نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۱ |
۰
استقلال، پرسپولیس و کاسه‌های شکسته!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس پنجشنبه به مصاف هم می‌روند تا هیاهوی فوتبال در عرصه باشگاهی به اوج خود برسد.

جدال دو تیم مطرح و قطب‌های سنتی فوتبال کشورمان گاهی اوقات زیبا از آب در نمی‌آید اما همواره حساس است و این حساسیت از هر دربی به دربی بعدی منتقل می‌شود. متاسفانه طی سال‌های گذشته تعداد رویارویی‌های زیبای استقلال و پرسپولیس به مراتب کمتر از جدال‌های کسل کننده این دو تیم بوده و کاملاً مشخص بود که سرمربیان وقت آبی و قرمز اساس کار را بر پایه گل نخوردن و نباختن استوار می‌کردند.

نمی‌دانیم این اتفاق پنجشنبه هم رخ می‌دهد یا نه اما امیدواریم اگر متاسفانه دوباره شاهد دیداری کسل کننده بودیم، بازیکنان و مربیان دو تیم کاسه‌ها کوزه ها را بر سر رسانه‌ها نشکنند و دوباره این ادعای نخ نما شده را مطرح نکنند که رسانه‌ها موجب حساسیت کاذب مسابقه شدند و همین مسئله روی کیفیت تاثیر منفی گذاشت. دربی همیشه حساس است و رفتاری که اتفاقاً در سالیان اخیر از برخی بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس دیده‌ایم، نشان می‌دهد عوامل دو تیم به مراتب بیشتر از رسانه‌ها و هواداران هر دو تیم قضیه را جدی می‌گیرند و روی همین اصل ترجیح می‌دهند ابتدا به گل نخوردن و نباختن فکر کنند تا اینکه در اندیشه گل زدن و پیروز شدن باشند.

امیدواریم مسابقه پنجشنبه زیبا از آب در بیاید اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، قطعاً رسانه‌ها و هواداران هیچ نقشی در چنین اتفاقی ندارند و دلیل آن را باید در تفکرات خود استقلال و پرسپولیس جستجو کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۱۱ IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    این کیسه بوده که با ضد فوتبال همیشه سعی داشته امتیاز بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی