نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۸ |
۰
سیستم فرهاد مجیدی در استقلال اجرایی می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اضافه شدن گوستاوو بلانکو خیال جواد نکونام برای تغییر تاکتیک در استقلال راحت‌تر می‌شود.

استقلال در بازی با سپاهان با سیستم ۲-۳-۵ بازی کرد که در زمان حمله این سیستم به ۲-۵-۳ تغییر می‌کرد. استقلال در دقایق پایانی دیدار با استقلال خوزستان هم با این شیوه بازی کرد.

در بازی‌های یاد شده به خصوص در دیدار با سپاهان استقلال از زوج آرتور کوین یامگا که مهاجم تخصصی نیست و امیرارسلان مطهری در نوک خط حمله استفاده کرد که با اضافه شدن گوستاوو بلانکو به ترکیب تیم آبی خیال جواد نکونام در اجرای این سیستم راحت‌تر می شود چرا که می‌تواند از دو مهاجم کلاسیک در نوک خط حمله بهره ببرد. این شیوه را در بازی با استقلال خوزستان زوج امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی بازی کردند.

استقلال در دوره فرهاد مجیدی هم در شرایطی در یک فصل بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد که سه دفاعه بازی می‌کرد و به نظر می‌رسد جواد نکونام هم علاقمند است به این شیوه روی بیاورد.

استقلال در ۴ بازی ابتدایی ۹ امتیاز کسب کرده و در شرایطی در برابر سپاهان با یک گل شکست خورد که داور پیش از اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان باید به سود استقلال خطا اعلام می کرد. با وجود شکست خیلی‌ها معتقد هستند استقلال در این بازی بهترین نمایش را با فوتبال سه دفاعه داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی۴ US ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    سیستم پودری که پودر و پنالتی بود
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    اگه پنالتی هم بود خطا پشت محوطه جریمه رو واسه استقلال که پنالتی نگرفتن که واقعا پنالتی صددرصد بوده بعد بدرستی معلومه دوفصل از قهرمانی پاک استقلال میگذره من نمیدونم شاه فرهاد چکار کرده که بعد از 730روز هنوز سوزش از بین نرفته خجالت نمیکشید ادرس نزدیک بعت میدم پنج بازی امسال تولیگ انجام دادید برید ببینید سر تیمها رو چجوری بریدید بخدا شماها پرافاده ید فقط اون از قهرمانی پارسالتون که فقط13امتیاز از استقلال خوردند ولونگ پرچرک بزور زدوبند تبلیغات ناحق البته تا امتیاز دقیقه نود بازی اخر قهرمانتون کردند این جمله الان من به درست بودنش رسیدم کافر همه روبه کیش خود پندارد اینقد تو این ده دوازده سال معیشتی داوری مجری تلویزیونی کارشناس داوری وسازمانها مربوطه دریافت کرده اید که چشم ودلتون واسه تشخیص حق وناحق کور شده البته دوسال پیش هم این معیشتیا که گفتم داشتید اما زورتون به شاه فرهاد نرسید تازه چند هفته مونده به پایان لیگ استقلال قهرمان شد پاک پاک پنالتی اگه بوده میخاستن که تومحوطه جریمه بازیکناستقلال درو نکن تا پنالت هم واقع نشه شما لنگیا تمارض بلدید که نمونه اش لژیونر پرتقالیتون
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    سیستم ناناز شیتیل بود برای پنالتی های اهدایی
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    وجدانا خودتان خنده تان نمی گیره میگین شاه فرهاد اگه ما بگیم شاه یحیی بیراه نگفتیم اگه فرهاد با ی قهرمانی که با انواع و اقسام لواطف و پنالتی های اهدایی بدست آورد لقب شاه بگیره یحیی با کلی قهرمانی واقعی لقب ابر شاه و ابر سلطان هم براش کمه شششا ه ه ه فرهاد ی چیزی بگین بگنجه
    • احمد GB ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      شما لونگیا با زیر اب زدن یا حق کوشی قهرمان میشین ولی ما بدون حاشیه شما دستمال ابریشمی دارید ولی ما نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی