نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
۴ |
۰
کلوب| پیروز هم حرف رسانه‌ها را زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران، پیروز قربانی سرمربی زردپوشان نفت به یک مشکل تکراری و همیشگی اشاره کرد.

مربیان جدید خیلی کم در گردونه انتخاب مربیان جدید برای لیگ برتر وارد می‌شوند و پیروز قربانی به چنین مسئله ای اعتراض داشت. معمولا مدیران اکثر تیم‌ها به سراغ همان مربیانی می‌روند که در فصل‌های قبلی حداقل هدایت چند تیم را برعهده داشته و آزمون شان را قبلا پس داده‌اند. به قول معروف «آزموده را آزمودن خطاست»!

تا چه زمانی می‌خواهیم به این سیکل و چرخه معیوب ادامه دهیم؟ چرا تنوع مربیان لیگ برتری هر فصل کم و کمتر می‌شود؟ چرا باید هر فصل چهره همان مربیانی که از قضا کارنامه ضعیفی در فصول گذشته از خود به ثبت رسانده‌اند را مجدداً در تیم‌های دیگر لیگ برتری تماشا کنیم؟ این چرخه از نیمکت به زمین هم سرایت می‌کند و هر مربی تنها با نفرات معتمد خود کار می‌کند. یعنی یک گروه با وجود عملکرد متوسط و حتی ضعیف هر فصل تیم عوض می‌کنند و همیشه در ترکیب ثابت هم حضور دارند.

پیروز قربانی حرف خارق‌العاده و جدیدی نزد و آنچه که از دل صحبت او بیرون می‌آید، گوشزد و یادآوری دوباره مشکلی است که تا امروز هزاران بار رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند و  نباید از کنار چنین مباحثی به راحتی عبور کرد و آن را به فراموشی سپرد.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    وقتی میگیم مافیا، میگیم گروهبان قندلی، میگیم رابطه، رانت ، نتیجش میشه همین ک میبینیم ولی بعضیا کور و کرن
  • حامد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    وقتی میگیم مافیا، میگیم گروهبان قندلی، میگیم رابطه، رانت ، نتیجش میشه همین ک میبینیم ولی بعضیا کور و کرن
  • فارس وفرهیختگان IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    همون حرفی که کاظمیان زدوگفت قربانی نه دلال داره نه باند اگه حق قربانی وتاحدودی پاشازاده داده میشد نمیرفتندمربی بااون رزومه توفولادراباتعهدصوری بیارندوبقول فکری می‌گفت نه لیدر سکودار(جایگاه) خریدم،نه ارتش فحاش دارم نه باندبازهستم زمان زیرآب زنی باند مجیدی از فکری چندتاپیشکسوت مثل روشن،جباری،تیموریان،فردملکیان،مراغه چیان و.تومصاحبه شون گفتند باندبازان سهمخواه توباشگاه خودزنی میکنندوبرای فریب هواداران ،یک دشمن فرضی میتراشند وتوسط لیدر های جیره خوارشون توفضای مجازی به خورد هوادارمیدن،الان این خودزنی باندبازان سهخواه علنی ترشده وعلتش کوتاه نیومدن یکطرف مثل اون زمان فکری هست که قید مربیگری رازدورفت
  • ع ق QA ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    چرا این ایراد را به باشگاهها گرفتید جناب احمد وند اسامی مربیان را که ببینید همه از یک باند هستند و معلوم است از طرف باند آبی ( مظلومی ماجدی و خطیر) تحمیل شده اند و این کار اختیار نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی