نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
مخالفت شدید رئال با ورژن جدید جام‌جهانی باشگاه‌ها/ بازیکنان را می‌کُشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید با برگزاری تورنمنت جام جهانی باشگاه‌ها مخالف است و معتقد است که این تورنمنت فشار روی بازیکنان را شدیدتر خواهد کرد.

به گزارش رلوو، رئال مادرید با ورژن جدید جام جهانی باشگاه‌ها که متشکل از ۳۲ تیم از سراسر جهان است و از فرمت جام جهانی فعلی پیروی می‌کند، مخالف است. لوس‌بلانکوس در حال حاضر با یک تقویم فشرده روبروست و این تورنمنت می‌تواند هفت بازی دیگر به سال تقویمی آنها اضافه کند. تیم‌های اروپایی شرکت‌کننده در این تورنمنت هر کدام ۵۰ میلیون یورو درآمد خواهند داشت و مبلغ جایزه قهرمان ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

با این وجود، رئال مادرید معتقد است که این همه فشار روحی و جسمی «فوتبالیست‌ها را می‌کشد». اگر رئال مادرید در تمام رقابت‌ها به فینال برسد، فصل آینده ۷۲ بازی خواهد داشت. فصل آنها از ۱۴ آگوست ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و در ۱۳ جولای ۲۰۲۵ پایان می‌یابد؛ یعنی یک دوره ۱۱ ماهه بدون وقفه به استثنای تعطیلی یک هفته‌ای برای کریسمس.

رئال مادرید هنوز در این مورد به طور علنی اعتراض نکرده و با توجه به قدرتی که آنها دارند بی‌شک می‌توانند باشگاه‌های دیگر را با خود همراه کنند و بر تصمیم‌گیرندگان تاثیر بگذارند. اما این مستلزم ایجاد پل‌هایی با تعدادی از باشگاه‌ها و سازمان‌هایی است که بخاطر پروژه سوپرلیگ از آنها جدا شده و دچار اختلاف نظر شدند.

بیشتر بخوانید: جزئیات جالب از بزرگ‌ترین انتقال سال/ درآمد امباپه در رئال‌مادرید چقدر است؟ او در پاریس چقدر درمی‌آورد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی