نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
انصراف سریالی مالکان لیگ برتر/ لیگ پیش رو ۶ تیم جدید دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی جالب ممکن است که لیگ بیست و چهارم ۶ تیم جدید نسبت به دوره پیش داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، برای سال‌های طولانی فروش امتیاز تیم‌های لیگ برتری در فوتبال ایران به یک بدعت غیرحرفه‌ای تبدیل شده بود که البته با افزایش فشار رسانه‌ها و مردم، این موضوع بسیار کمرنگ شد. اما در موردی نادر امسال ۴ باشگاه‌ها چوب حراج به نام و نشان‌شان زده‌اند و به دنبال مالک جدید می‌گردند.

دو باشگاه هوادار تهران و شمس آذر قزوین قصد دارند تا امتیاز خود در لیگ برتر را واگذار کنند. حتی برای تیم تهرانی مشتری هم پیدا شده و آریو اسلامشهر که در لیگ آزادگان حضور دارد، برای خرید هوادار وارد مذاکره شده است. این درحالی است که پیش از این محمدرضا زنوزی مالک تراکتور اعلام کرده بود دیگر قصد تیمداری ندارد ولی خب هنوز برای تیم تبریزی خریداری پیدا نشده است. در ادامه انصراف مالکین فوتبالی، روز گذشته رضا حدادیان هم به این جرگه پیوست و گفت اگر برای نساجی مشتری پیدا نشود باشگاه را به استانداری مازندران تحویل خواهد داد.

سلسله اتفاقاتی از این دست نشان می‌دهد با وجود تاکید مدیران دولتی برای ترویج خصوصی سازی، هنوز برای این اتفاق در فوتبال ایران فضای مناسبی وجود ندارد. افراد متمولی که بنا به دلایل مختلف شروع به تیمداری می‌کنند، پس از مدتی به بن بست می‌رسند که شاید دلیل اصلی آن عدم بازگشت سرمایه است. اگر امتیاز ۴ تیم فوق برای فصل آینده به شخص یا اشخاص دیگری واگذار شود، در اتفاقی حیرت انگیز لیگ بیست و چهارم با احتساب تیم‌های صعود کننده از دسته اول، ۶ باشگاه جدید خواهد داشت و تازه این به شرطی است که در تابستان فعلی تیم‌های دیگری هم به دنبال فروش امتیازشان نروند!

بیشتر بخوانید: شوک جدید به فوتبال ایران؛ ۲ تیم‌ به دنبال فروش امتیاز!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سام IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    هماهنگ شدن تا شاید بتونن حق پخش از صداوسیما رو بگیرن حقم دارن
  • کیون IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    می توانند امتیازشان را به تیم‌های سایپا ومسئولین کرمان یا آرمان گهر سیرجان بفروشند چون آنها قدرت تیمداری دارند
  • Hl IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    به غیر از هزینه های زیاد تیمداری رقابت با تیمهای پایتخت امکان پذیر نیست و تیمهای دیگه از این بابت سرخورده هستن. مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس و استقلال کاملا واضحه در کنار این پخش مستقیم بازیهای این دو تیم تبعیض آشکاره و در جهت اعتبار بخشیدن اضافی و جمع کردن هوادار به نفع آنها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی