نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۵ |
۲
پنجره استقلال باز شد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجره تیم استقلال از سوی فیفا باز شد اما این باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود می‌بایست قراردادهای مالی بازیکنانش را کاهش دهد.

استقلال به دلیل اینکه سقف قراردادش پر شده بود، قرارداد سعید مهری را ۱۶۵ میلیون تومان ثبت کرد تا بتواند کارت بازی این بازیکن را دریافت کند. در ادامه استقلال می‌بایست قرارداد گوستاوو و امید حامدی‌فر را ثبت کند و لازمه انجام این کار کاهش قرارداد بازیکنان فعلی است تا قرارداد این دو بازیکن جدید و سعید مهری ثبت شود. البته قرارداد سعید مهری ثبت شده منتهی باید اصلاح شود و قرارداد گوستاوو و امید حامدی‌فر باید ثبت شود.

با ثبت قرارداد این دو بازیکن پرونده بازیکنان استقلال در دور رفت بازی‌ها بسته می‌شود. امید حامدی‌فر نوزدهمین بازیکن بزرگسال آبی‌ها در دور رفت مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

گفته می‌شود علی خطیر درتلاش است در مذاکره با بازیکنان آنها را برای کاهش قرارداد و ثبت قرارداد گوستاوو و امید حامدی‌فر و هم چنین اصلاح قرارداد سعید مهری متقاعد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عدالت خواه IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    کسر امتیاز از تیم پیروزی تهران چی شد؟
  • محسن IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    پنجره نادی الکیسه تازه باز شده ، پس چطور با پنجره بسته قرارداد این همه بازیکن رو ثبت کرده ؟ احتمالا باز هم یه کشوی جادویی وجود داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی