یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
۰ |
۰
ایتالیا حذف شد اما ۳ ایتالیایی در یورو هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایتالیا با شکست از سوئیس از یورو ۲۰۲۴ حذف شد اما سه مربی ایتالیایی همچنان در این تورنمنت حضور دارند و برای کسب موفقیت می‌جنگند.

ممکن است که ایتالیا از یورو ۲۰۲۴ خارج شده باشد، اما هنوز سه مربی ایتالیایی در این مسابقات باقی مانده‌اند: وینچنزو مونتلا، دومنیکو تدسکو و فرانچسکو کالزونا.

آتزوری پس از شکست ۲-۰ مقابل سوئیس در برلین از دور رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ کنار رفت و در دفاع از عنوان قهرمانی خود ناکام ماند. البته تاریخ می‌گوید که چنین نتیجه‌ای چندان هم دور از ذهن نبود، زیرا هر سه برنده آخر جام ملت‌های اروپا هنگام دفاع از عنوان خود در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شدند. این اتفاق قبل از ایتالیا در یورو ۲۰۲۴، برای اسپانیا در یورو ۲۰۱۶ و پرتغال در یورو ۲۰۲۰ رخ داده بود.

اما یورو ۲۰۲۴ برای برخی مربیان ایتالیایی همچنان ادامه دارد. کالزونا نفر اول است و امشب در دیدار با انگلیس رأس ساعت ۱۹:۳۰ روی نیمکت فالکون‌ها خواهد نشست. او در تابستان ۲۰۲۲ مربیگری اسلواکی را بر عهده گرفت در حالی که از ۱۹ فوریه این فصل نیز به عنوان سرپرست موقت تیم ناپولی مشغول به کار شد. جالب اینجاست که او در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به عنوان دستیار اسپالتی در ناپولی حضور داشت.

بلژیک تدسکو روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف فرانسه خواهد رفت. او اگرچه در ایتالیا به دنیا آمد اما در کودکی به همراه والدینش به آلمان نقل مکان کرد. مونتلا و تیم ترکیه سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ با اتریش دیدار خواهند داشت.

در ابتدا پنج مربی ایتالیایی در این رقابت‌ها حضور داشتند، اما مجارستان به رهبری مارکو روسی در مرحله گروهی کنار رفت.

بیشتر بخوانید: انگلیس - اسلواکی؛ سلطان جنگل برمی‌گردد!/ برای بازگرداندن جام به خانه بیشتر تلاش کن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی