نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
رفتار عجیب باشگاه ناپولی؛ ستاره تیم مسخره شد!/ اوسیمن شکایت می‌کند؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه‌ای در بازی مقابل بولونیا یک پنالتی از دست داد و مورد تمسخر باشگاه قرار گرفت.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در نظر دارد تا از باشگاهش به دلیل انتشار و سپس حذف ویدیویی جنجالی در تیک‌تاک شکایت کند. این ویدئو در مورد تمسخر بازیکن به دلیل از دست دادن یک پنالتی مهم بوده است. ویدئو که در صفحه رسمی تیک‌تاک ناپولی به اشتراک گذاشته شد، انتقاد شدیدی را از سوی ایجنت اوسیمن، روبرتو کالندا برانگیخت و او این حرکت باشگاه را غیر قابل قبول دانست.

این اتفاق پس از شروع ضعیف ناپولی در فصل رخ داد، و آنها فعلا در رده هفتم جدول سری آ حضور دارند. ناامیدی‌ها در بازی اخیر مقابل بولونیا به اوج خود رسید، چرا که اوسیمن یک پنالتی را از دست داد که می‌توانست پیروزی را برای تیمش تضمین کند.

روبرتو کالندا گفت: «آنچه امروز در پلتفرم رسمی تیک‌تاک ناپولی اتفاق افتاد قابل قبول نیست. ویدئویی که ویکتور را مسخره می‌کند ابتدا پخش عمومی شد و سپس با تاخیر حذف شد. واقعیتی که آسیب بسیار جدی به این بازیکن وارد می‌کند. ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که اقدام قانونی و هر کار مفیدی برای محافظت از ویکتور انجام دهیم.»

این جنجال پس از آن رخ داد که اوسیمن پس از تعویض در یک مسابقه، رودی گارسیا سرمربی تیم را مورد سرزنش قرار داد. با این حال، او بعداً از گارسیا و هم‌تیمی‌هایش به خاطر از دست دادن کنترلش عذرخواهی کرد. ناپولی در حال حاضر بیش از ۴.۵ میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم ویدیویی محبوب دارد.

مذاکرات قرارداد اوسیمن و باشگاه ظاهراً متوقف شده است. قرارداد فعلی اوسیمن با ناپولی تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد و ارزش بازار او ۱۷۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. پیرز مورگان، هوادار آرسنال، حتی از این بازیکن ۲۴ ساله درخواست کرد تا به توپچی‌ها بپیوندد و از رفتاری که با مهاجم شده بود ابراز نارضایتی کرد.

این جنجال اخیر می‌تواند بر آینده اوسیمن با ناپولی تأثیر بگذارد و به مذاکرات پیچیده‌تری منجر شود. همچنین در شبکه‌های اجتماعی گزارش شد که این مهاجم عکس‌های خود با ناپولی را از پروفایل اینستاگرام خود حذف کرده که نشان‌دهنده عصبانیت او از باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی