ملاقات مدیران فدراسیون فوتبال با سیاستمدار مشهور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک ملاقاتهایی بسیار مهم پیش روی خود خواهند داشت.

مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه کشی شد و ما باید از پانزدهم شهریور امسال پا به عرصه رقابت‌های مذکور بگذاریم. مسابقاتی که تا خرداد سال آینده تمام روزهای تقویم بازی های ملی فیفا را برای تیم ملی ایران و ۱۷ تیم دیگر آسیایی حاضر در این مرحله پر خواهد کرد.

اگرچه گروه ایران در قیاس با سایر مدعیان صعود شرایط بهتری را دارد ولی ناگفته پیداست که برای موفقیت در آن نیازمند امکانات ویژه و کمک‌های موثر تمام ارکان کشور هستیم، چون رسیدن به جام جهانی اصلاً کار آسانی نیست و حتماً رقبای ایران هم خود را تا دندان مسلح می‌کنند.

پیرامون همین مسئله شنیدیم مدیران ارشد فدراسیون فوتبال پس از ملاقات اول با سرپرست فعلی ریاست جمهوری، قصد دارند در هفته آینده بار دیگر به ملاقات محمد مخبر - معاون آیت الله رییسی - بروند و از او بخواهند با استفاده از راهکارهای قانونی زمینه برای افزایش امکانات تیم ملی را فراهم کند. همچنین این بحث نیز در فدراسیون مطرح شده که پس از برگزاری انتخابات  و مشخص شدن رئیس جمهور جدید، هماهنگی‌های لازم انجام شود و قبل از آغاز مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی، مدیران رده بالای فدراسیون به ملاقات معاون اول رئیس جمهور جدید هم بروند تا شرایط را برای او نیز توضیح بدهند و امکانات ویژه‌ای برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش فراهم آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی