ستاره هلندی باواریایی‌ها آماده انتقال به منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که منچستریونایتد شدیدا در جذب مدافع هلندی بایرن مونیخ مصمم است.

گزارش‌های متعددی به علاقه منچستریونایتد به ماتایس دی‌لیخت، مدافع میانی بایرن مونیخ اشاره می‌کنند. دی‌لیخت که در طول دو فصل حضورش در بایرن مونیخ خود را به عنوان بهترین مدافع این تیم معرفی کرد، به دلیل دستمزد بالایش و ترجیح ونسان کمپانی برای کار با سایر مدافعان، ناگهان از مرکز توجه دور شد. نشریه اتلیتک گزارش داد که منچستریونایتد به طور جدی به دنبال جذب ماتایس دی‌لیخت است ولی هنوز صحبتی بین دو باشگاه صورت نگرفته اما این بازیکن هلندی گزینه مناسبی برای شیاطین سرخ خواهد بود. دی‌لیخت تا سال ۲۰۲۷ با بایرن قرارداد دارد، اما هزینه انتقال احتمالی او برای یونایتد منطقی‌تر از گزینه‌های دیگری است.

روز شنبه، روزنامه‌نگاران اسکای اسپورت، کری هاو و فلوریان پلتنبرگ و کارشناس نقل و انتقالات فابریتزیو رومانو نیز اطلاعاتی را در این مورد منتشر کردند و گفتند که منچستریونایتد مذاکراتی را با دی‌لیخت آغاز کرده است. دی‌لیخت آماده است تا بایرن را ترک کند و به منچستریونایتد بپیوندد، زیرا قصد ندارد گزینه چهارم و پنجم باشگاه باشد، اما هنوز مذاکراتی با بایرن مونیخ در این مورد صورت نگرفته است.

رومانو جزئیات بیشتری را نیز اضافه کرد: «منچستریونایتد با ماتایس دی‌لیخت تماس گرفت و با وجود اینکه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، ستاره هلندی حاضر است به این تیم بپیوندد. بایرن احتمالا در تابستان امسال دی‌لیخت را به منچستریونایتد خواهد فروخت.»

بیشتر بخوانید: مقصد احتمالی ستاره بارسلونا مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی