نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
۱ |
۰
زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از واگذاری این باشگاه به بخش خصوص گفت: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. حالا باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کارهای بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: دلخوری درویش از شایعه مذاکره با شهریار: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    🔴 دلبری مدیر فصل بعد پرسپوليس! با انتقال مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی باید شاهد تغییرات مدیریتی در این باشگاه باشیم . شنیده می شود محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپوليس که سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک شهر و همچنین مدیریت شهرداری قم را دارد ، اصلی ترین گزینه بانک شهر برای جانشینی رضا درویش در فصل بعد خواهد بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی