نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
پرسپولیس اسیر حساسیت شد، استقلال نه!/ آبی‌ها تغییر روش دادند و بردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برخلاف عادت همیشه خود در همان نیمه اول گل‌هایش را زد و خیال خود را راحت کرد.

روز آخر لیگ بیست و سوم سرنوشت جام در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی تهران مشخص می‌شد. جایی که دو بزرگ پرطرفدار باید مقابل مس رفسنجان و پیکان تهران بازی می‌کردند.

بازی پرسپولیس گره خورد. هرچه به دقایق پایانی نزدیک‌تر شدیم فشار روانی و حساسیت مسابقه روی بازیکنان تاثیر گذاشت. آنها عصبی‌تر شدند و فتح دروازه میهمان لحظه به لحظه دور از دسترس تر می‌شد.

در فوتبال و در بازی‌های حساس گل زود هنگام به همین دلیل مهم است که فشار را از روی شما برداشته و مقاومت حریف را در هم می‌شکند. کاری که پرسپولیس نتوانست بکند و چقدر عذاب کشید تا با یک گل بازی را برد.

اما استقلال برعکس همیشه در همان نیمه اول کار را تمام کرد. استقلال که در این فصل ۱۹ پیروزی با ۴۰ گل زده به دست آورد، شش برد را مدیون گلزنی در نیمه اول بود. یعنی پیروزی مقابل پیکان ششمین برد این تیم در نیمه اول محسوب می‌شد. آبی‌ها ۱۳ مسابقه را با گل‌های نیمه دوم بردند.

اما از ۴۰ گل این تیم تنها ۱۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید که دبل روز آخر مهرداد محمدی جزئی از این عدد بود. استقلال بر خلاف همیشه از دقیقه اول حمله کرد و خیلی زود به گل رسید تا چیزی را به قضا و قدر نسپرده باشد، نکته‌ای که از روز اول کارشناسان می‌گفتند مربیان استقلال نسبت به آن بی‌تفاوت بودند اما در عمل ثابت شد که حق با کارشناسان بوده است!

بیشتر بخوانید: وقتی جام در باشگاه پرسپولیس آرام گرفت/ درود بی‌پایان به محرم نویدکیا، اوسمار و چند چهره مودب و شاخص دیگر...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ق س ج IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    عنایتی برای خودشیرینی پیکان را نابود کرد!!! اوایل بازی دو گل را تقدیم استقلال کرد تا به پرسپولیس استرس وارد و تحت فشار قرار بگیرد غافل از اینکه فولاد برنده میشود و پرسپولیس هم قهرمان
  • محسن IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    حق استقلال رو تیم حکومتی خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی