نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
آخرین خبر از نیمکت پرسپولیس؛ قرارداد این مربی روی هوا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

والتر ماتزاری همچنان از امضای پیش نویس قرارداد که برای او ارسال شده امتناع می کند و باشگاه پرسپولیس بیش از این برای او زمان نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرورزشی، از همان روزی که خبرنگارن و رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به والتر ماتزاری خبر دادند، اتفاقات محتلفی رخ داد. از شیطنت هایی که برای ممانعت از این انقتال انجام شد تا نامه های مذاکرات و ایمیل هایی که بین ایجنت این مربی ایتالیایی و مدیران باشگاه پرسپولیس رد و بدل شد. اما آخرین نامه از ایجنت این بازیکن به هیچ وجه امیدوار کننده نیست.

در این نامه سرمربی فصل گذشته ناپولی همچنان به مخالفت دستیارانش برای حضور در ایران اشاره داشته و به نوعی تاکید کرده که تمایلی برای حضور در ایران وجود ندارد و به همین دلیل ماتزاری از امضای قرارداد امتناع می کند. از این رو باید پروژه حضور ماتزاری در پرسپولیس را تمام شده تلقی کرد و بر همین اساس باشگاه پرسپولیس روند مذاکرات خود را با گزینه های دیگر ادامه خواهد داد.

گزینه های پیش روی باشگاه پرسپولیس در مذاکرات ابتدایی خود به این باشگاه چراغ سبز نشان داده اند و احتمالا نیمکت پرسپولیس به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: این مرد مربی ایتالیایی پرسپولیس را پراند/ مشورتی که کار درویش را سخت کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    هیچ مربی متوسط خارجی ای با کمتر از ۱ میلیون دلار در سال ایران نمی آید( تازه اگر با سفر به ایران مشکلی نداشته باشد). آخرش می روند با یک مربی ایرانی ۱۰۰ هزار دلاری یا کمتر!! قرارداد می بندند تا تیم را در سال بعد سوم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی