نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
خبر خوب برای خروس‌ها؛ امباپه در مسیر بازگشت به ترکیب اصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه به تمرینات فرانسه بازگشت و در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته دو بار گلزنی کرد.

فرانسه در بازی اول گروهی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش ضربه بدی خورد و امباپه از ناحیه بینی مصدوم شد. اما خبر خوش برای هواداران این تیم این است که امباپه به آمادگی کامل برگشته و در تمرینات تیم شرکت کرده است. به گزارش ESPN، امباپه در یک بازی دوستانه که برای سرعت بخشیدن به روند ریکاوری او ترتیب داده شده بود شرکت کرد و به همراه بازیکنان فرانسوی که در تساوی بدون گل مقابل هلند حضور نداشتند در برابر تیم زیر ۲۱ ساله‌های پادربورن حضور یافت.

این مسابقه شامل دو نیمه ۳۰ دقیقه‌ای بود و امباپه توانست بدون تلاش بیش از حد، آمادگی بازی کردن را به دست آورد. این مهاجم ۲۵ ساله در بال چپ بازی کرد و با اولیویه ژیرو همکاری خوبی ایجاد کرد و با زدن دو گل و ساختن دو گل دیگر آمادگی جسمانی خود را به نمایش گذاشت. عملکرد خوب او نشانه آشکاری از ریکاوری و آمادگی کامل برای پیوستن مجدد به تیم در شرایط رقابتی‌تر بود. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که قبل از بازی به بازیکنان جوان پادربورن توصیه شده بود که از تکل‌های تهاجمی و تماس نزدیک خودداری کنند تا محیطی امن برای بازگشت امباپه ایجاد شود.

امباپه در طول این بازی دوستانه از یک ماسک مشکی سفارشی برای محافظت از بینی خود استفاده می‌کرد. علیرغم بازگشت موفقیت‌آمیزی که داشت هنوز مشخص نیست که آیا در دیدار فرانسه برابر لهستان در روز سه‌شنبه در دورتموند بازی خواهد کرد یا خیر. این بازی برای صدرنشینی در گروه بسیار مهم است و دیدیه دشان سرمربی تیم احتمالاً پس از آخرین جلسه تمرینی روز دوشنبه در مورد حضور امباپه تصمیم خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: کیلیان امباپه با ماسک جدید/ ستاره جدید رئال‌مادرید نینجا شد! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی