نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
ماجرای استارت استقلال با سرمربی خارجی پردردسر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال سابقه کار با سرمربی ایتالیایی را دارد و دوم تیر سالگرد آغاز کار با چنین فردی تلقی می‌شود...

استقلال پس از این‌که با وینفرد شفر به بن‌بست رسید و او را در بهار سال ۹۸ برکنار کرد، اگرچه کار را با فرهاد مجیدی ادامه داد و نتایج نسبتا خوبی هم در لیگ هجدهم به دست آورد ولی در نهایت کادر مدیریتی وقت باشگاه به این نتیجه رسیدند که بهتر است یک مربی باتجربه‌تر را برای لیگ نوزدهم استخدام کنند. به همین خاطر سراغ آندرئا استراماچونی رفتند.

به گزارش خبرورزشی، آندرئا استراماچونی، سرمربی سرشناس ایتالیایی که سابقه هدایت اینتر را در کارنامه خود داشت، خردادماه ۵ سال قبل، در دوره مدیرعاملی امیرحسین فتحی و مدیریت علی خطیر که آن زمان معاون فتحی بود، سرمربی استقلال شد.

مرد خبرساز ایتالیایی اواخر خرداد سال ۹۸ به ایران آمد و از دوم تیر ماه همان سال به صورت رسمی کارش را آغاز کرد. اگرچه استراماچونی با استقلال قدم‌های لرزانی برداشت و نتوانست در هفته‌های آغازین لیگ نوزدهم خوب نتیجه بگیرد، ولی آرام آرام بهتر شد و حتی به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر هم رسید. هرچند که اختلافات این مربی با مدیران استقلال در آذر ماه سال ۹۸ به شدت بالا گرفت و او در نهایت شبانه ایران را ترک کرد و با شکایت از باشگاه استقلال، غرامت بسیار سنگینی از طرف ایرانی گرفت.

استراماچونی تنها چند هفته بعد از کناره‌گیری علی خطیر از مجموعه مدیریتی باشگاه، با استقلال به مشکل خورد و پس از آن که باشگاه نوتیس‌های او را جدی نگرفت، به این بهانه که دو ماه حقوق خود را دریافت نکرده، یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد و رفت!

هنوز هم هواداران استقلال از دوران استراماچونی به نیکی یاد می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • فقط آبی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    حیف ک رفت
    • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      زرشک😆 باورکن به. نفع فوتبال ایران شد
  • کیسه بروکیسه توبکش IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    همون هوچیگر جادوگر باشه خوبه مضحکه ی کوچیک وبزرگه وفصلی با خنده و شادی روپیش روداریم
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    نکونام عامل بدبختی فولاد شد اون بجای فوتبال با ایجاد حاشیه وسرصدا بفکر امتیازه نه با فوتبال و اعتقادی به فرپلی نداره سابقه وی در دستکاری ابعاد زمین واجیر کردن افراد برای برهم زدن جو وتوقف فوتبال وبرهم زدن تمرکز داور وتیم مقابل ،پرتاب توپ به زمین متهم کردن داوران به طرفداری تیم مقابل برای تحت تاثیر قرار دادن داور ،مصاحبه وبیانیه قبل وبعد بازی با برد ویاباخت.آبگرفتن چمن بازی ،بلند کردن چمن برای تاثیر بر بازی تیم مقابل و....خلاصه اینکه ۸۰درصدتوانش در حاشیه وتخریبه تا مسائل فنی واقعا گناه دار هوادار همیشه در کشمکش ودعوا باشه واز زیبائیهای فوتبال لذت نبره .در حد امکان مربی پرتوان خارجی ومتشخص بیارید تا ما تیم رقیب هم از دیدن فوتبال زیبا خوشحال بشیم.
    • مهدی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      آره شما راست میگید ولی حق با نکونام فساد در پرسپولیس و قهرمانی های پوشالی همه چی معلوم میکند
  • استقلال محبوب قلبها IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    عمدافراریش دادن.
  • مرتضی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    هوادارای عزیز اگه تبانی فساد ایجاد نشده بود عمرا پرسپولیس قهرمان میشد .نکونام با دست خالی استقلال رو به کجا کشوند تا دقیقه ۹۰ قهرمان استقلال بود الانم قهرمان واقعی استقلال هستش.به نظر من جواد نکونام بمون چندتا بازیکن خوب هم بگیرن براش امسال پوز لنگیا رو میزن.
  • شهرام DE ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    این آقا اگه مربی خوبیه، چرا الان سه ساله بیکاره؟ به نظر میاد بیشتر دنبال دوشیدن تیمهاست تا مربیگری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی