کاپیتان سابق پرسپولیس علیه بیرانوند؛ نازش بدموقع بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین ماهینی شب گذشته مهمان برنامه‌ای اینترنتی بود و درباره فوتبال، به ویژه مسائل مربوط به پرسپولیس صحبت کرد.

حسین ماهینی، کاپیتان بوشهری اسبق تیم پرسپولیس تهران شب گذشته در برنامه‌ای به عنوان کارشناس ویژه برنامه یورو درباره پرسش مربوط به خروج و یا باقی ماندن علیرضا بیرانوند حرف زد و گفت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است و بارها به تیم کمک کرده است. من بعد این اتفاقات با علی صحبت نکرده‌ام ولی به نظر من می‌خواست ناز بکند ولی بد موقع‌ ناز کرد و خودش هم فکرش را نمی‌کرد که این حواشی برایش پیش بیاید و این برخورد را از هواداران ببیند.

او در ادامه درباره بحث جوانگرایی حرف زد و گفت: شما هم اکنون نگاه کنید می بینید بازیکنانی مانند یامال می‌درخشند که ۱۶ سال سن دارند و سن بازیکن جوان در اروپا زیر ۲۲ سال است در حالی که در ایران ما به بازیکنان ۲۴ - ۲۵ ساله می‌گوییم جوان، در حالی که ۴ - ۵ سال دیگر دوران بازی آن بازیکن تمام می‌شود. جوان‌ترین بازیکن ما در جام جهانی گذشته ابوالفضل جلالی بود که ۲۴ سال سن داشت و این خوب نیست.

بیشتر بخوانید: فکر و ذهن پرسپولیس درگیر خرید بمب ۲۴ ساله!/ اولین هایجک استقلال از سپاهان کلید خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ US ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    سلام اگر بیرو پولش را گرفته نمی تواند فسخ کند باید درویش شکایت کند اگر نکند به این همه هوادار خیانت کرده باید جوابگو باشد
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    بیرانوند بدان با پرسپولیس بیستی، بدون پرسپولیس هیچی نیستی. خدا کنه هیچ زمانی فکر نگه داشتن شما در مخیله مدیران پرسپولیس نباشه تا بچه عقاب به آشیانه برگردد ،ما برای دیده شدن عقاب پرطلا در آسمان پرسپولیس ثانیه ها را می‌شماریم.
    • معلم US ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      بیرانوندخدایی ازنظرفنی هم درحدپرسپولیس نیس بسیارضعیفه بایدبره لیگ یک تعجب میکنم درویش خودش بایدقبل ازاون بیرونش میکرد
  • .h IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    اره فکرشو نمی‌کرد نازش براش گرون تموم بشه
  • اشنا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    ما هوادارها که دیگه جام نمیخواهیم الان باید جوانگرایی قوی و بازیکنانی را بخرند که هم جوان هم عاشق پیشرففت هم از نظر فکری عالی باشند. دیگه جام مزه نداره ۴۵ سال وقت داریم تا تیم را برانکویی بسازیم که ترس از پاس دادن نداشته باشند. با تجربه ها دیگه میترسند از پاسهای ریسکی و مصدوم شدن . جوانهای اینده دار بهتر هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی