نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
خبرورزشی‌گردی| علی دایی: پرسپولیس باید ۱۰ بازیکن فیکس در تیم ملی داشته باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس در مقطعی از این‌که شایعه شده بود او نمی‌خواهد بازیکنانش را در اختیار تیم ملی بگذارد حسابی ناراحت شده بود.

پرسپولیس اواخر تیر سال ۸۹ همزمان با اردوی اروپایی تیم ملی، روند آماده‌سازی خود را طی می‌کرد و همان زمان شایعه شد که علی دایی به عنوان سرمربی قرمزپوشان پایتخت نمی‌خواهد ملی‌پوشان پرسپولیس در این اردو حاضر شوند اما شهریار ۲۳ تیر سال ۸۹ با تکذیب این مسئله به خبرورزشی گفت: چه کسی گفته من نمی‌خواستم به تیم ملی بازیکن بدهم؟ من کجا چنین حرفی زدم؟ اصلا مگر در اختیار من است که تیم ملی بازیکن بدهم یا ندهم؟ باشگاه مسئول دارد و او باید در این مسائل تصمیم بگیرد. شاید علی دایی اختلاف نظری با فدراسیون داشته باشد اما همیشه تیم ملی مملکت از همه چیز مهم‌تر است. من که خودم همواره در خدمت تیم ملی بودم چطور می‌شود بگویم به تیم ملی بازیکن نمی‌دهم؟

علی دایی ادامه داد: اتفاقا مدام به بازیکنان خودم می‌گویم باید این‌قدر خوب باشید که حداقل ۱۰ ملی‌پوش ثابت از پرسپولیس در تیم ملی داشته باشیم. مثل زمانی که خودمان در این تیم بازی می‌کردیم، باید تیم ملی داشته باشیم که ۱۰ نفر اصلی آن رنگ قرمز بر تن داشته باشند. این ایده‌آل ماست.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: پرسپولیس باید ۱۰ بازیکن فیکس در تیم ملی داشته باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی