نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فاجعه‌ پشت فاجعه از تیم امید؛ این‌ هم از بازی‌های آسیایی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد.

تیم‎‌های ملی فوتبال امید ایران و هنگ کنگ در دیدار دور یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رضا عنایتی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ترکیب تیم امید ایران

سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(۸۵- سامان فلاح)، سیدمجید نصییری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، غلامرضا ثابت ایمانی(۶۸- آریا برزگر)، محمدحسین اسلامی(۸۵- امید حامدی فر)، امیر جعفری(۸۵- محمدرضا غبیشاوی)، مهدی ممی زاده و ارسلان مطهری.

فاجعه‌ پشت فاجعه از تیم امید؛ این‌ هم از بازی‌های آسیایی!

ترکیب تیم امید هنگ کنگ

کاوینگ تسه، تسانگ یی‌هنگ، انگای هوی‌لی، کریستیم الکساندر جوجو، فوی هین پوون، جوی این جسه یو، مینگ هیم سون، چون مینگ وو، هو چون آنسون ونگ، وینگ کار اوی، هی ایین چنگ.

ایران صفر - یک هنگ کنگ

گل‌: هین فوون

ایران در نیمه اول عملکرد مناسبی داشت و دقیقه ۱۵ بازیکنان ایران اعتقاد داشتند که باید خطای پنالتی اعلام شود اما داور برخورد بازیکن حریف با اسلامی را خطا اعلام نکرد.

مطهری دقیقه ۲۴ فرصت خوبی برای پیش انداختن ایران داشت اما ضربه سر او روی ارسال تورانیان در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت و او این فرصت خطرناک را خنثی کرد.

گل اول هنگ کنگ (۴۷): ارسال بلند آنسون وونگ درون محوطه جریمه با ضربه سر یین چانگ همراه شد و پاس او را هین فوون با ضربه سر وارد دروازه سید حسین حسینی کرد تا شروع موفقی در همین ابتدای نیمه دوم داشته باشند.

ایران برای جبران گل خورده حملات بیشتری را روی دروازه حریف ترتیب داد که دقیقه ۵۷ ضربه محکم محمد خدابنده‌لو پس از برخورد با مدافعان بلوکه شد.

فاجعه‌ پشت فاجعه از تیم امید؛ این‌ هم از بازی‌های آسیایی!

دقیقه ۶۰ یک فرصت دیدنی برای به ثمر رسیدن گل تساوی از دست رفت. مطهری که با سرعت وارد محوطه شده بود ارسال خطرناک خدابنده‌لو را در فاصله کم با دروازه به بیرون فرستاد و نتوانست گلزنی کند.

ایران در دقایق باقی مانده نیمه دوم تنلاش زیادی برای گلزنی داشت و همین مساله هنگ کنگ را به عقب سوق داده بود.

دقیقه ۶۷ ضربه محکم اسلامی روی پاس خدابنده‌لو در محوطه جریمه ابتدا توسط دروازه‌بان دفع شد. سپس مطهری توپ را در اختیار گرفت و با دخالت بازیکن حریف که سعی بر دفع توپ داشت روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۲ ایران یک مرتبه دیگر به گلزنی نزدیک شد اما ضربه سر خطرناک آریا برزگر را دروازه‌بان دفع کرد. در ریباند مطهری آماده گلزنی بود که سوت داور به نشانه آفساید به صدا درآمد و این موقعیت نتیجه را تغییر نداد.

حملات شاگردان عنایتی برای تغییر سرنوشت تیم امید اثری نداشت تا در نهایت آن‌ها شکست را بپذیرند و از دور رقابت‌ها کنار بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • محمودی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    ببینیم گلممد چند دقیقه به احمدی ، عمری و سلمانی بازی میده !
    • 6 IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      متوهم مشکل الان یه چیز دیگس نه کریهای رنگی متوهم
    • ملابرادر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      سوال اینه که مگه هی ملی ملی نمیکردن؟
  • احسان رصاف IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    الان مدیر روابط عمومی تیم ملی امیو توییت میزنه بر علیه نکونام که منافع خودش را ترجیح داده و میگه بیچاره فولاد ؟!!!
  • خالدAB IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اگه مجموع بازی عمری و احمدی و سلمانی جلو الدحیل کمتر از ۶۰دقیقه باشه واکنش عنایتی دیدنیه
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    تیمی که سر و ته آن استقلالی وهمچنین سرمربی تیم بیسوادی چون عنایتی باشد می‌شود نتیجه آن باخت ولی عنایتی باید خدا را شکر کند که به مراحل بعد نرفت که میشد آبروریری برای خودش و تیم امید این هم از نوادر تاریخ است که قلعه نوعی در انتخاب سرمربی تیم امید مشورت داد. آخه عنایتی با کدام رزومه کاری شد سرمربی تیم ملی امید آقا میخواهد در اینده بشود سرمربی تیم بارسلونا
  • امیر IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    یک بار دیگر عیار واقعی نوچه گروهبان قندلی مشخص شد. با حمایت قلعه نویی تیم امید فدای عنایتی شد تا یک رزومه به اصلاح بین المللی پیدا کند!!
  • امیر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    همین سرنوشت در انتظار تیم ملی ای که سرمربی اش گروهبان قندلی باشد، است.
  • . IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    حذف از المپیک و این حذف دستپخت آقای قلعه نویی است . کاش امروز بیاد و بگه معیارش برای انتخاب آقای عنایتی چی بوده .. مربی که حتی جرات نداره درون دروازه از دروازه بان سن امید استفاده کنه ..
  • مصطفی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    الان آقایون میان مصاحبه دو قورت و نیمشونم باقیه...... جام ملتها تیم بزرگسالانمون هم همین وضعه
    • اشکان IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      وقتی رئیس فدراسیون جواب سربالا میده مشخص مربی تیم ملی از همه طلبکار از این روزها بدتر رو خواهیم دید رسانه هایی که جرات ندارن از رئیس فدراسیون با این انتخاب هاش انتقادی انجام بدن که مبادا سفر خارجیشون برای پوشش مسابقات به خطر بیفته همین روزها رو هم باید دید باز گلی به گوشه جمال همون میثاقی همه نقدش میکنیم اما حرفاش رو میزنه
  • اندیشه IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    دستپختِ خود شکمه آینه شکن! حالا اگر هنوز در این خیال هستیم که نتایج حضرتشان در تیم ملی بزرگسالان و البته در بازیهای رسمی!(نه نمایشی) بهتر از این خواهد بود به نظر سخت دچار توهم هستیم. (باشه آقا باشه. علی رو صدا نکن خودم رفتم)
  • امیر IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    یادمان باشد چه کسی آن کارگر کارخانه فرش را به فوتبال و استقلال آورد! و حالا هم گذاشتش سرمربی تیم امید !!
  • ف پرسپولیسی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    این نتیجه انتقال تیم از یک مربی اسطوره با کلاس بین المللی تربیت شده آلمان، یعنی جناب مهدوی کیا به یک مربی سطح پایین به نام عنایتی است.
  • حامد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    جالب اینجاست که مربی میگه ما با برنامه فوتبال بازی کردیم از کدوم تاکتیک و برنامه حرف میزنه معلوم نیست این داستان تو جام ملتهای اسیا هم هست
  • احمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    انتخاب رفاقتی همین میشه .قلعه نویی باید جوابگو باشه.
  • جاجرم IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    آدم ضعیفی رو سرمربی کردن. اصلا مسئولیت پذیر نیست فدراسیون سفارشی ازین بهتر نمیشه، ورزش ایران شده رفیق بازی برای این گروه تحت هیچ شرایطی نه نتیجه مهمه نه آینده
  • حميد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    بله اين هست ايران مديران مملکت ما فقط فکر پرکردن جيب خودشون هستن ورزش ما داره به جاي ميره که افغانسان پاکستان هم مارور ميبرن ايران داره ميره به سمت قاجار
  • رامین تاج IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    وقتی حسینیو با لابی میبرن تو بازیهای حساس بعنوان بزرگتر بلد نیست تیمو جمع کنه اولین موقعیت درست حسابی کل مسابقاتم میره تو دروازش همین میشه ما به چه ربونی بگیم حسینی اینکاره نیست! ؟؟؟
  • عدالت خواه IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    این شکسته غرور آفرین رو به جناب آقای مهدی تاج و تیم پیروزی تهران و حومه تبریک و تهنیت عرض میکنم. 🌹🌹🌹🌹✌
    • ولی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      باشه این شکست هم تقصیر پرسپولیس در همین خواب خرگوشی بمونید !! راستی حذف از المپیک نگفتی مقصرش کی بود ؟! حتما سپاهان و مورایس !!!
    • مهدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      برطبل شادانه بکوب
    • ع قاسم QA ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      چرا پرسپولیس به استقلال و عنایتی و حسینی و منتظری و باند فدراسیون خطیر مظلومی و ماجدی تبریک بگو که عنایتی. را قاب کردند شرکای تاج
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    لطفا عنایتی تا دیر نشده ومطهری را از دست ندهد یک قرارداد بلند مدت برای زدن ضربات سر به بالای دروازه حریفان تیم ملی را با اوببندد.
  • 6 IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اخر و عاقبت نوچه بازی و رفیق بازی همینه. با چه رزومه این یارو شد مربی؟حالا هم میندازن گردن پرسپولیسیا. ۳ ماه بعد نوبت خود گروهبانه که بر... به تیم ملی و بعدشم فرافکنی
  • مهدی هکتور IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    گروهبان قندیل کجایی بیا جواب بده....
  • محمدعلی TR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    این نتیجه واقعا نوبر بود بود.مبارک باشد روز به روز بهترمیشیم
  • اشکان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    این آینه تمام قد فوتبال ما در آینده نزدیک وقتی باد بکاری طوفان هم درو میکنی مگر چند سال دیگر امثال طارمی ها،سردار آزمون ها و امثال این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان میتونن در سطح اول بازی کنن در حال حاضر میانگین سنی تیم ملی بزرگسالان بالاست نهایت این بازیکنان کنار هم دو سال دیگر بتونن بازی کنن و تمام فوتبال ملی به زودی آماتور مطلق خواهد شد و سطح توقعمون رو باید بیاریم پایین به قول بزرگی به زودی فوتبال ایران آماتور خواهد شد
  • ع ق ق QA ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    تعجب می کنم که نبودن سه بازیکن پرسپولیس را سبب میدانند ؟! پس نقش عنایتی پنیکیو و حسین حسینی و ارسلان مطهری چیه ؟! این سه تا را برده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند آخه عنایتی ؟! تیم را به چه کسی سپردند ماجدی و خطیر و مظلومی خود مظلومی واقعا چه حالیه تو اون مصاحبه همراه بافتح الله زاده که عیارش معلوم شد چرا او را نگه داشتید ؟!
  • حامد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    چرا ستاره های تیم امید استقلال و تیم امید پرسپولیس و امید سپاهان در لیگ امیدهای کشور دعوت نشدند؟؟ صرف بازی در لیگ برتر که دلیل دعوت بازیکن به تیم امید نمیتونه باشه سوال بعدی چرا مثل اکثر تیم هاب دنیا تیم ملی امید بازی زمینی و سریع انجام نمیده و فقط به سانتر هوایی از جناحین یا سانتر مستقیم هوایی روی میاره که دیگه داره توی اکثر تیمای باشگاهی و ملی دنیا منسوخ میشه این سبک بازی کردن
  • حامد IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    اقای قلعه نویی با احساسات مردم بازی نکن.اخه من نمیدونم ما این همه گزینه خوب داشتیم.رضاعنایتی..کاش جلوی یک نیم حداقل رده ۲ اسیایی میباختیم
  • مهدی IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    جالبه هنگ کنگ کلا یه موقعیت داشت اونم حسینی بهش نه نگفت . عنایتی آخه زمان بازیش چی بود که مربی گریش چی باشه انصافا . خاک عالم تو سرتون . اونم از والیبالمون که اوکراین زد ترکوندمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی