نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
جواد نکونام، بیانیه حمایتی را نپسندید؛ گلایه نزدیکان سرمربی استقلال از باشگاه!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

به نظر می رسد تاریخ برای باشگاه استقلال در حال تکرار است...

آخرین بیانیه باشگاه استقلال دلخوی سرمربی این تیم را به همراه داشت!

به گزارش خبرورزشی، در لیگ برتر بیست و سوم یکی از چالش های جدی علی خطیر و جواد نکونام، محتوایی بود که روی خروجی رسانه رسمی باشگاه قرار می گرفت. جواد نکونام اعتقاد داشت هر آنچه در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی باشگاه استقلال منتشر می شود، باید زیرنظر و با اطلاع او باشد و اعضای تیم رسانه ای باشگاه باید قبل از انتشار از او تاییدیه بگیرند اما علی خطیر اصلا چنین دیدگاهی نداشت و مدعی بود رسانه باشگاه زیر مجموعه مدیریت است و باید زیرنظر او و بخش رسانه ای استقلال اداره شود.

پیام نکونام به باشگاه؛ از من حمایت نکنید!

در طول فصل بارها جواد نکونام از آنچه روی خروجی رسانه رسمی باشگاه قرار می گرفت گلایه کرد. بار اول وقتی باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان، به آبی پوشان خسته نباشید گفت و نمایش آنها را ستود، جواد نکونام شاکی شد چرا باشگاه از تیم حمایت کرده و خواهان حذف متن باشگاه شد اما بخش رسانه ای زیربار نرفت و آن متن روی کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی باشگاه باقی ماند. با این همه جواد نکونام از طریق سرپرست وقت تیم پیغام داد رسانه باشگاه دیگر از او حمایت نکند.

گلایه نکونام از باشگاه؛ چرا از من حمایت نمی کنید؟

یک بار دیگر درست وقتی شایعه شد فرهاد مجیدی پس از قطع همکاری با الاتحاد کلبا، آلترناتیو جواد نکونام است، سرمربی استقلال این بار از سکوت رسانه باشگاه شاکی شد و باز هم از طریق سرپرست تیم پیغام فرستاد چرا باشگاه از او حمایت نمی کند؟ رسانه رسمی باشگاه هم با انتشار متنی از رسانه ها خواست بزرگان استقلال را روبروی هم قرار ندهند و تاکید کرد جواد نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و سرمربی تیم می ماند.

اعتراض به بیانیه باشگاه پس از حذف از جام حذفی 

اوج اختلاف اما روزی بود که استقلال به مس رفسنجان در جام حذفی باخت و حذف شد و هواداران در فضای مجازی به نحوه بازی نکونام معترض و خواهان برکناری او شدند. این بار رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام حمایت از جواد نکونام، از هواداران شاکی تیم خواست با اولین شکست، موفقیت های استقلال را فراموش نکنند و به حمایت از نکونام و شاگردانش ادامه بدهند. نکونام اما از این حمایت خوشش نیامد و در اولین مصاحبه اش به باشگاه حمله ور شد که چرا با اولین باخت، بیانیه می دهد؟

خطیر رفت، سمیعی آمد، دلخوری هنوز هست!

این سوتفاهم ها تا روز کنار گذاشته شدن علی خطیر ادامه داشت و با روی کار آمدن فرشید سمیعی که برخی هواداران استقلال می گویند کنار شهریاری و سرمربی، ضلع سوم کودتای شبانه علیه علی خطیر بود (و چنان از حمایت جواد نکونام بهره می برد که شایعه شده بود جواد نکونام به مدیران هلدینگ گفته حتما باید دست کم تا پایان فصل فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشد و او حاضر به کار با گزینه دیگری نیست) به نظر می رسید این سوتفاهم ها تمام شده اما نزدیکان سرمربی استقلال می گویند اطلاعیه سه روز قبل باشگاه در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال دلخوری جواد نکونام را به دنبال داشته است.

پیام نزدیکان نکونام به باشگاه

گویا پس از آن که باشگاه استقلال در تاریخ پنجم تیر ماه با انتشار اطلاعیه ای اعلام می کند مذاکرات جهت تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر نکونام همزمان با مذاکره با بازیکنان داخلی و خارجی موجود در لیست سرمربی تیم، در حال انجام است و به زودی نتایج آن به اطلاع هواداران خواهد رسید، یکی از افراد نزدیک به جواد نکونام با مدیران بخش رسانه ای باشگاه تماس می گیرد و اعلام می کند جواد نکونام به شدت از انتشار این بیانیه شاکی شده و مدعی است این بیانیه باید قبل از انتشار به تایید او می رسید. انگار مدیر بخش رسانه باشگاه هم پاسخ تندی به نزدیکان نکونام داده و اعلام کرده انتشار بیانیه در حیطه اختیارات مدیریت باشگاه است و ربطی به کادرفنی ندارد!

تیم رسانه ای هفت نفره؛ اعلام استقلال در استقلال!

فصل قبل هم یکی از مشکلات اساسی استقلال همین بود که برخلاف تمامی تیم های لیگ برتر که تنها یک مدیر رسانه ای و یک عکاس دارند که زیرنظر روابط عمومی باشگاه کار می کنند، جواد نکونام برای خودش یک تیم رسانه ای هفت نفره شامل مدیر رسانه، مشاور مدیر رسانه، عکاس، دستیار عکاس، فیلمبردار، خبرنگار، طراح پوستر و گرافیست داشت و در عمل معتقد بود تیم رسانه ای او با تیم رسانه ای چهار نفره باشگاه که شامل معاون ارتباطات و رسانه، مدیر روابط عمومی، خبرنگار و عکاس می شد، فرق دارد و مستقل کار می کند!

این دو گانگی هنوز هم در استقلال دیده می شود و حالا با اعتراض به بیانیه باشگاه که در حمایت از جواد نکونام نوشته شده بود، جرقه اختلاف میان دو تیم رسانه ای باشگاه و نکونام زده شد و انگار قرار است استقلال باز هم از همان سوراخ گزیده شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مسعود IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    نکونام فکر میکنه امپراتور شده، نه داداش من اینجا استقلاله و تیم کیروش نیست، اینجا بزرگان قابل احترام زیادی اومدن و رفتن که شما در برابرشون کوچکتر از همه‌ایی، پس جوگیر نشو و حد و حدود خودت را بدون و حرفهای الکی نزن و به رسانه باشگاه هم گیر نده، کی دیدی ناصرخان حجازی، آقاپورحیدری یا عمو نصی (نصرالله عبداللهی) از این حرکات بکنند؟
    • مرتضی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      ی متوهم آبی‌پوش : اینم تقصیر دست‌های قرمز پشت پردس. خخخخخ
    • مشروح 86 IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      خصوصیات نکونام : درگیری با همه چیز + ایجاد حاشیه های خود ساخته + تمرکز روی دارو به جای مسائل فنی + خراقات + بازی بکش زیرش + قهرهای بچه گانه + خودبزرگ بین + هزاران نکته منفی دیگه. حالا شما بگید خصوصیات مثبتش که در استقلال شما دیدید چی بود؟
  • عرفان رومی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    چرا همش حاشیه برا استقلال درست میکنید و انتشار میدید؟؟؟؟؟
  • سامان IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    لیگ برترایران تنها جا تو دنیاست که سرمربی واسه باشگاه تصمیم میگیره.
  • سامان IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    لیگ برترایران تنها جا تو دنیاست که سرمربی واسه باشگاه تصمیم میگیره.
  • فرامرز IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    این دقیقاً مصداق کامل بد فرهنگی مربی ای ست که به اصطلاح لالیگایی برترین لژیونر تاریخ ایران خودش را می داند یعنی مشخص است هیچ چیز از دنیای حرفه‌ای فوتبال نیاموخته.به قول خودش این هم از چیزهایی ست که تنها در لیگ ایران یافت می شود نه در هیچ کجای دنیا.باید گفت آقای سرمربی روی کار فنی تیم خودت تمرکز کن چون یک تیم حتی در بالاترین سطح هم ایراد فنی دارد البته آقای مربی اگر چیزی در چنته بجز دفاع مطلق و استفاده از ایستگاهی ها داری اگر روی کار خودت مطمئن هستی میکروسکوپ برندار دنبال عیب های طرف مقابل بگرد.طلا که پاکه چه متنش به خاکه
  • استقلالیا یکدل و یکصدا هستند IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    هم مدیران استقلال هم کادر فنی استقلال و هم پیشکسوتانی که حول محور استقلال جهت حمایت و همکاری ایستاده اند اینقدر با دانش و دلسوز و همراه هستند که چنین مشکلات کوچکی رو براحتی حل و فصل خواهند کرد
  • امیر IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    این همیشه دو قورت و نیمش باقیه! فقط نق زدن و بهانه گیری را بلد است!
  • نادر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    یکی نیست که توجیهش کنه
  • مجتبی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    فقط آقا جواد دنباله بهانه مربی نیست درحد اس اس نیس
  • مهدی US ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    آقا جان این آقا بدرد استقلال نمیخوره...خودش هم جام و از استقلال گرفت و استقلال و میبره تو حاشیه
  • جهان CA ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    تاج سال گذشته نیز قهرمانی را بخاطر زیاده خواهی و لجبازی نکونام از دست داد،اگر سال گذشته جواد تن به جذب منتظر محمد در ابتدای فصل و اورونوف در نیم فصل داده بود بازیکنی که با تاج به توافق رسیده بود به لنگ خبیث نمی رفت تا ستاره نیم فصل دوم شود.در تمام بازیهای فصلی که گذشت تنها تاکتیک نکونام نفوذ یامگا و حردانی از راست و جلالی از چپ بود که وقتی این تاکتیک به بن بست می خورد امید جواد به حضور رمضانی بود تا با کشیدن توپ در محوطه جریمه رقیب با زدن ضربه سر اول زمینه را آماده کرده تا دیگران از توپ دو و سه به گل برسند.از ابتدای لیگ جنگ و دعوا و لجبازی با باشگاه که بازیکن ندارم در حالیکه تیم نکونام از نظر مهره از تیمی که مجیدی قهرمان کرد بسیار پرمهره تر بود.حال که نکونام ماندگار شده باشگاه بایستی چارچوب اختیارات نکونام را کاملا حرفه ای ترسیم نموده و اجازه تخطی از آن را ندهد
  • مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    دوباره شما هم شروع کردید!! بر اساس شنیده ها ، نزدیکان ، گفته اند و ... خواهشاً بر اساس حدسیات خبر نزنید .
  • کورش پاکمهر IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    همه دنبال حاشیه سازی برای نکونام هستيد!!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    نکونام دیوانه و متوهم است امیدوارم در کیسه بمونه چون تا زمانی که نکونام مربی استقلال است رنگ قهرمانی را نخواهند دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی