نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال پول؛ تاج به جای دوحه در تهران است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در فوتبال هیچ تیمی بدون داشتن یک تیم پشتیبانی در بیرون زمین موفق نمی‌شود.

یکی از اصول ثابت شده در ورزش فوتبال این است که برای موفقیت یک تیم همه باید با هم کار کنند. هر کس در هر پوزیشن و موقعیتی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و تمام تخصص‌ها باید بهترین باشند تا آن وقت بتوانید با رقبا رقابت کنید. یعنی حتی وقتی در یک تیم همه چیز و همه کس سر جای خود باشد باز پیروزی قطعیت ندارد چه رسد به اینکه در یک تیم یک جای کار بلنگد. در تمام سال‌های اخیر و همیشه در مواقعی که ما نسل‌های درخشانی درون زمین داشتیم، تیم بیرون از زمین با کمبودها و مشکلاتی که داشته مانع موفقیت تیم ملی شده است.

تیم بیرون از زمین شامل مسئولان فدراسیون، مدیران تیم ملی، کادر فنی، کادر پزشکی، ماساژورها، تغذیه و خلاصه تمام امکانات رفاهی و تمرینی که در آمادگی روحی و جسمی بازیکنان تاثیر دارند. حتی کوچکترین مسائل می‌تواند تبدیل به بزرگترین مشکل برای یک تیم شود ما بارها لطمه این اتفاق را خورده‌ایم. خوشبختانه فدراسیون مهدی تاج آنقدر با تجربه هست که با درک اتفاقات گذشته و شرایط فعلی تمام تلاش خود را در اوج تحریم‌ها و کمبودها برای حمایت از تیم ملی به کار بندد که امیدواریم این تلاش‌ها با قهرمانی تیم در جام ملت‌ها ثمر بدهد.

معمولاً وقتی یک تیم ملی در هر رشته ورزشی به مسابقات جهانی یا قاره‌ای اعزام می‌شود، رئیس فدراسیون آن رشته همراه تیم می‌رود. او می‌خواهد ثمره زحمات خود را ببیند و خیلی وقت‌ها حضور رئیس فدراسیون می‌تواند مشکلات پیش آمده در محل میزبانی مسابقات را برطرف کند. در بسیاری رشته‌ها از جمله فوتبال، در سطح جام ملت‌ها تمام مقامات فیفا و AFC و روسای فدراسیون‌های قاره حضور دارند و همین فرصتی برای تدارکات و برنامه‌ریزی برای آینده تیم ملی است. فرصتی برای ملاقات روسای فدراسیون‌ها و توافق و البته رایزنی با مقامات فیفا و کنفدراسیون برای حل مشکلات.

پس وقتی ببینیم که مهدی تاج به جای حضور در قطر و نشستن روی مبل کنار رئیس فیفا و ای اف سی و تماشای مسابقات و عکس یادگاری، در داخل کشور مدام از این نهاد به آن ارگان می‌رود تا برای پاداش بازیکنان و سایر تدارکات تیم ملی پول جمع کند، انصافاً جای تقدیر دارد. این ایراد ورزش ماست که رشته‌ها وابسته به منابع دولتی هستند و امکان استفاده از پتانسیل خود را ندارند. کشور ما سال‌هاست تحت تحریم‌های بین‌المللی است و امکان استفاده از پول‌های خود در فیفا و AFC را هم ندارد. پس برای روسای فدراسیون در تمام این سال‌ها هیچ چاره‌ای نمی‌ماند مگر دوندگی برای رفع مایحتاج روزمره! کاری که این روزها و در اوج رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مهدی تاج تمام وقتش را در شبانه روز صرف آن می‌کند و امیدواریم تیم ملی کشورمان با موفقیت دل مردم را شاد کند تا همه این کارها منجر به نتیجه شده باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    تاج فقط دنبال اختلاس و فساد و ثروت اندوزی هست.ببینم این پولایی که چپاول می‌کنه می‌تونه با خودش به اون دنیا ببره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی