نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پیشنهاد یک پرسپولیسی به گاریدو/ این بازیکن بهترین گزینه به جای اسماعیلی‌فر است و در پست ترابی و بیرانوند هم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر کارشناس فوتبال به جدایی احتمالی سه بازیکن پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

چند روز از آغاز نقل و انتقالات گذشته و شایعاتی در خصوص چند بازیکن پرسپولیس مطرح شده که با واکنش هواداران و پیشکسوتان این تیم همراه شده است. از طرفی گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها بامداد امروز به تهران رسید و برنامه نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت. محمود کلهر ستاره سابق پرسپولیس و کارشناس فوتبال نیز در همین زمینه گفت‌وگو کرده است. 

گزیده صحبت‌های کلهر با مهر در خصوص جدایی سه بازیکن پرسپولیس و انتخاب سرمربی اسپانیایی را در زیر بخوانید:

  • {انتخاب گاریدو} به نظرم این مربی نیاز به زمان دارد تا خود را به شرایط فوتبال ایران عادت دهد. او رزومه خوبی ندارد اما به نظر مربی حرفه‌ای است و می‌تواند خیلی زود با بازیکنان تیم ارتباط بگیرد.
  • {جدایی احتمالی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر} اگر جدایی این بازیکنان قطعی شده باید بلافاصله بازیکنان جایگزین مشخص و معرفی شوند.
  • {جانشین اسماعیلی‌فر و ترابی} به نظرم رامین رضائیان بهترین گزینه برای جانشینی اسماعیلی‌فر است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در پست مهدی ترابی هم همین طور، بازیکنانی وجود دارند که حتی می‌توانند بهتر از او بازی کنند.
  • {جانشین بیرانوند} تنها جایی که پرسپولیس باید فکر اساسی برای آن کند، خط دروازه است. هر دروازه بانی که جایگزین بیرانوند می‌شود باید از تجربه بالایی برخوردار باشد. ناگفته نماند که پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند و مدیران باید بازیکنان جدید به خدمت بگیرند. گاریدو باید روش اوسمار را در پیش بگیرد و با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.

بیشتر بخوانید: سرمربی جدید پرسپولیس علامت داد/ واکنش گاریدو پس از بازدید! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    بازیکن که فقط در زمین برای تیم بازی نمی کند مثلاً اشتباه های بیرانوند امسال را کجا در تیم های مثل استقلال پرسپولیس قبول می کنند بیرانوند متاسفانه در قواره این تیم ها نیست
  • راز IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    والا ما هم هر چی داد میزنیم که رامین رو بگیرین گوش کسی بدهکار نیست. انگار تصمیم گیرنده درویش نیست و دوتا بازیکن بهش خط میدن. واقعا قراره چی به سر پرسپولیس بیاد؟
    • رضا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      رامین رضائیان با سپاهان قرارداد داره
  • سالار IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    دقیقا. اگه تو تیم بازیکن در خدمت باشگاه باشه و هر چی باشگاه گفت اطاعت کرد تیم پایدار و مستحکم ادامه میده اما اگه برعکس تیم در خدمت بازیکن شد که اوون روز روز مرگ تیم شده.تو پرسپولیس خدارو شکر تو این بیش از نیم قرن همیشه بازیکن در خدمت تیم بوده.و ناز و عشوه بازیکن چندان خریداری نداشته بخصوص تو فوتبال امروز که بازیکن داره تا چندین برابر حق و ارزش واقعیش پول دریافت میکنه‌ پس دیگه حرفی نمی‌مونه و باید برده حلقه به گوش تیم باشه.اما گویا داره برعکس میشه.اوون دوره که بازیکن با تاکسی می‌رفت و میومد و ازین پول ها نمی‌گرفت مطیع تر بود تا حالا که پولهایی ادعا می‌کنه که کل طایفه ش نمیتونن حتی بشمارنش چه برسه که دیده باشن و...‌‌
  • محمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    در سال‌های گذشته اشتباهاتی بازیکنانی کردن وبا جدای احساسی در حال نابودی بودند مثل طارمی ورضاییان که آنجور به ترکیه رفتند وبعد با درس از اشتباه به خود آمدند وحتی پای محرومیت ایستادند وباز به پرسپولیس آمدند چون دانستند از پرسپولیس کبیر به ابرو واعتبار ورزشی می‌رسند که رسیدند وحال آنهای که برای پول جلو هوادارای محبوب وبزرگ پرسپولیس ایستادند آنچنان ترد شدند که تا الان نه تنها دل هواداران پرسپولیس را بدست نیاوردند بلکه به اردوگاه رغیب پناه بردند که طعم قهر هواداران پرسپولیس راچشیدن
  • حمید IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    پرسپولیس باید لیموچی و صادق محرمی را جذب کند تا جای ترابی و دانیال پر شود اگه کریم هم رفت بهترین گزینه اکبرپور آلومینیوم است
  • حبیب اله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    سه تا بازیکن ازپرسپولیس جداشدنی داریدخودتان راقبض وروح میکنید بروند اینقدربازیکن داریم که ۳نفرگمنام می‌شوند انشا اله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی