نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
واکنش رئیس سازمان اورژانس کشور به استفاده علی پروین از آمبولانس
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استفاده از آمبولانس برای جابه‌جایی فردی غیر از بیمار، نه تنهای غیرقانونی که غیراخلاقی نیز محسوب می‌شود، کاری که از سوی علی پروین و محمود خوردبین در شب جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد.

پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس در عصر روز شنبه‌ای که گذشت، در حاشیه جشن قهرمانی فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود.

کار علی پروین، فوتبالیست پیشکسوت تیم پرسپولیس نه تنها جالب نبود،‌ که غیرقانونی و شرم‌آور بود،‌ استفاده از خودروی آمبولانس برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر.

آن‌طور که برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند گویا این آمبولانس خصوصی و در اختیار باشگاه پرسپولیس بوده، اما حتی با این فرض هم، چنین اقدامی نه فقط غیرقانونی که غیر اخلاقی و مخرب تعریف می‌شود، سال‌ها تلاش شده تا مردم به اهمیت راه دادن به خودروهای امدادی پی ببرند و مسیر تردد این خودروها را شلوغ و مسدود نکنند. پیش از این نیز در رسانه‌ها گزارش‌هایی از تردد برخی از افراد با نفوذ از طریق آمبولانس‌ها مطرح شده بود، حالا که فیلم واضح علی پروین و همراهان منتشر شده،‌ این باور تقویت می‌شود که آمبولانس‌ها فقط در اختیار بیماران نیست.

رییس سازمان اورژانس کشور با تایید این خبر گفت: خودروی آمبولانسی که علی پروین و محمود خوردبین را جابه‌جا کرده است، متعلق به یک آمبولانس‌ خصوصی بود و این کار هم غیرقانونی بوده و قطعا طبق قانون به آنها برخورد خواهد شد.

جعفر میعادفر تاکید می‌کند: این روزها درگیر مراسم رحلت امام و بزرگداشت ۱۵ خرداد هستیم اما در اولین فرصت اقدامات قانونی و برخورد با این شرکت آمبولانس خصوصی را انجام می‌دهیم و نتیجه را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

علاوه براین رییس اورژانس تهران نیز در واکنشی به این موضوع گفته است: درمورد تخلفات مربوط به آمبولانس‌های خصوصی، طبق دستوری که از مقام عالی وزارت در خصوص ساماندهی آمبولانس های غیر ۱۱۵ و بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲، دریافت کرده ایم عمل می کنیم.

محمد اسماعیل توکلی می‌گوید: همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵، به صورت شبانه‌روزی در تمام معابر عبوری و مراکز آمبولانس‌های خصوصی و شرکت‌های تابعه و هر جای غیردولتی که از آمبولانس استفاده می‌کند، حضور پیدا خواهد کرد و الزامات ما را ارزیابی می‌کند تا آن مرکز، آنها را رعایت کرده باشد. هر مرکزی که دستورالعمل‌های ما را نقض کرده باشد، به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شود تا نسبت به ابطال مجوزشان اقدام کنیم. شکایت عمده از آمبولانس‌های خصوصی درباره مبالغ دریافتی است که هم وطنان می‌توانند در سامانه ۱۹۰ این شکایت را ثبت کنند و ما با جدیت به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. لازم به ذکر است مواردی که هزینه اضافه دریافت کرده بودند نیز عمدتا به مردم بازگشت داده شده است.

بیشتر بخوانید: علی پروین را با آمبولانس از استادیوم بردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    آژیر نزده بوده که. چرا چرت میکید؟
  • دادا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    دیگ تیم حکومتی همینه ..جوری مسوولین بهشون رو دادن ک کل کشور از خودشون میدونند...
    • کیسه‌کش هوچیگر IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      آخی، هنوز داری فشار رو احساس میکنی؟؟😔😉😂🤣🤣
  • عیبی یوخ228 IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    پرسپولیسیا مگه قانونی هم کاری میکنن ؟
  • فقط زرد سپاهان IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    اینها عادت دارند به سو استفاده از بیت المال .خونه ای که پروین توش زندگی میکنه هدیه بنیاد مستضعفان هست و پسر ایشان هم که مثل ایشان از سفره مردم کم بهره مند نبودند.ماجرای برنج های دولتی رو که فراموش نکردید؟
    • دشمن فرضی کیسه‌کشان IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      عه، سلام کیسه‌کش 😊🖐
  • عدالت IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    جناب آقای جهرمی سخنگوی پرسپولیسی دولت که همه جوره دارید ازپرسپولیس حمایت میکنید توی ورزشگاه میرید و کنار درویش میشنید ومیکید انشالله برنده دربی پرسپولیسه وغافل ازاینکه نیمی ازایران استقلالی هستند وچشماهایتان رابستید اینم ازبی قانونی پرسپولیسی ها که ازآمبولانس بیمار برای راحتی خودشان استفاده میکنندتخلف میکنندچون حامی مثل شما دارند.آمبولانس شده تاکسی تلفنی علی پروین.محمود خوردبین ودوستان
    • ایرانی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      لطفاً مثل همیشه هوچیگری کنید، در صورتی تخلفه که آژیر بزنه، آمبولانس مال خود باشگاه هست به کسی ارتباطی نداره،شما چرا اینهمه از جامی که ۸۶دقیقه از دستتون رفت ناراحت هستید ؟شما که ادعا میکنید جام آسیا دارید و این جامها براتون ارزش ندارد؟ولی حسابی دارید میسوزید و به همه چی چنگ میزنید
  • م IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    من خودم پرسپولیسیم کار اشتباه بوده اما سوال من این است که استقلالیها خودشان از این کارها نکرده اند و پاک پاکن یا تیم ها و دیگر مسئولین و اورگانها!!؟؟؟
    • پرسپولیس IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      اونقدر هم اشتباه نبوده چند تا مفاخر ملی با سن و سال بالا به خاطر اذیت نشدن از جمعیت رو با آمبولانس بردند مگه بچه ۱۴ ساله سوار شد
  • تختی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    بله تیمی که مدیر عاملش ان است ،اسطوره هاش هم اینه،قهرمانیهای اینها نمیتونه غیر از ناپاکی باشه،اصلا اینها کارهای اینجوری را زرنگی میدونند.جام ربایی ،مرکب بیمار سواری و...حیف جامعه ای که فتخر به پوریای ولی و تختی است وفعلا اینها اسطوره اش هستند.
  • abbasbagheridoust@gmail.com IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    من پرسپولیسی هستم ولی کار این بازیکن سابق پرسپولیس متاسفانه زشت و کریه بود اون هم با این سن بالا
  • کرام الکاتبین QA ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    آمبولانس شخصی ؟! خوب طرف مریضه همراهان زیاد نشونه محبوبیتشه
  • پرویز IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    حالا نمیخاد ایقد بزرگش کنین انگار چی شده حالا ...حسودا فقط دنبال یه نقطه هستن تا خودشونو خالی کنن 😜
  • پرویز IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    حالا نمیخاد ایقد بزرگش کنین انگار چی شده حالا ...حسودا فقط دنبال یه نقطه هستن تا خودشونو خالی کنن 😜
  • ایمان LU ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    البته اینطور که من شنیدم نفری یه دست کباب هم درحین رفتن توش خوردن.
    • ⁦🏝️⁩ IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😹😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😝 بیب بیب برید کنار آمبولانس 🚑
  • عدل علی LU ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    چیزی نشده فقط مردم ایران بدونند اینها وامثال اینها وکسانی مثل همین رائفی پور که میاد وحمایتشون میکنه دارند قانون شکنی میکنند.کسانی که ازقانون شکنان حمایت میکنند بنوعی خودشان قانون شکن هستند
  • یاشاسین تراختور IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    عجب آدماهایی هستند.این نمونه ای از رفتارهای غیراخلاقی پیشکسوتان پرسپولیس است.خدا میدونه چه حق هایی رو ناحق کرده اند
  • یه ایرانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    چرا با ایشون برخورد نمیکنید؟؟؟ اما فقط با ما مردم عادی برخورد میکنید؟؟؟
  • لالایی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    قبلا اگه به اشتباه روی یه بازیکن خطا پنالت میشد،اون بازیکن این قدرت و جوانمردی رو داشت که خودش تصمیم بگیره توپو بزنه بیرون.و مربیش هم تشویقش می‌کرد. رهبری فرد راست می‌گفت که با این آقا مشکل داشت. این بی اخلاقی ها امروز رو همین آدمای آمبولانس سوار طی چند سال به خورد این بازیکنا دادن که اینجوری قهرمان میشن و هیشکی بهشون تبریک نمیگه. اینهمه مهندس و دکتر توی این مملکت با هزار بدبختی دنبال جور کردن یه زندگی مبتدی هستن و ......
  • پرسپولیس IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    الان دنیا با دیدن این چهره های کهنسال داره راننده آمبولانس رو تحسین میکنه اونوقت استقلالی ها اورژانس رو تحت فشار گذاشتند خوب این افراد اورژانسی بودند تو نمیفهمی
  • پرسپولیس IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    همه اینهایی که منفی نظر دادند خودشون ساعتها در مورد حمایت از کهنسالان و پیشکسوتان سخنرانی میکنند آدمهای دو رو متقلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی