نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
جواد نکونام - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال در برنامه فوتبال سعی کرد رابطه تاج و نکونام را در این شرایط عادی سازی کند.

سرپرست باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر کوشش کرد رابطه جواد نکونام با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را بسیار عادی و کاملا دوستانه جلوه بدهد! محمدحسین میثاقی هم حین اجرای برنامه تلاش کرد به سرپرست موقت استقلال تفهمیم کند که حرف های نکونام علیه تاج، هیچ ربطی به این ادعای عجیب و امروزی او ندارد.

این عین حرف های نکونام و واژه های او در مورد رئیس فدراسیون پس از تساوی استقلال مقابل نساجی است؛ «شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.»

سوال این است که در توجیه صحبت های نکونام و احضار او به کمیته انضباطی (و تبعاتی که در این زمینه در انتظار نکونام خواهد بود) آیا می شود به همین سادگی همه چیز را انکار کرد؟ آیا می شود به آسانی گفت ماست سفید نیست، بلکه سیاه است؟

این که ادعاهای نکونام درست یا غلط است، در حیطه مطلب امروز نیست اما می توان خطاب به سرپرست استقلال گفت در همین ابتدای حضور در فوتبال، لطفا با واقعیت ها کنار بیایید و حقایق را وارونه منعکس نکنید. آنچه مقابل دوربین ها و میکروفن های خبرنگاران اتفاق افتاده را به همین راحتی زیرش نزنید و با کدخدامنشی فوتبال را اداره نکنید. عدالت خواه باشید و به دنبال حقیقت گویی؛ پای همه حرف هایی که زده می شود هم ایستادگی کنید.

اصلا اجازه بدهید سر فرصت، نکونام در این باره توضیح واضحات بدهد و صراحتا بگوید چه کسانی نمی خواهند و اجازه نمی دهند استقلال قهرمان شود؟

در همین ارتباط: واکنش باشگاه استقلال به مشکل نکونام و تاج/ در طول فصل قضاوت‌های عالانه‌ای را ندیدیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • حمید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دوچرخه هاقهرمان شدن خوب روشون میشع بگن قهرمانی ماپاک
    • سپاهان زرد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      کیسه پوليس فرضا اگه قهرمان بشه آیا پاکه؟ یا با حق خوری بوده؟
    • حمید لنگی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      وقتی لنگ حکومتی میگی دوچرخه، استقلالی ها عشق می‌کنند. چون دارند سابقه و‌ اصالت تاج رو فریاد میزنند
    • میلاد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      اول فصل تاج با تنها سرمربی که دیدار خصوصی داشت جواد نکونام بود
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      بگیم سه چرخه بیشتر حال میکنین دوچرخه؟؟؟😂😂😂
    • لنگی بداند که IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      کیسه پوليسی ها بدانند. دوچرخه و سه چرخه فرقی نداره. همگی یادآور اصالت تاج کبیر است
  • مافیای سرخ پوکید IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    کسی میدونه چرا وقتی سمیعی گفت که نکونام با تاج برای رفع کدورت تماس داشته آقای میثاقی اینقدر جا خورد ؟!!؟
    • مافیای تاج و کیسه IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      میدونی چرا تاج ؟! چون تاج قولهایی داده بود که با لو رفتن رشوه و سکه و ممنوع الکار شدن رییس کمیته داوران و کمیته برگزاری مسابقات همه قرار های تاج و کیسه به هم ریخت و حتی گفته میشه که به کیسه گفته شده این سه بازی رو نان از عمل خویش خورید تا قهرمان بشید 😂 اما قدرت خدای پرسپولیسی ها همه معادلات تاج و کیسه رو به هم ریخت.
    • بهرام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      آره من میدونم ، چون قراره دوباره توطئه کنن علیه پرسپولیس مردمی .. از چیدمان داورا معلومه همه شون کیسه کشن .. کاظمی استقلالی رو دادن بازی استقلال ، موعود کیسه فرد هم که دشمن پرسپولیسه هر هفته داره یا واسه برد کیسه سوت میزنه یا باخت پرسپولیس مردمی
    • بهرام لنگی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      تیم تاج مردمی💙 و البته مظلوم کجا؟ ‌کیسه پوليس حکومتی کجا؟ 😡
  • احمدرضا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    فقط خنده های میثاقی کافی بود 😂😂 این اقا فقط در حال ماله کشی می باشد،اگر عدالت بود نکونام اون حرکت زشت را مقابل هوادار شمس اذر انجام داد محروم میشد،نکونام بچه شهری هم محلی علی دبیر مصونیت از همه رفتارها در این فوتبال دارد،این سمیعی قطعا به مدارج بالای فوتبال خواهد رسید پتانسیل بالای دارد 😂
  • مافیای تاج و کیسه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    میدونی چرا تاج ؟! چون تاج قولهایی داده بود که با لو رفتن رشوه و سکه و ممنوع الکار شدن رییس کمیته داوران و کمیته برگزاری مسابقات همه قرار های تاج و کیسه به هم ریخت و حتی گفته میشه که به کیسه گفته شده این سه بازی رو نان از عمل خویش خورید تا قهرمان بشید 😂 اما قدرت خدای پرسپولیسی ها همه معادلات تاج و کیسه رو به هم ریخت.
    • مافیا پوليس IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      کیسه پوليسی ها بدون کمک‌های غیبی حریف قشقایی هم نیستند 🤣🤣
  • شوخ JP ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بس ک هذیون گفت ... میثاقی جا خورد ما اما تو خونه خونواده شو ب پرواز در آوردیم ‌.. خدا رو شکر چنین کلاش و اپورتونیستی نماینده مجلس نیست ...😡😡😡
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    خب. سوءتفاهم‌ها حل شد به امید خدا و تاج هم حق پدری بت گردن جواد داره! پس در مورد سوتهای حیدری به نفع نساجی و چهارتا گلی که کوپال ناظمی برای پرسپولیس زده هم نکونام سوتفاهم-خوری زیادی کرده بود!
  • ع ق QA ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقا واضح بود دروغگوترین فرد ایران داره ماست مالی می کنه و چاپلوسی و از تاج ترسیده اند در حالی که عدد صفر خنثی است
  • فرامرز IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دکتر سمیعی در واقع تلاش کرد تبعات حرف های نا پخته و احساسی نکونام را از هر راهی که شده جمع کند حتی با گفتن دروغ .چون این حرف ها مصداق کامل گل به خودی بود تمرکز مربی روی بازی تیم خودش نبود این یعنی کوتاهی از انجام وظایف مربی گری.نکته بعدی اینجاست که این حرف های نکونام بوی نا امیدی می داد وقتی که مربی نا امید شود وای به حال بازیکنان .این که مربی منتظر لطف داور باشد که برایش پنالتی بگیرد در واقع تحقیر تیم خودش است.محمد میر در شبکه ورزش به مهدی پاشازاده بین دو نیمه استقلال و نساجی می گوید این فرصت خوبی نیست که با توجه به باخت پرسپولیس استقلال با زدن یک گل همه چیز را به سود خودش تمام کند پاشازاده می گوید نه به قیمت باختن یعنی ذهنیت برنده حتی در او هم نبود اشکال واقعی استقلال در واقع نداشتن این ذهنیت برنده در مقایسه با پرسپولیس است چون در هر بازی گل شانسی هم به ثمر می تواند برسد و تیم ببازد اما تیم مدعی باید روی مثبت را ببیند یعنی حمله می کنیم تا گل بزنیم چون این احتمال بیشتر است.اما سمیعی اگر حرف نمی زد بهتر بود چون کتمان حقیقت مسلم تبعات بدتری دارد
    • ایرانی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      احسنت به فرامرز با مطالب بسیار پخته و حرفه ای
  • ناشناس IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دیشب صحبتهای این سرپرست رو گوش دادم بنده خدا مثل اینکه تو کما بوده تازه بیدار شده از هیچ چی خبر نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی