نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
مهدی ترابی علم غیب داشت!/ چه تغییری در تراکتور می‌شد که در پرسپولیس نمی‌شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حرف‌های مهدی ترابی در مراسم معارفه با پیراهن تراکتور کاملا در فوتبال ما تازگی داشت!

مهدی ترابی همانطور که از مدت‌ها قبل همه می‌دانستند، از قرارداد خود با تراکتور رونمایی کرد. این حق طبیعی هر کسی است که بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد و هیچکس از این بابت نمی‌تواند خرده‌ای به ترابی یا هر بازیکن دیگر بگیرد.

ترابی ستاره محبوب پرسپولیس در تمام سال‌های اخیر بود. تیم حول محور او چیده می‌شد و هیچ رقیبی در دوران هیچ مربی نداشت. از این بابت رفتن او کاملاً عجیب بود اما خوب ترابی خیلی چیزهای عجیب‌تر هم دارد که از او کسی تعجب نمی‌کند!

اما هر چقدر حرف‌های خوب او در مورد پرسپولیس قابل انتظار و قابل توجیه بود، استدلال او برای این تغییر تیم خیلی غیر قابل هضم به نظر می‌آید. ترابی گفت که از نظر فنی به یک تغییر احتیاج داشته و خیلی زود به پرسپولیس برمی‌گردد.

ما که هرچی فکر کردیم نفهمیدیم منظور از نیاز فنی به تغییر چیست؟ یعنی ترابی زمانی که هنوز مشخص نشده بود چه کسی سرمربی تراکتور است، می‌دانست این تیم در آینده با چه روشی بازی خواهد کرد؟ از طرف دیگر او در پرسپولیس چنان جایگاهی داشت که حتی سعید صادقی هم مجبور به تغییر پست به خاطر مهدی ترابی شد!

ترابی در پرسپولیس همین جایگاه را داشت که سر جای دلخواه و با سیستم دلخواهش بازی کند، پس این نیاز فنی از کجا آمد؟ ضمناً تا امروز در کجای دنیا یک بازیکن دلیل تغییر تیمش را تنوع تاکتیکی اعلام کرده؟ اصلا مگر انتخاب سیستم و روش بازی و مسائل فنی در اختیار بازیکن است؟

باز اگر تراکتور مربی داشت این احتمال را می‌دادیم که ترابی با او حرف زده و نسبت به مسائل فنی مطمئن شده است. اما از این بابت هم این کار عجیب بود چرا که اسکوچیچ بعد از ترابی معرفی شد و ضمناً همه به یاد داریم در دوران تیم ملی اسکوچیچ هیچ اعتقادی به ترابی نداشت! و او هر وقت از اردوهای ملی برمی‌گشت مدت‌ها طول می‌کشید تا دوباره به اوج قبلی برگردد.

اما همه این‌ها به کنار، وعده ترابی در مورد بازگشت به پرسپولیس هم عجیب است. هر کس حق دارد یک بار در انتخاب اشتباه کند اما وقتی دوبار شد، دیگران هم حق دارند که عذر شما را نپذیرند! ترابی هم مثل بیرانوند و خیلی‌های دیگر یک بار پرسپولیس را رها کرد و رفت و در بازگشت هواداران او را پذیرفتند.

حالا چطور اینقدر مطمئن است که دوباره برمی‌گردد و پرسپولیسی‌ها هم او را قبول می‌کنند؟ به خصوص که خود ترابی گفته برای تغییر فنی رفته و از کجا معلوم ترابی جدید بعد این تغییرات به درد پرسپولیس بخورد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • پیمان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    این رفتارها شاید از خاصیت دلار باشه که به حرفهای الکی و بهونه‌های واهی می‌افتی. بالاخره هر کس در حد شان و شخصیت خودش عمل میکنه، ترابی هم ب دلیل یه سری رفتارهای خاصش هیچ وقت محبوب اکثر هوادارهای پرسپولیس نبود و حتی خیلی‌ها از رفتنش خوشحالن، اما این وسط ضعف درویش و بادامکی هم خیلی واضح نمایان شده.
  • هوادار IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    فقط می خواست بگوید به خاطر پول به تراکتور نیامدن که همه می دانند. فقط و فقط به خاطر پول به تراکتور سازی پیوست
  • سسس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    ترکیبی جزمعدودبازیکن باتعصب وراستگویی است که درادوارمختلف لیگ برتردیدیم انشاالله هرجارفته موفق ومویدوباسربلندی هروقت صلاح دید خانش که باشگاه پرسپولیسه برگرددتوفیق روزافزون برای تمام فرزندان سرزمین عزیزم ایران
  • رضا AT ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    منظورش اومدن وار بود که لونگ دیگه نتیجه نمیگیره و میخواد تیمی بازی کنه که حاصل زحمات تیمی رو ببینه!!!
  • کیون IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    امثال ترابی نقشه دارن سن‌شان رفت بالا و مثل سیامک نعمتی وازده شدند دوباره خیال برگشت به پرسپولیس ودارند که مدیرعامل و مربی اگه اهل دلال بازی نباشد نباید دوباره آنها را به تیم برگرداند بلکه باید تیم و جوان کند واینا هم همانجا یا تیم‌های ضعیفتر به فوتبالشان ادامه بدهند
  • افسانه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    هر جا هستی موفق باشی، منتظر بازگشتت هستیم الماس سرخ
  • صادق US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    پول حلال زندگی هست ولی وفا به عشق چیز دیگری می باشد ولی امثال بیرانوند و ترابی همان بهتر که بروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی