نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کریستیانو رونالدو
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو پس از زدن دو گل مقابل اسلواکی، هدف رسیدن به ۱۰۰۰ گل قبل از بازنشستگی را برای خود تعیین کرده است.

کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن دو گل در برد ۳-۲ مقابل اسلواکی، پرتغال را به یورو ۲۰۲۴ رساند. او با زدن دو گل در عصر جمعه به رکورد ۱۲۵ گل ملی و ۸۵۷ گل دوران حرفه‌ای رسید.

با این حال رونالدو که فوریه گذشته ۳۸ ساله شد، قصد ندارد کفش‌هایش را آویزان کند، در عوض هدف بلندپروازانه‌ای برای زدن ۱۰۰۰ گل تعیین کرده است. خورخه نونو پینتو، رئیس باشگاه پورتو، با او شرط‌ بست که ۱۰۰۰ گل به ثمر برساند و مهاجم بلافاصله این چالش را پذیرفت.

رونالدو گفت: «خیلی سخت خواهد بود، اما این به طرز فکر و انگیزه من مربوط می‌شود. از نظر بدنی، پاهایم هرچقدر خوب با آنها رفتار کنم با من رفتار می‌کنند... باید صبر کرد و دید و گامهای کوچک برداشت. برای رسیدن به ۱۰۰۰ ابتدا باید به ۹۰۰ برسم. فکر می‌کنم به آنجا برسم.»

گزارش شده که رونالدو تمایل خود را برای تمدید قرارداد با النصر ابراز کرده و قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در عربستان سعودی بماند. این بدان معنی است که برنده پنج توپ طلا نه تنها خود را در جام ملت‌های اروپا در تابستان آینده می‌بیند بلکه قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی مشترک ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشد.

او در این فصل برای النصر در فرمی باورنکردنی بوده و ۱۱ گل در همین تعداد بازی به ثمر رسانده و اگر با این سرعت به گلزنی ادامه دهد، به احتمال زیاد خیلی زود به هدف ۱۰۰۰ گل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی