نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
پرسپولیس در نزدیک‌ترین حالت به قهرمانی/ چشمک سرخ‌ها به جام در آزادی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل شمس‌آذر به برتری ۳-۱ رسید.

تیم پرسپولیس امشب از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شمس‌آذر قزوین رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۳ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید تا تیم اوسمار همچنان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶۵ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع زاده و علی آزادمنش.

پرسپولیس در نزدیک‌ترین حالت به قهرمانی/ چشمک سرخ‌ها به جام در آزادی!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آلکثیر.

پرسپولیس در نزدیک‌ترین حالت به قهرمانی/ چشمک سرخ‌ها به جام در آزادی!

داور: موعد بنیادی‌فر.

تیمش پرسپولیس و شمس‌آذر بازی را هجومی آغاز کردند و شوت محمد پاپی در دقیقه ۶ با واکنش بیرانوند به کرنر رفت.

اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۱۷ باعث شد که حسین گودرزی موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند اما شوت این بازین با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

مهدی ترابی در دقیقه ۲۰ با اشتباه وحشتناک مدافعان شمس‌آذر با یک پاس در عمق عیسی آل‌کثیر را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با یک پاس در عرض توپ را به اورونوف انداخت تا وینگر ازبکستانی دروازه خالی شمس‌آذر را باز کند.

ضربه سر مهاجم شمس‌آذر در دقیقه ۲۸ روی یک ارسال کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

شمس آذر در دقیقه ۳۱ روی کرنر روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد که توپ با مشت بیرانوند از منطقه خطر دور شد تا بازی در نیمه نخست به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

تیم شمس‌آذر بازی را در نیمه دوم طوفانی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۵۱ امیرمحمد نسایی روی اشتباه مسعود ریگی در گوشه زمین پرسپولیس صاحب توپ شد و با ارسال این بازیکن محمد پاپی با ضربه سر گل تساوی را برای شمس‌آذر به ثمر رساند.

بعد از گل تساوی پرسپولیسی‌ها یکپارچه حمله شدند و مسعود ریگی در دقیقه ۵۷ روی پاس مهدی ترابی با شوتی دیدنی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه شمس‌آذر کرد.

کاشته تماشایی عالیشاه در دقیقه ۶۷ به تیرک دروازه شمس‌آذر برخورد کرد.  

ضربه نفسگیر عبدالکریم در دقیقه ۷۲ روی موقعیت عالی برای پرسپولیس در دهانه دروازه شمس‌آذر به اوت رفت.

مهدی ترابی در دقیقه ۸۷ از روی یک ضربه غیرمستقیم توپ را به دهانه دروازه فرستاد و با اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم شمس‌آذر گل سوم پرسپولیس به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: ویدیو| گل دوم پرسپولیس به شمس‌آذر/ شلیک ریگی بعد از اشتباه وحشتناک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • یک استقلالی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    این پرسپولیس برای قهرمانی همه چیز دارد ، الي شخصیتِ قهرمانی
    • دقیقی خیلی مَردی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      این پرسپولیس تا اینجای کار حداقل حداقل ۱۲ امتیاز اهدایی از طرف داوران داشته و اگر این امتیاز رو از این تیم کم کنیم رتبه بهتر از چهارم نخواهد داشت ، رقابت این تیم برای قهرمانی با استقلال فقط یک جوک تحمیلی از طرف فدراسیون است ضمن اینکه از طرف استقلالیا یه خسته نباشید هم به بچه های شمس آذر بگیم که فوتبالشون رو بازی کردن و ما استقلالیا وجداناٌ هیچ توقعی ازشون نداشتیم که اگر اینطور بود دست به دامان امثال میثاقی میشدیم و ........
    • حاج ۳لسچ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      در عوض کیسه عزیز فاقد شخصیت کلی ه 😉
    • نیما IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      شخصیت قهرمانی رو فقط و فقط کیسه داره خخخخخخخخ
    • فجرسپاسی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      تعدادمنفی هاخخخ
    • امیرعلی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      جناب اونی که شخصیت قهرمانی نداره تیم استقلال بامربیگری نکونام وپیشکسوتهای مثل محمد نوری فنونی زاده.....پرسپولیس❤ لایق قهرمانیه 👑
    • ناصر طرقی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      آخی دلم برای این بیچاره ها میسوزه آقا جان شخصیت قهرمانی تیمی نداره که این همه مدت صدر نشین بود ولی عرضه نگهداشتنش را نداشت حالا بیا از پرسپولیس شخصیت قهرمانی را یاد بگیر برای آینده شماها خوبه!!
    • کاج عابی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      کیسه همه چی داره:هوچیگری+فرافکنی+تبانی+ال سی دی+ پودر
  • آریا US ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    جونم به این تیم و هواداران بزرگش ❤❤❤🏆🏆🏆 کیستقلال ۵ دقیقه صدرنشین شد😂😂 صدر دیگه واس ماس😂😅
  • امیر استقلالی💙 IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    به عنوانِ یک استقلالی اعلام می‌کنم که تیمِ ما با مربیگریِ جواد نکونام لیاقتِ بازی کردن در لیگ برتر را ندارد چه برسه به قهرمانی و پیشاپیش قهرمانی را به تیمِ بزرگ و مردمیِ پرسپولیس و هوادارانِ با شعور و فهیمش تبریک می‌گویم.
    • یک پرسپولیس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      استقلال تیم بزرگ و محبوبی هست ولی متاسفانه در این چند سال اخیر مدیریت و کادر فنی در حد و اندازه این تیم نداشته امیدوارم یک مربی در سطح و کلاس جهانی بالاسر این تیم قرار بگیره همچنین مدیریت تیم لااقل از اینی که هست قوی تر بشه
    • امیرعلی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      با سپاس ازهوادارفهیم رقیب👏 هوادارداریم تاهوادارامروز یه هواداراستقلالی کری زشتی خونده بودکه فقط شخصیت خودشو نشون داده بود ما در زمین جواب هرکری رامیدیم پاینده باد پرسپولیس کبیروهواداران بزرگش❤
    • مزیدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      دوست استقلالی سلام . جام و ورزش و برد و باخت مهم نیست ، مهم وجود افراد دانا ، با شعور و فهیمی مثل شماست که ارزش اجتماع را با اخلاق و فهم درست و انسانیت و درک صحیح دو چندان می کنند. به عنوان یک پرسپولیسی به جنابعالی و همه هواداران استقلال عرض ارادت می کنم ، و از هواداران دو تیم خواهش می کنم که از جنابعالی به عنوان یک الگوی فهیم درس اخلاق بیاموزند و همیشه واقعیات را ببینند و هرگز تعصب آنها را به سمت رذائل اخلاقی نکشاند. به امید روزی که اخلاق جنابعالی در کشور و بین همه جوانان نهادینه شود. من هم به شما این انسانیت و اخلاق با ارزش را تبریک می گویم. موفق باشید
    • اسد تاجی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      داداش با دست بسته و از دست دادن بهترین مهره اش یامگا تا همینجا هم خوب اومده تو کورس بوده و هست با یک کم تجربگی و اشتباه هفته قبل صدر رو داد و احتمالا جام رو هم داد ب رقیب .
    • فوتبال جای دشمنی نیست: IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      امیر جان اگه استقلالی هستی که دمت گرم و درود به شرفت. اگرم نیستی که فبها. مشکل استقلالیا اینه که اکثرشون روی برد خودشون حساب نمیکنن و بیشتر دلخوش به باخت رقیبشونن. اگه استقلالیا مثل پرسپولیسیا یاد میگرفتن کورکورانه نظر ندن و طرفداری نکنن از آدمای بیسواد و بی‌جنبه‌ای مثل نکونام و هاشمی‌نسب و نوازی که یکسره سرشون تو کون یه تیم دیگه است که حالا میخواد صدر باشه یا ته جدول به خدا یه در میون قهرمان بودن. نکونام، هاشمی‌نسب، نوازی و شاهرخ منکراتی هیچگونه بار فنی‌ای ندارن و صلاحیت نشستن رو نیمکت تیمهای محلی رو هم ندارن. بزرگترین دشمن استقلال تو این سالها مربیان هوچیگرش بودن. مربیان بیسواد و ترسو و بی‌تاکتیک متاسفانه فوتبال ایرانو به گند کشیدن و باعث پسرفت تیمهای ملی و باشگاهی شدن. فدراسیون باید بخشنامه کنه تیمها رو دست اینگونه مربیا ندن. جواد نکونام ۴۰ میلیارد قراردادشه که حالا چهار پنج تاشو کم کرده ولی به خدا دوزارم نمی‌ارزه. یحیی هم یکی مثل اوست که خدا رو شکر داره یواش یواش حذف میشه. مربی خوب یکی مثل سعید دقیقیه که یه مشت جوون بی‌نام و نشون رو مدعی کرده.
    • فوتبال جای دشمنی نیست: IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      دقیقی اگه ترسو بود تیمش اینطور نمیجنگید. مربیای بیسواد رو باید گرفت و با انبر انداخت بیرون. نکونام فوتبال ایرانو به گند کشیده چون واقعا لجن‌بازه. او و هاشمی‌نسب و نوازی طرفدارا رو به جون هم میندازن و مشغول نفرت‌پراکنی هستن. اینگونه آدما باید مادام‌العمر محروم بشن. حرجی به وحید قلیچ و محمد نوری و مهدی فنونی‌زاده و امیرحسین صادقی و علی چینی و بقیه که بیرون گود نشستن نیست ولی میشه دهن اونا رم با اقتدار بست و میشه رسانه‌ها رو مجبور کرد باهاشون مصاحبه نکنن تا فوتبال رنگ آرامش به خودش ببینه و دشمنیها تبدیل به دوستی بشه. اگه کانالهای هواداری نفرت‌پراکن رصد بشن دیگه هیچ ابلهی نمیتونه بذر نفرت بکاره. من به شخصه بازیهای استقلال رو نمی‌بینم چون طرفدارش نیستم ولی متاسفانه اونایی که دنبال دشمن‌تراشی هستن بلزی تیم حریفو با دقت می‌بینن تا یه چیزی از توش در بیارن و قرمز و آبی رو به جون هم بندازن. لنگ و کیسه گفتن ایراد نداره. ایراد کاه رو کوه کردن و موج‌سواری روی صحنه‌های فاقد اهمیت بازی است.
    • سیدعباس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      بنجل استقلال را از اول فصل بستن برای پنجم شدن نکونام مردی کرد تا اینجا آوردش
  • فجرسپاسی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    قهرمانی حق پرسپولیس
  • انجد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بالاخره اشتباه های داوری که جزیی از فوتبال است! و خطاهای گرفته شده برای پرسپولیس نتیجه داد کافیست صحنه‌ها ی مشکوک به پنالتی را برای دو تیم با هم مقایسه کنید
    • اردیبهشت IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      کافیه کارت نگرفتن های تیم کیسه و عدم اخراج بازیکنان شما را بررسی کنیم . چند بازی باید 10 نفره می شدید که به کمک سکه های نکونام نشدید
  • فرهنگ جوانمردی پرسپولیس بزرگ IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    سعید دقیقی خیلی مردی
  • امجد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    وقت اضافه چند دقیقه بود ؟ بازی وقت کشی نداشت ؟؟ فاصله ی زمانی هر خطا تا زدن ضربه خطا چند ثانیه بود ؟
    • فوتبال جای دشمنی نیست: IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      مثل اینکه بازی رو ندیدی. این بازی انقد سرعتش بالا بود که فراتر از تصور بود و هیچگونه وقت‌کشی‌ای توش صورت نگرفت. شمس آذر عالی بود دیشب. کاش دقیقی سرمربی پرسپولیس میشد. چقد تیمش خوب بازی میکنه. کاش بازیهای لیگ مثل دو بازی قبلی پرسپولیس جلوی استقلال خوزستان و شمس آذر باشه. کاش مثل پریمیر لیگ تیمها چهار تا میزدن و سه تا میخوردن. کاش مربیان ترسو به درک واصل میشدن.
    • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      اگر موعود ۳۰ثانیه اضافه میداد شمس آذر گل چهارم را خورده بود ، صحنه آخر ۳ به تک بود که موعود سوت پایان را زد
  • فرامرز IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    شخصیت قهرمانی ❤️ پرسپولیس ❤️ اینجا خودش را نشان داد یعنی پس از گل تساوی شمس آذر .درست مانند بازی با نساجی .با عرض شادباش به همه ❤️ سرخ دلان ❤️
  • مسعود IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پیشاپیش مقام نایب قهرمانی را به تیم خوب استقلال و کادر فنی و مدیریت اون تبریک می گویم.🌺🌺
  • نیسان آبی US ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    شب تاره بیقراره میگم بشینین خونه بازی پرسپولیس و ببینید میرید استادیوم میشینید با گوشی بازی سرورتون و نگاه میکنید سرت و بالا بگیر ما اونجاییم
  • مسعود IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پرسپولیس با یک فوتبال زیبا،باطراوت و هجومی در مسیر قهرمانی قرار گرفت.یک مربی بسیار خوب در کنار بازیکنان و کادر فنی،مدیریتی با کیفیت و حمایت عالی هواداران...این نوع فوتبال زیبا مبارک تمام ایران زمین باد🌹🌹
  • عدالت خواه IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    فساد و مافیا در صدر جدول فوتبال ایران.!!!!
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      چیه صدربسته هست روآوردید به فسادومافیا!؟اون موقع که دربیها به نفعتون ۳هیچ میزدن فسادنبودعدالت بود؟دست ازهوچیگری برداریدتیمتون بانساجی مساوی میکنه مقصرش پرسپولیسه یا باهمین گل گهر به زورمیبره باز پرسپولیس دلیل ناکامیتون خوشم میادپرسپولیس نشون میده کت تن کیه 💪💪
    • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      درود بر جاعل ترین فتو شاپ ترین نق زن ترین هوچی گری ترین بی اخلاق ترین و فاسد ترین تیم نیم قرن اخیر خاورمیانه و شمال آفریقا!! تیم محبوب کیسه نازنین😉😉
    • سینا US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      منظورت استقلاله... حق داری بخدا...
    • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فساد زمانی شکل گرفت که فدراسیون 9 تخلف ثبت قرارداد تیم شما ( کیسه) چشم پوشی کرد
  • دقیقی خیلی مَردی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تیمی با این همه حمایت هنوزم به امتیاز بازی آخر نیاز داره و فقط یک امتیاز از استقلالی که چپ و راست بهش خنجر می زنند جلوتره
    • عبدالله US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      خبرنگار از سرمربی گل گهر میپرسه به نظرتان کدوم تیم حقش قهرمانی ،اوزونیدوس جواب میده با احترام به جواد لالیگائی من بازی پرسپولیس رو دوست دارم ،حالا شما خودت رو بزن حریت
    • عبدالله US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      خبرنگار از سرمربی گل گهر میپرسه به نظرتان کدوم تیم حقش قهرمانی ،اوزونیدوس جواب میده با احترام به جواد لالیگائی من بازی پرسپولیس رو دوست دارم ،حالا شما خودت رو بزن حریت
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      مدعی خواست که ازبیخ کندریشه ما غافل ازاینکه خدا❤هست دراندیشه ما
    • مرغ سحر IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      خنجر واسه شما فقط سبک بازی چکشه بخاطر فشار وارده به زمین و زمان گیر بدین
    • علی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      تیم کیسه با این همه هزینه برای داوران و ثبت تخلفات قرارداد اول فصل و عدم اخراج بازیکنانش باز هم حرافی میکنه
  • عامیرزا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    چقدر عستقلالی بودن سخته!چقدر زجر و اضطراب و فشار وخودعازاری و افسردگی قبل وبعد زایمان!باید تحمل کنی.یه فصل صدرجدول باشی بعد تو روزای عاخر با اردنگی وپس گردنی جوری از اون بالا پرتت کنن پائین که اون پائین با تست دی ان ای و کربن14 و عازمایشات گوارشی! هم نشه تشخیصت داد و با خاک عنداز تو کیسه جمت کرد!چقدر بایدماهها رویا پردازی کنی و قصه بخونی و غصه بخوری وپسته بجوی عاخرش بازم ته داستان قسمتت به ناله و شیون و زوزه کشی باشه.الان کل تیم وکادر فنی اش دیگه نمیدونن به چی گیر بدن وتو مصاحبه ها و عقده گشائیا از کجا شروع کنن وبا هق هق چجوری یه سگی گربه ای سموری قورباغه ای کنار پیست پیدا کنن گناه رو بندازن گردن اون.زوه تون مستدام ای حقیران همیشه درمانده و سلیته های دائم الجیغ وجاغ،ما رفتیم برای استراحت! وتمدد انرژی قبل فصل جدید و کسب یه دوگانه دیگه.بای بای گوگولی مگولیا.موش کور بخورتتون که نفهمه چه خورده.موووچ.الخ
  • ,حسین سرور CH ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    جوات لا لیگایی اوساسونایی الان میاد از دستهای پشت پرده میگه ،جوات امروز هم مثل بازیهای دیگه جادویی بازی کرد و یک گل زد
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    درود بر پرسپولیس کبیر...پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه... یکی ب سمیعی لمپن هوچیگر دروغگو بگه تو کار تیم پیکان دخالت نکن اگه پیکان میزبانه خودش میدونه کدوم ورزشگاه بازی کنه.
  • نادر IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اصلا دراین فوتبال ایران هر تیمی بازی کند بی نتیجه است دست‌آخر پرسپولیس راقهرمان می کنند ، ما الگوی یک فوتبال تقلبی برای جهان شده‌ایم.
  • ذره بین IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نَقل حالا نیست پرسپولیس از وقتی که گلهای آفساید رو براشون منظور میکردن به قهرمانی نزدیک شده بود
  • ایمون زاید US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اینا عادتشون هست اون از خدا بیامرز پورحیدری که دوره اول لیگ برتر به ملوان باخت تا پرسپولیس قهرمان بشه ،اون از شفر که بین چهارتا تیم پنجم شد ،اون از پرویزخان سوبله چوبله که رفت دستشوئی اومد دید باز دو هیچ رو سه دو باخته ،همون که ده دقیقه ده نفره سه هیچ شد اینم از جواد لالیگائی که تا هفته بیست و هفتم صدر جدول رو نگه داشته بود برا سرورش که هفته بیست و هشتم که تحویل صاحب اصلی صدر جدول داد
  • ایمون زاید US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اینا عادتشون هست اون از خدا بیامرز پورحیدری که دوره اول لیگ برتر به ملوان باخت تا پرسپولیس قهرمان بشه ،اون از شفر که بین چهارتا تیم پنجم شد ،اون از پرویزخان سوبله چوبله که رفت دستشوئی اومد دید باز دو هیچ رو سه دو باخته ،همون که ده دقیقه ده نفره سه هیچ شد اینم از جواد لالیگائی که تا هفته بیست و هفتم صدر جدول رو نگه داشته بود برا سرورش که هفته بیست و هشتم که تحویل صاحب اصلی صدر جدول داد
  • امیر زند پرسپولیسی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جواد چکش منو یاد بادبادک تبلیغات پیتزایی کنارخیابون هست هی بالاوپایین میره میندازه🤣
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    اول فصل که نکونام تمام تلاشش را کرد که هاشمی نسب را به تیم اضافه کنه فهمیدیم که مثل تیم فولاد میخوان سیرک بازی در بیارن وگرنه نکونام بار فنی نداره
  • ع ق QA ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    در مقابل بازی کودکانه و چشم بسوت استقلال بسیار روان بازی می کنه و بازیکنان بسیار با ارزش مربی کم تجربه ولی توانمندی و طرفدارهای فوتبال فهم و با اخلاقی داره اینها برای قهرمانی کافیه
  • هوادار قدیمی فوتبال US ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    پرسپولیس هر موقع احتیاط را از دستور کار بازی خود خارج کرد و هجومی ومنطقی بازی کرد پیروز میدان بوده است تیم مس می تواند در بازی آخر سد راه قهرمانی پرسپولیس شود اگر تصمیم بگیرد یازده نفره دفاع کند و برای استقلال بازی کند لذا باید کار حریف را در بیست دقیقه اول تمام کرد و تا آنجا که می تواند تجمع سنگینی در درون هجده قدم حریف داشته باشند تا با اشتباه بازیکنان مس یا به گل دست پیدا کند یا پنالتی بگیرد چون هر چه زمان بگذرد هم تیم خسته تر می شود و هم بازیکنان عجولانه تر بازی خواهند کرد راز موفقیت پرسپولیس هماهنگی بین بازیکنان و مالکیت توپ و پر کردن فضاهای حریف و در اختیار گرفتن وسط زمین توسط هافبک ها و پرس روی تیم حریف و پاس های تک ضرب و استفاده تاکتیک حرکت از عمق و کناره ها برای رسیدن به گل است
  • امجدیه کاپ EE ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    منطق کیسه: فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال کمیته داوران سازمان لیگ پرسپولیسین و نمی‌ذارن قهرمان شیم!!!
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    غرور ورتون نداره بررسی کنید اگر کمکهای داوری نبود الان چن امتیاز داشتید
  • فرهاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    برای جشن قهرمانی کلیه داوران را دعوت کنید که آنها بوده اند این نتیجه را رقم زده اند نه شما!!!
  • امیر IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پرسپولیس از کیسه ها هم دعوت مبکنه، چون پرسپولیس با شخصیته، اینا رو ولش ‌، شاعر معروفی میفرماید بر آبی آسمانِ پیچ در پیچ نوشته خط قرمز، شیش بر هیچ زبس این کیسه خورده زخم از ما به دور خویشتن ،هی میخورن پیچ جواتی جان یه کم آداب خوب است نده فحش اینقدر، تو از پس و پیش خودت میدونی قرمز قهرمانه نزن بر سر، نکن ناله، نّکّن ریش
  • کریم احمدیان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    یک مربی واقعی فقط وفقط جناب سعیددقیقی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی