نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اهواز دیر بیدار شد؛ خوزستان هم مثل تهران تلفات داد/ هردو مدعی پایتختی فوتبال سهمیه کم کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته پایانی لیگ بیست و سوم برای استان خوزستان شادی و غم به همراه داشت.

خوزستان به عنوان مهد فوتبال ایران در فصل بیست و سوم لیگ برتر سه نماینده داشت. سه نماینده‌ای که در بیشتر اوقات دور برگشت به انتهای جدول چسبیده و بیم آن می‌رفت که دو تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان از این استان باشند.

استانی که همین حالا استعدادهای زیادی در تمام تیم‌های لیگ برتری دارد و اگر سهمیه نداشته باشد، دست کمی از مصیبت و فاجعه نخواهد بود.

در هفته ماقبل پایانی سقوط صنعت نفت آبادان قطعی شده بود و در هفته پایانی، نگاه خوزستانی‌ها به دو تیم آبی و قرمز شهر اهواز بود. وقتی سوت پایان مسابقات به صدا درآمد، در اهواز جشن و سرور برپا شد اما خوزستانی‌ها یک چشمشان اشک بود و یک چشمشان شادی...

صنعت نفت هفته آخر هم باخت، در آبادان اما در اهواز استقلال خوزستان همان نیمه اول و فولاد در قائمشهر در نیمه دوم پیروزی خود را مسجل کردند تا با توجه به شکست پیکان مقابل استقلال در لیگ بمانند. اما نباید فراموش کرد سرنوشت سال‌های اخیر آبادان به اهواز رسید، نگرانی بقا تا سوت هفته آخر...

حالا وظیفه مسئولان فوتبال استان است که به مرور اتفاقات تلخ این فصل پرداخته و ریشه یابی کنند که چرا فوتبال خوزستان تا روز آخر در حول و ولای سقوط بود. اهواز روز آخر بیدار شد اما خوزستان تلفات داد.

اصلاً چرا باید این استان با این پتانسیل و امکانات تا روز آخر نگران سقوط باشد؟ نگرانی مشترک بین خوزستان و تهران که هر دو یک سهمیه خود برای فصل بعد را از دست دادند و اتفاقاً هر دو داعیه پایتختی فوتبال در ایران دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ....! IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    ببینید خودمون رو گول نزنیم فولاد باید میرفت لیگ یک ، نساجی در خانه خودش مثل بازیهای قبلی بود ؟
  • نا US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    سلام من بعنوان یک بازیکن با تجربه قبلی در تیم جنوب اهواز فولاد فعلی. توصیه من به دو تیم اهوازی باشه.اگر نوشته منو میخوانید . روی سخنم با مربی و بازیکنان هست .چرا حواستون با اولی بازیهای دوره رفت نمیدید و مدام اپتیاز از دست میدید که اخرش اینجوری با مشکلات حذف و چه کنم روبرو میشد . اگر در بازیهای اولین امتیازات بگیرید و اندوخته کنید و از اولین بازی جدیت و فدا کاری و تعصبتیمی و متحد باشید این بلاها سر تیمهای خوزستانی نمیاد . محکم بازی کنید و از اولین بازیها براحتی امتیاز از دست ندیدو اندوخته کنید .و بشدت بجنگید در هر بازی . انشالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی