۵
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
۵ |
۲
انتقال مغز متفکر تیم ملی به پرسپولیس منتفی شد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آسیب‌دیدگی علی قلی‌زاده درمان شده و او از چند روز دیگر باید در اردوی پیش‌فصل لخ پوزنان شرکت کند.

شاید اگر علی قلی‌زاده آسیب نمی‌دید، فصل قبل آمار بهتری را در ترکیب لخ‌ پوزنان به نام خود ثبت می‌کرد، او نه تنها با مصدومیت وارد اردوی لخ پوزنان شد بلکه در پایان فصل هم دوباره دوری از فوتبال را تجربه کرد و دقایق اندکی در ترکیب تیمش قرار گرفت.

او فقط ۱۰ بار در ترکیب لخ پوزنان قرار گرفت، ۶۳۲ دقیقه در زمین حضور داشت و نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی ارسال کرد. همین مسأله باعث شده تا خیلی‌ها از جدایی قریب‌الوقوع این وینگر تکنیکی از لخ پوزنان خبر بدهند. بخصوص که او بازیکن گرانی محسوب می‌شود و دستمزدش بالاتر از اغلب بازیکنان تیمش است. با این حال اخباری از لهستان مخابره می‌شود با این مضمون که ماریوژ روماک به عنوان سرمربی لخ پوزنان روی قلی‌زاده برای فصل جدید حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بر همین اساس در ۲۰ ژوئن (حدود ۳ روز دیگر) بازیکنان لخ پوزنان آماده سازی خود را برای فصل جدید لیگ لهستان آغاز خواهند کرد. خبر خوب برای باشگاه لخ پوزنان این است که دینو هوتیچ و علی قلی‌زاده با سایر اعضای تیم همکاری خواهند کرد.

هر دو بازیکن نیم فصل دوم فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند. سرمربی لخ پوزنان می‌گوید: «من با بازیکنان صحبت کرده‌ام و هر دوی آنها از ابتدای تمرینات آماده خواهند بود.»

قلی‌زاده با اینکه آماده بود اما پس از صحبت با امیر قلعه‌نویی و برای احتیاط از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی در خردادماه صرف نظر کرد. قلی‌زاده به نوبه خود در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد، اما همچنان به سختی تلاش می‌کند تا به شکل خود بازگردد. ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود نشان می‌دهد که تا چه حد برای بازگشتی موفق انگیزه دارد.

چپ‌پای ایرانی و ۲۸ ساله ۲ فصل دیگر با لخ پوزنان قرارداد دارد. یعنی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ باید به باشگاه لهستانی متعهد باشد. در نقل و انتقالات نیم‌فصل و حتی همین چند روز اخیر بارها از قلی‌زاده به عنوان خریدی مطلوب برای استقلال و پرسپولیس نام برده‌اند اما گویا مسئولان باشگاه و همچنین کادرفنی لخ پوزنان برای فصل بعد روی وینگر ایرانی خود حساب کرده‌اند.

با این شرایط شاید بتوان گفت فعلاً بازگشت این بازیکن که در ۳۶ بازی ملی ۶ گل به ثمر رسانده، به لیگ ایران منتفی است. مگر اینکه اتفاقات جدیدی رخ بدهد و ورق برگردد.

بیشتر بخوانید: چرا دوباره نام علی دایی سر زبان‌ها افتاد؟/ پای یک اسطوره دیگر در میان است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا AT ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    مغز متفکر 😂😂😂
  • کیون IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    جونم قلی زاده بیاد با ارونوف انشالله کمر هر تیمی رو می شکنند چه شود ماشالله به تیم مردمی پرسپولیس بزرگ
    • ابی از شهرک خاتم IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      ایشالا تا کور شود هر انکس ک نتواند دید
  • عدالت خواه IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    مغز متفکر فقط وکیل بیرانوند
  • سعید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    فقط پرسپولیس قهرمان من میگم پرسپولیس تیم بزرگی هست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی