نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
۸ |
۲
اسطوره استقلال به رامین رضاییان چه گفت؟ +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، چند سال قبل به عیادت منصور پورحیدری در بیمارستان رفت.

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان بازیکن اسبق پرسپولیس و سپاهان، حالا در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته است. تیمی که در اوایل دهه ۹۰ و قبل از پرسپولیسی شدن رامین هم به دنبال او بود ولی شرایط برای تحقق چنین اتفاقی محقق نشد.

منصور پورحیدری اسطوره فقید استقلال خیلی به رامین اعتقاد داشت ولی برخلاف میل منصورخان، رضاییان در آن مقطع استقلالی نشد. منصور پورحیدری تابستان سال ۹۴ دوباره با پرویز مظلومی به روی نیمکت استقلال بازگشت و وظیفه سرپرستی و مدیریت فنی آبی‌ها را بر عهده گرفت. پورحیدری در همان مقطع با رامین رضاییان صحبت کرد تا این بازیکن استقلالی شود ولی رامین ترجیح داد سمت پرسپولیس برود.

این ماجرا سپری شد و یک سال پس از آن هنگامی که منصور خان به خاطر بیماری در بیمارستان بستری بود، رامین رضاییان بر بالین او حاضر شد؛ منصورخان با دیدن این بازیکن از حضورش تشکر کرد و ضمن احوالپرسی، به این ملی پوش گفت: "کجا رفتی پسر؟ می‌خواستم بیایی استقلال. منتظرت بودم"...

اگرچه پرسپولیسی‌های زیادی هنگام بستری بودن منصور پورحیدری به ملاقاتش رفتند ولی رامین رضاییان جزو معدود بازیکنان آن زمان پرسپولیس بود که از پدر استقلال عیادت کرد و این حرکت زیبا را انجام داد.

اسطوره استقلال به رامین رضاییان چه گفت؟ +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جابری IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    الان رامین رضاییان میگه منصورخان یواشکی بهم گفت وصیت میکنم یه روز بیای استقلال!! و واسه همین من امروز اومدم استقلال وگرنه پول اصلا واسم مهم نیست!!
  • امیر IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    جاسوس کیسه همان بهتر که برود تو کیسه!
  • امیر IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    معلوم شد بوی گند این انتقال از کجا منشا گرفته است
  • کاربر جدید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    "چند سال قبل به عیادت منصور پورحیدری در بیمارستان رفت." این از معرفت یک پرسپولیسی است ، ولی چه ربط به پیوستن ایشان به پیوستن به استقلال دارد؟ واقعاً ارزش به وقت ما وشأن بازیکن تیم ملی نمیدید؟
  • محمدطاها IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    فک کنم به رضاییان گفت ایشالاااا لیگ بیست و چهارم تو رو تو لباس خوشرنگ استقلال ببینیم تو این تیم فضا برای بازی کردنت هست🤩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی