نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
۱۴ |
۶
اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده‌اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: حمله خفت‌گیرهای خشن به یک استقلالی/ گردن این مهاجم آسیب دید +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مملی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    استقلال مهم نیست چون تا الان چهاربار تغییر اسم و ۶ تا شعبه داره ولی پرسپولیس همون پرسپولیس بوده و شعبه دیگری ندارد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      به آقای کیومرث هاشمی اعلام می کنم که عبدالعلی علی عسکری به عنوان مدیر عامل و دیگر اعضای هیئت مدیره حق تغییر نام استقلال ایران رو به استقلال خلیج فارس ندارند و وزارت ورزش باید جلوی این کار رو بگیره. هلدینگ خلیج فارس حتی اگر یک شرکت کاملا خصوصی بود هم اجازه تغییر نام باشگاه رو نداره چه برسه که دولتیه و اینجا 30 میلیون هوادار استقلال هستن که تصمیم می گیرن نه عبدالعلی علی عسکری و تیمشون. وزارت ورزش باید سریعا مخالفت خودش رو با این موضوع اعلام کنه. این بخش نظارتیه که نباید وزارت ورزش اجازه بده هویت اصلی استقلال تغییر کنه و از بین بره. یه تیم دیگه تشیل بدن و پسوندش رو بذارن خلیج فارس. اگه خیلی علاقه مند هستن پس باید هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با پسوند خلیج فارس در مسابقات بین المللی و داخلی بازی کنن یا پرسپولیس رو بذارن پرسپولیس بانک شهر یا پرسپولیس بانک ها که عدالت برقرار بشه. ببینید پرسپولیسیا با این کار موافقت می کنن؟
    • امیر IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      یعنی از اول لنگ اسمش شاهین نبوده بعد پیروزی نشده و الان لنگپولیس لنگی
    • پرسپولیس شهرداری شهرها به جز قزوین IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      پرسپولیس در دسته دو ، مهاجرت شاهین ها تحت لوای پرسپولیس ، پیکان ، دوباره پرسپولیس ، آزادی ، پیروزی بنیاد مستضعفان ، پیروزی و دوباره پرسپولیس ، البته لقب همه این نامها از ابتدا تا امروز همان لنگ بوده
  • محمدطاها IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    دیگه به وزارت ورزش ربطی نداره، این چه نوع واگذاری هست که مالک باشگاه برای هر کاری که انجام بده باید به وزارت ورزش جواب پس بده دیگه شورشو درآوردن والاااا..
    • لنگ پرون IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      این موضوع به خاندان لنگ هیچ ربطی نداره شما به خودت فشار نیار
  • فوتبالی GB ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    اصلا پیروزی یه شعبه بیشتر نداره درسته، اونم شعبه لنگ ایرانه
  • 40c IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    ده درصد سهام باشگاه استقلال متعلق به هواداران عزیز است هواداران استقلال باید با همین حق ده درصدی سهام از حق خودشون حمایت کنن وجلو اینکار بایستند هلدینگ حق نداره بدون رضایت هوادار این کار رو انجام بده اینکار عقلانی نیست
  • زنده باد نام استقلال IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    خطاب به مالکان استقلال: لطفا شما نیز همانند مدیران گذشته استقلال بی فکر وکارشناسی نشده هر کاری رو انجام ندید نام استقلال عشق هوادار است به عشق این نام شاد شدن وبه عشق این نام گریه کردن پسوند خلیج فارس بعد ها در بازیهایی که استقلال در مقابل تیمهای عربی بازی خواهد داشت باعث نا داوریها وحرکتهای ضد فوتبالی و از بین رفتن حق استقلال در مسابقات میشود و در نهایت استقلال سیبل مقابل حجمه های تیمهای عربی خواهد شد خواهش میکنم کمی دور اندیش باشید و تحت تاثیر هیجان خریدن باشگاه بزرگ استقلال قرار نگیرید همین که شما مالکان عزیز عاشق این باشگاه باشید وبه ان تعصب کافی داشته باشید ودر نهایت دلسوز واقعی استقلال باشید وجلو مافیا ودستهای پنهان که تا الان ضربه های سنگینی بر پیکر استقلال عزیزمون زدن بایستید کافیه مطمئن باشید استقلال بهترین وقویترین باشگاه و تیمهایش خواهد شد
  • استقلال پر افتخار IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    ایران در منطقه غرب اسیا قرار دارد و بیشترین رقبا استقلال در مسابقات بین المللی تیمهای عربی هستن و همه میدانیم که چقدر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نسبت به این نام حساسیت دارن مالکان عزیز لطفا شما با دست خودتون این حساسیت‌ها را تشدید نکنید بارها دیده ایم که تیمهای عربی توسط رانت ومافیایی که در فوتبال اسیا دارند چطور حق تیمهای ایرانی را ضایع کردن لطفا در این مورد عجولانه تصمیم نگیرید استقلال به خیلی چیزهای مهمتر از تغییر نامش احتیاج داره که در اینهمه سال با اینهمه کمبودها با دست خالی جنگیده اگر میخواهید نام استقلال رو تغییر بدید نام اصلیش را برگردانید تاج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی