بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قایدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به عملکرد فوتبالیست جوان گیلانی حاضر در باشگاه خوزستانی نظر کادر فنی تیم استقلال و مدیران این باشگاه را به خود جلب کرد.

جواد آقایی بازیکن ۲۴ ساله گیلانی، متولد آذر ماه سال ۱۳۷۸ که فوتبال خود را از باشگاه‌های سپیدرود در استان گیلان و سپس شهرداری آستارا آغاز کرد حالا مدتی است که در تیم استقلال خوزستان به چشم و چراغ این تیم خوزستانی تبدیل شده است. خیلی از خوزستانی های استقلالی فوتبال او را به مهدی قایدی شبیه می دانند.

گلزن قرمزدوست آبی‌پوش!

فوتبالیستی که شایعه شده علایق شخصی قدیمی به پرسپولیس دارد و یکی از گزینه‌های مد نظر برای حضور در این تیم تهرانی به شمار می‌رود اما حالا و با توجه به درخشش در بازی‌های اخیر شرایط برای او به نوعی متفاوت شده است.

بهترین گلزن استقلال خوزستان

جواد آقایی در حال حاضر با ۲۸ بازی برای تیم استقلال خوزستان و زدن ۹ گل بهترین گلزن این تیم آبی خوزستانی است. این بازیکن در این فصل مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس (دو بار در بازی رفت)، آلومینیوم اراک، ذوب آهن، سپاهان، نساجی مازندران و مس رفسنجان (دو بار) موفق به گلزنی شده که مجموعاً او را به عنوان بهترین فوروارد سیروس پورموسوی معرفی کرده است.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

یار ثابت تیم آبی خوزستان

آقایی پور از ۲۸ بازی این فصل خود در ۲۵ دیدار از ابتدا در ترکیب تیم استقلال خوزستان فیکس بوده و تاکنون ۲۳۳۵ دقیقه برای آبی‌های خوزستان بازی کرده است. او در جدول کلی گلزنان لیگ برتر نیز همراه با عیسی آل کثیر در رده سوم قرار دارد.

۹ تیر قراردادش تمام است

طبق آنچه در صفحه ترانسفر مارکت این بازیکن مشخص شده قرارداد او در تاریخ نهم تیر ماه سال جاری به پایان می‌رسد و دیگر با استقلال خوزستان قرارداد ندارد.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

قیمت عجیب بازیکن تیم ته جدولی

ارزش حدودی این بازیکن در حال حاضر ۳۷۵ هزار یورو تخمین زده شده که معادل ۲۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود. رقمی که برای یک بازیکن در تیم پایین جدولی لیگ ایران زیاد به نظر می رسد که البته احتمال دارد در صورت انتقال به تیمی مثل استقلال با کاهش قابل ملاحظه‌ای همراه باشد.

نام پدیده لیگ ۲۳ در فهرست خریدهای استقلال

اما از کادر فنی استقلال تهران و مدیران باشگاه خبردار شدیم نام این فوتبالیست جوان و گلزن به عنوان کسی که می‌تواند جایگزین خوبی برای تقویت خط حمله استقلال و جایگزین مهدی قائدی باشد در فهرست بازیکنان استقلال قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی نیز با مدیر برنامه این پدیده جوان انجام شده است.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس
شادی گل جواد آقایی پور پس از گلزنی به پرسپولیس در دیدار رفت

ترافیک خط حمله پرسپولیس!

با توجه به حضور مهاجمان گلزن در تیم پرسپولیس اعم از استون اورونوف، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و بازیکنانی از این دست باید دید در روزها و هفته‌های آینده پس از پایان مسابقات لیگ برتر این فوتبالیست چه تصمیمی برای اینده فوتبالی اش خواهد گرفت. ضمن اینکه غیر از سرخابی ها قطعا دیگر تیم‌های لیگ برتری نیز در فصل نقل و انتقالات بدنبال پدیده‌های این چنینی جوان لیگ بیست و سوم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • کرام الکاتبین QA ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    ههههه جعل و تزویر و هوچیگری ادامه دارد که چی ؟! پیکان باید بجنگه
  • فرامرز IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بزرگترین اشتباه زندگی فوتبالیش را جواد آقایی پور مرتکب خواهد شد اگر به تیمی که جواد نکونام مربیش است بپیوندد چون نکونام چهره گمنامی که در فوتبال ما نیست شما یک بازیکن با تکنیک با ویژگی های جواد آقایی پور به من معرفی کنید که تا امروز چه در فولاد که قبلاً نکونام مربیش بود و می دانیم خوزستان مهد بازیکنان تکنیکی در ایران است شکوفا شده باشد یا در استقلال برای نمونه به مهرداد محمدی نگاه کنید چه شروع خوبی داشت بعد چه شد؟ آقایی پور باید به تیمی ملحق شود که اندیشه مربیش بر مبنای هجوم باشد نه دفاع تا بهتر از اینی که هست بشود مثلا هافبک هایی باشند که برای او پاس های درست ارسال کنند و فوروارد هایی که با او درک متقابل داشته باشند یعنی زوج سازی مانند فوتبالی که در استقلال خوزستان ارایه می دهد در فوتبال نکونام که برگرفته از اوساسونا تیم آسانسوری لا لیگا ست هافبک تنها نقش جنگیدن دارد نه نقش بازی سازی.شک نکنید اگر بازیکن نکونام بشود پشیمان خواهد شد اما در فوتبال نکونام مدافع می تواند پیشرفت کند مانند حزباوی پور
    • مراد NL ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      خود این جرسومه فساد نکونام فعلا لنگاش رو هواست رفتنی کدوم بازیکن😂😂😂
    • فرامرز IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      داداش خدا نکنه این به قول شما جرثومه از استقلال بره.آرزوی فوتبالی من به عنوان یک پرسپولیسی موندن جواد نکونام ست و بس
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بمب بزرگ انتقال روزبه جوون چشمی به استقلال ملاثانی تا شاگرد ابراهیم اشکش بشه البته اشکش گفته تضمین نمیده فکیس بازی کنه و باید خودش تو تمرینات اثبات کنه روزبه هم گفته آرزوی بچگیش بود تا تو اس ملاثانی دیده بشه و با اشکش سلفی بگیره😉😉
  • محمد صادق🚩 IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    مگه بلغور نمی کنید ، نمیزارن کیسه نتیجه بگیره ، پس واسه چی هزینه می کنید؟!!🤔
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      ای لنگی ساده لوح هنوز نه قراردادی بسته شده نه چیزی.یه خبرنگار لنگی برای بر هم زدن آرامش استقلال این خبر کذب را کارکرده که درویش دست به کار شه با 100میلیارد بیارش لنگ بعد هم بگن با 1 میلیارد و به عشق لنگ که از بچگی طرفدارش بود لنگی شده.این خبرها بخشی از شبکه فساد دلالی است وگرنه کدام تیم تا هفته آخر میاد با بازیکن مذاکره کنه.
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      ای لنگی ساده لوح هنوز نه قراردادی بسته شده نه چیزی.یه خبرنگار لنگی برای بر هم زدن آرامش استقلال این خبر کذب را کارکرده که درویش دست به کار شه با 100میلیارد بیارش لنگ بعد هم بگن با 1 میلیارد و به عشق لنگ که از بچگی طرفدارش بود لنگی شده.این خبرها بخشی از شبکه فساد دلالی است وگرنه کدام تیم تا هفته آخر میاد با بازیکن مذاکره کنه.
  • حسین IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    جواد پرسپولیسیه و از بچگی عاشق پرسپولیس بوده
  • نادر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    باز پرسپولیس رفت سراغ یه بازیکن کیسه کشا بدو بدو راه افتادن! سیریش تر از اینا دیدین؟
  • ناشناس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یچی بگم به عنوان یه هوادار استقلالی خیلی بهم میچسبه که تو هر تیتری که زده میشه همه پرسپولیسی‌ها هجمه میارن نه آقا توروخدانرو استقلال بیا پرسپولیس ،یااینکه زیرنظر نکونام چنان میشی وبهمان میشی ،خبر ازآمدن رونالدو به ایران شد هوادارهای توهم زده پرسپولیسی 😂آقا بیا پرسپولیس آقای بلانکو اگه بیایی ایران این جوری میشه ووو..اوضای ایران خرابه پس نیا استقلال میدزدنت ،کلا حال میکنیم باهاشون جون💪💙
    • حاج ۳لسچ IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      آخه سرپا اسطوره های طنز و کمدی ایران هستید!! و اقعا رو ز آدم می‌سازید 😉😉😉
  • عدالت خواه IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    قابل توجه فوتبال دوستانه فهیم کشور🛜، اگر استقلال ۲ جین بازیکن تاپ و چند تا ملی پوش هم جذب کنه، ولی تا مادامی که مافیای سرخ از صفحه روزگار محو نشده باشه، نع استقلال، بلکه هیچ تیمی درمان نبوده و نخواهد بود
  • خبرنگار ساندویج خور هلدینگ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    همون قاید چیزی نبودشماره 2 خو
  • عباس GB ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    ۲۴ تیمی میخواد ب اقایی پور با ۲۴ میشه مهاجم خارجی اورد قیمتش بیشتر از ۱۰ نمی ارزه
  • امید IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    هنر داشته باشید آکادمی قوی داشته باشید هنر اینه بازیکن سازی کنید باقیمت بالا بفروشید اینکه میلیاردی براش پول بدید قرارداد قربانی وحسین نژاد روهم۱میلیارد نبود قربانی رو۶۰میلیارد فروختن نوبت حسین نژاد هم میرسه یاسین سلمانی هم همینطور
    • حق جو US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      عرضم به خدمتت خیلی از بازیکنان تیم. شما منجمله نورافکن محصول آکادمی استقلالن
  • تاج IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    حالا پیروزی شکایت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی