نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
درخواست جالب فلیک؛ دندان‌های بازیکنان بارسلونا باید چک شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانسی فلیک کار با بازیکنان بارسلونا را شروع کرده و در اولین اقدام درخواست کرد که دندان‌های بازیکنان چک شود.

هانسی فلیک قبلا تجربه مربیگری در اسپانیا و بارسلونا را نداشت و باید خود را با خیلی چیزها وفق بدهد اما دیگران نیز باید با سبک و سیاق سرمربی آلمانی سازگار شوند.

به گزارش نشریه آاس، فلیک روز چهارشنبه برای اولین بار درخواست کرد که دندان‌های بازیکنان نیز در طول معاینات پزشکی بررسی شود. معمولا در آزمایشات پزشکی دندان بازیکنان بررسی نمی‌شود و بیشتر پا، وضعیت قلبی و تنفسی، خون و ادرار و سایر مسائل اندازه‌گیری و معاینه می‌شوند، اما فلیک سلامت دندان‌ها را نیز به این مجموعه آزمایش‌ها اضافه کرد.

دلیلش هم این است که او و تیمش معتقدند سلامت دندان تاثیر زیادی بر سلامت بازیکنان دارد. مجله پزشکی ورزشی بریتانیا می‌گوید از هر پنج فوتبالیست بریتانیایی تقریباً چهار نفر از التهاب لثه رنج می‌برند. این التهاب علاوه بر درد، می‌تواند باعث ناتوانی در جویدن موثر و در نتیجه هضم ضعیف شود که به نوبه خود بر عضلات تأثیر می‌گذارد.

در حال حاضر به دلیل تعطیلات، حضور در تیم‌های ملی و مصدومیت، فلیک تنها ۹ بازیکن تیم اصلی را در اختیار دارد و تیم را با جوانان و بازیکنان بارسا اتلتیک پر کرده است. اولین جلسه تمرینی او قرار بود بعد از تست‌های پزشکی انجام شود که به دلیل گرما لغو شد.

بیشتر بخوانید: گفت‌وگوی متفاوت با لامین یامال در سالروز تولد ۱۷ سالگی‌اش؛ نمی‌خواهم با مسی مقایسه شوم/ امباپه پیراهنم را خواست!/ مادرم هنوز به من می‌گوید دمپایی بپوش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی