صدر جدول گلزنان و گلسازان بدون تغییر ماند/ رحمان و اسدی فرصت داشتند، شهریار و آلوز نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور و سپاهان در شروع فصل فوتبال در سال ۱۴۰۳ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تراکتور و سپاهان دو تیم بزرگ و پرطرفدار شهرستانی در فوتبال ایران و مدعی اصلی قطب‌های پرطرفدار تهرانی برای قهرمانی در این فصل فوتبال هستند. دو تعقیب کننده جدی استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های سوم و چهارم که در جدال رودررو بدون گل مساوی شدند.

قبل از این مسابقه سپاهان با یک و تراکتور تنها با دو مساوی کمترین تعداد مساوی فصل را داشتند و البته که هنوز هم در این زمینه رکورددار هستند. این دو تیم در بیشتر بازی‌های این فصل موفق به زدن گل شده‌اند و با داشتن بهترین گلزنان و گلسازان فصل، کمتر کسی انتظار داشت تقابل رودرروی آنها بدون گل تمام شود.

چهارشنبه شب در زمین مسابقه ۴ بازیکن شاخص فوتبال ایران که در حال حاضر با فاصله در صدر جدول گلزنان و گلسازان هستند، درون زمین حضور داشتند اما از دست هیچ کدام کاری برای تیمشان و برای افزایش رکورد خود بر نیامد. ریکاردو آلوز، مهندس گلساز تراکتوری‌ها نتوانست پاس گل بدهد و رکورد گل‌سازی خود را دو رقمی کند. در دو سوی میدان رحمان جعفری با لباس تراکتور و رضا اسدی و شهریار مغانلو با لباس زرد سپاهان، بازیکنان ۱۰ گله این فصل بودند که در جدال رودرروی دو تیم انگیزه زیادی برای گل زنی و تصاحب صدر جدول گلزنان به تنهایی داشتند.

در این مسابقه و در رفت و برگشت دقیقه ۱۸ رضا اسدی یک تک به تک را خراب کرد و رحمان جعفری در برگشت همان توپ صاحب یک تک به تک خوب شد که آن را از دست داد اما شهریار مغانلو فرصت گلزنی پیدا نکرد تا صدر جدول گلزنان و گلسازان لیگ برتر بعد از بازی بزرگ هم بدون تغییر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: ۸۰ هزار عاشق فوتبال در تبریز؛ یک اتفاق غیرمنتظره در آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی