یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
۲ |
۰
این بازیکن پرسپولیس ۱۴ روز دیرتر تمرین می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ملی پوش گرجستانی پرسپولیس دو هفته مرخصی ویژه خواهد داشت.

تمرینات پرسپولیس به زودی آغاز خواهد شد ولی قطعاً یک چهره سرشناس در روزهای ابتدایی همراه با سایر سرخپوشان مشغول به تمرین نمی‌شود و به احتمال فراوان اصلاً در آن زمان ایران نخواهد بود.

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که هم اکنون با تیم ملی کشورش در رقابت‌های یورو حضور دارد، بر اساس قوانین فیفا از مرخصی ویژه‌ای برخوردار است و پرسپولیس نمی‌تواند او را وادار به عدم استفاده از حق خود بکند. طبق قانون فدراسیون جهانی فوتبال، هر بازیکنی که در جام جهانی یا جام ملت‌ها حاضر می‌شود، این حق را خواهد داشت که تا دو هفته بعد از آخرین مسابقه تیم ملی کشورش (حالا چه مهره فیکس بوده است و چه اینکه حتی یک دقیقه هم در کل تورنمنت به میدان نرفته باشد) مرخصی دارد و نیازی به حضور در تمرینات گروهی نخواهد داشت بنابراین گولسیانی هم پس از آخرین مسابقه تیم ملی گرجستان دو هفته به تعطیلات می‌رود.

البته الان مشکل بزرگ پرسپولیس اینجاست که بازیکن گرجستانی تیمش هنوز تمدید نکرده و اصلاً شاید بعد از جام ملت‌های اروپا اتفاقات دیگری رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: تمدید قرارداد با گولسیانی قطعی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج ۳لسچ IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    با توجه به سن ش و پستی که بازی میکنه بعید پشنهاد قابل توجهی از اروپا یا جاهای دیگه بهش برسه چون اونا برخلاف ما برای جذب بازیکن برخلاف ما که با یه بازی جو گیر میشم و برای بازیکن سر دست می‌شکنیم اروپا و حتی خلیج براساس پارامترهای حرفه ی بازیکن جذب میکنن تصور می‌کنم گلسیانی در پرسپولیس موندگار بشه منتهی با رقمی بیشتر!
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    صحبت های حسودان بیچاره برای دور کردن این بازیکن از تیم محبوبش، اتفاقا"گولسیانی برای سیستم 3 دفاع بی نظیر است، لااقل تو ایران و آسیا همتا ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی