نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
از شنیدن واسطه‌گری پسر مدیر هولدینگ خلیج فارس شوکه شدم/ با این شرایط استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال می‌گوید شرایط بد این باشگاه از سال‌ها قبل شروع شده است.

افشین حاجی پور در مصاحبه با خبرورزشی درباره شرایط استقلال گفت:

به اعتقاد من وضعیت بد استقلال به امروز یا دیروز مربوط نمی‌شود. استقلال ۱۰ سال است با مشکل روبرو است و هر نهادی هم که روی کار می‌آید شرایط بدتر می‌شود. من به عنوان کسی که از بیرون نگاه می‌کنم فکر می‌کنم شرایط تیم اصلا خوب نیست.

او ادامه داد:

شوکه شدم وقتی متوجه شدم پسر یکی از مدیران هولدینگ در حال معرفی بازیکن به باشگاه استقلال است. هنوز هولدینگ خلج فارس کارش را استارت نزده وقتی این خبرها بیرون آید برای من ناراحت کننده است. البته نمی‌دانم این اخبار چقدر صحت داشته باشد و ما هم این اخبار را در رسانه‌ها شنیده‌ایم.

او در مورد درگیری‌های نکونام و علی خطیر فصل گذشته هم گفت:

به هیچ عنوان خوب نیست. مدیرعامل و سرمربی یک تیم نباید دعوا کنند و کادرفنی باید حواسش روی مسائل فنی باشد. مدیرعامل باید کنار تیم باشد و من فکر می‌کنم آن مسایل باعث دوری خطیر شد. من فکر می‌کنم هیچ تیمی‌با این شرایط نمی‌تواند موفق شود.

او می‌گوید هرگز در دوران بازی کردنش چنین شرایطی را ندیده بود:

من زمانی که بازی می‌کردم ۳ قهرمانی لیگ برتر با تیم‌های استقلال، فولاد و سپاهان کسب کردم و اصلا چنین شرایطی را ندیده بودم. هرسال استقلال را از نظر بازیکنی شخم می‌زنند و زمان می‌برد بازیکنان جدید با شرایط تیم هماهنگ شوند. پارسال فکر نمی‌کردم استقلال چهارم هم بشود و فکر می‌کنم اینکه نکونام موفق شد تا روز آخر تیمش را در کورس نگه دارد، کار بزرگی بود.

حاجی پور می‌گوید استقلال با این شرایط نمی‌تواند فصل بعد هم موفق شود:

اینطوری پیش برود استقلال فصل بعد هم نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر بشود. با این شرایط هوادار اذیت می‌شود، خوشحال بودیم با آمدن هولدینگ خلیج فارس شرایط مالی استقلال بهتر می‌شود اما متاسفانه ظاهرا نگرانی هواداران استقلال همچنان باید ادامه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    خب حالا که استقلال و پرسپولیس خصولتی شده اند باید به مالکان خود احترام بگذارد برای شما در برابر پولی که برای مربیان و بازیکنان خارجی که به بدترین شکل نمی‌دادید و آن هم شکایت میکردند درس عبرت نشده
  • پدیده IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    تیم استقلال فصل گذشته بالانس خوبی داشت سبک مربیگری نکونام همین بهترین مهاجم رو هم بگیریم باز هم دفاعی سیستم رو میچینه استقلال بازیکنان زیادی نمیخواد با خرید ۴ بازیکن اسکواد تیم کاملا اوکی میشه در آخر هم سرخابی ها با این مشکلات نباید امیدی به موفقیت در لیگ نخبگان آسیا داشته باشند تعارف که نداریم
  • یزدانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    بابا آقای نکونام تا کی می خوای سکوت کنی این بار نوبت به هوادارها رسیده این دفعه هم بخایی بهانه‌ای بیاری اون ماییم که آسیب میبینیم یکم به نظرات ماهم احترام بگذارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی