نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
۳ |
۰
چرا سیلوا قصد رفتن از استقلال را ندارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی مدافع برزیلی استقلال کنسل شد.

به گزارش خبرورزشی، در روزهای اخیر شایعه شده بود که رافائل سیلوا قراردادش را با استقلال فسخ می کند و فصل بعد در این تیم حضور نخواهد داشت. جواد نکونام می خواست با خروج نام او یک مهاجم خارجی بگیرد. اما بعد از جلسه نکونام با سمیعی رفتن او کنسل شد.

پیگیری خبرنگار خبرورزشی نشان می‌دهد که سیلوا تمایلی به رفتن از استقلال نداشت و با توجه به اینکه در صورت جدایی باشگاه باید کل مبلغ قراردادش را پرداخت می کرد، مدیران باشگاه هم تمایلی به رفتن او نداشتند و طرح همین نکات باعث شد جواد نکونام که تمایلی به ادامه همکاری با سیلوا نداشت، در این مورد و با توجه به خسارت زیاد کوتاه آمده و سیلوا ماندنی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    چون این بازیکن مشتری دیگری در دنیا با اینهمه پول هنگفت ندارد،سال گذشته سیلوا میخواست از فوتبال خداحافظی کند و پول قرارداد باقیمانده را از استقلال بگیرد، اما علی خطیر با زرنگی و ارتباطات خاص توانست نظر سیلوا عوض کند و به استقلال بر گرداند
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    عااالی شد..بنظرم نکونام اگه نیم نگاهی به منافع فنی تیم داشته باشه متوجه میشه که موندن سیلوا کار درستی بود، با وجود این بازیکن بود که استقلال عنوان بهترین خط دفاع رو کسب کرد..به طور واضح بگم که فصل قبل خط دفاع استقلال با سیلوا مستحکم ترین حالت ممکن خودشو داشت..سیلوا فصل قبل خیلی به تقویت خط دفاعی تیم کمک کرد با موندن سیلوا روزبه چشمی میتونه به خط هافبک برگرده..
  • احمد RS ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    بهترین مدافع سال ایران سیلوا است،وقتی توی ترکیب است خیال هواداران راحت است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی