نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دو چهره متفاوت از پرسپولیس؛ ضعف عجیب مقابل ته‌جدولی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس مقابل تیم‌های انتهای جدول گل‌های زیادی خورده است.

هر چند هفته بیست و هشتم لیگ برتر به بهترین شکل ممکن برای پرسپولیسی‌ها به پایان رسید و این تیم موفق شد از توقف استقلال استفاده کرده و به صدر جدول برسد ولی یک رکورد مهم را از دست داد.

تیم اوسمار تا قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان بهترین خط دفاع لیگ را داشت ولی خوردن ۳ گل از این تیم انتهای جدولی باعث شد تا بار دیگر این عنوان به استقلال برسد. آمار گل‌های خورده پرسپولیس در این فصل دو چهره متفاوت از این تیم را نشان می‌دهد.

پرسپولیس مقابل تیم‌های قدرتمند و بالانشین جدول عملکرد دفاعی عالی داشته و از یازده تیم اول جدول تنها ۶ گل دریافت کرده است. با این حال ضعف این تیم در مقابل تیم‌های انتهای جدولی کاملا مشهود بوده است. سرخپوشان از ۵ نامزد سقوط در این فصل حداقل یک گل را دریافت کرده و بیشترین گل‌ها را هم از ۳ تیم انتهای جدولی خورده است.

استقلال خوزستان در این فصل بیشترین گل را به پرسپولیس زده و با زدن ۵ گل در دو بازی رکورددار است.

بیشتر بخوانید: کدهای مربی پرسپولیسی از وجود فساد در فوتبال ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نخست این که هر بازی شرایط خودش را دارد به شما قول می دهم ده بار دیگر استقلال خوزستان با پرسپولیس بازی می کرد چنین نتیجه ای اتفاق نمی افتاد چون اگر استقلال خوزستان چنین قدرتی داشت جایش اینجای جدول نبود که تیم در حال سقوط باشد دوم این که در حال سقوط بودن استقلال خوزستان این تیم را خطرناک تر از هر تیمی می کرد مانند هر تیم در حال سقوطی در اواخر هر لیگی در جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی