یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
۱ |
۱
یک هافبک دفاعی از لیست نکونام خارج شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال تمایلی به جذب هافبک فصل گذشته مس رفسنجان ندارد.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام در نیم فصل گذشته تمایل زیادی به جذب فرشید باقری داشت و حتی گفته می‌شود یکی از دلایلی که او حاضر به جذب استون ارونوف نشد، به عدم جذب این بازیکن از سوی باشگاه برمی گردد.

در این بین خیلی‌ها دوست داشتند بدانند آیا نام فرشید باقری برای فصل جدید در لیست نکونام هست یا نه که پاسخ منفی است  و ظاهرا سرمربی استقلال از جذب او منصرف شده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید نفرات مورد نظر نکونام برای تقویت در پست هافبک وسط کدام بازیکنان خواهند بود؛ چرا که با خروج نام مهدی‌پور استقلال در این پست نیاز مبرم به جذب بازیکن دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سالار IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    باق ی بهترین گزینه بود وحتما باید جذب میشد والا ده برابر از فخرالدینی بهتر بود نمی شه با یک مشت بچه وارد مسابقات مهم شد باید بازیکن با تجربه و میدوم دیده ای مثل باقری را می گرفتیم الان پرسپولیس با همین بازیکنان با تجربه چند سال هست دقیقه ۹۰ قهرمانی را بدست می آورد اگه بازیکنانش یکدفعه چوان می گرد نمی تونست براحتی قهرمان شود الان قلعه نوعی هم در تیم ملی فهمیده واصلآ بازیکنان با تجربه اش را کنار نمی گذارد پس باید نکونام حرف یک مست لنگی که خودشان را جا می زنند قبول نمی گرد و ف شید باقری را می گرفت عنصر کار آمدی بود اگه اورا نگیرد اشتباه بز گی مرتکب شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی