نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کورت زوما
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از خانه کورت زوما دزدی شده و کاپیتان وستهم‌یونایتد به همین دلیل در دیدار با کریستال پالاس غائب بود.

خانه کورت زوما مورد سرقت قرار گرفته و سارقین با ۱۰۰ هزار پوند پول نقد و جواهرات گریختند. باند نقابدار که گفته می‌شود بسیار حرفه‌ای هستند، خانه کاپیتان وستهام را در حالی که او با خانواده در خانه بود، غارت کردند.

این حمله منجر به این شد که زوما تساوی ۱-۱ تیمش مقابل کریستال پالاس را در روز یکشنبه از دست بدهد. پلیس به همسایگان در مورد این باند سازمان یافته هشدار داد و دیروز، وستهام فاش کرد که باشگاه برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این باند شود، ۲۵۰۰۰ پوند جایزه تعیین کرده است. اقلام باارزش و وسایلی که اهمیت عاطفی داشتند از خانه ۳ میلیون پوندی زومای ۲۹ ساله که با همسرش ساندرا و چهار فرزند خردسال‌شان زندگی می‌کنند، دزدیده شده است.

همسایگان به نشریه «سان» گفتند که پلیس به همه هشدار داده که مراقب باشند چرا که این باند از افراد آماتور تشکیل نشده و بسیار حرفه‌ای و سازمان‌یافته هستند و ترس و وحشت زیادی در منطقه به وجود آمده است.

باشگاه زوما در بیانیه‌ای اعلام کرد: «وستهام‌یونایتد برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و پیگرد موفقیت‌آمیز سارقانی شود که در آستانه بازی آخر هفته لیگ برتر این باشگاه مقابل کریستال پالاس به خانه مدافع کورت زوما حمله کردند، جایزه ۲۵۰۰۰ پوندی تعیین کرده است. خانه کورت روز شنبه در حالی که تمام خانواده او در خانه بودند مورد سرقت قرار گرفت و اعضای خانواده به شدت مضطرب شدند. خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید اما این یک تجربه دردناک برای مدافع وستهام‌یونایتد، همسرش و خانواده بود. سارقان اقلام با ارزشی که اهمیت شخصی و عاطفی زیادی برای خانواده داشتند را با خود بردند. وستهام‌یونایتد به حمایت کامل خود از خانواده کورت ادامه می‌دهد.»

در آستانه دربی این باشگاه در لندن مقابل پالاس در روز یکشنبه، وستهام گفت که زوما به دلایل شخصی در دسترس نیست. آنها توضیح بیشتری در مورد دلیل غیبت او در مسابقه ندادند.

بیشتر بخوانید:

خانه کاپیتان را دزدها غارت کردند!/ جایزه بزرگ برای اطلاعاتی که به دستگیری سارقان کمک کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی