحیی متوجه اشتباه خود شده که حق به پروفسور بود که دوباره از پرسپولیس اوردنگ شده الان بهترین کاری که کرد با پول هنگفت به کیسه رفت بلاخره مثل اینکه بی اصل ونسبت دیگه تو کیسه جای ندارد باید یه بی اصل ونسبت دیگه جایگزینش باشه لحظه شماری میکنم لیگ شروع بشه و بعد از چند هفته خواهید دید پروفسور بی دلیل بازیکنی را دور نمی اندازد مورایس هم به همین دلیل
    • مانی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      اگه تیم لنگی جذبش کرده بود الان بهترین بازیکن ایران بود (که البته یکی از بهترین‌ها هست)، جالبه بازیکن بدرد نخوری که میگی ۱۲ گل و ۱۲ پاس گل فصل قبل داشته اونم بعنوان مدافع ! بسوز رفیق بسوز
  • فرزاد IT ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    منتظر حاشیه های فراوان تو استقلال باشید
  • رضاجودکی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    رضاییان دیگه فوتبالش تموم شدس،حیفه اون همه پول،حردانی هم از دست دادیم که بهتر از رضاییانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی