حرف زدن استقلالی‌ها در تلویزیون خیلی بد است/ مهاجم آرژانتینی استقلال کجاست؟/ نکونام و خطیر بروند داخل اتاق و با هم دعوا کنند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی و مدیر فنی اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید دود حاصل از آتش اختلافات داخلی این تیم به چشم همه مجموعه و البته هواداران و پیشکسوتان می‌رود.

اختلافات داخلی در استقلال به اوج خود رسیده و این مسئله به شدت باعث نگرانی طرفداران و پیشکسوتان شده است. در همین خصوص بهتاش فریبا معتقد است اگر قضیه حل و فصل نشود، روزهای خیلی سخت‌تری در انتظار استقلال خواهد بود.

اختلافات درونی در استقلال حالا دیگر کاملاً عیان شده و خیلی‌ها نگران هستند که دود آن به چشم کل تیم برود.
متاسفانه شک نکنید که این اتفاق رخ می‌دهد. اختلافات داخلی یقه تیم را می‌گیرد و ما به عنوان پیشکسوتان استقلال و همچنین هواداران تیم دچار مشکل خواهیم شد. واقعاً برایم عجیب است که چرا این مسائل تمام نمی‌شود؟ آقای خطیر در تلویزیون گفت با جواد نکونام همسو هستیم ولی در عمل می‌بینیم که اینطوری نیست. از طرف دیگر شرایط به گونه‌ای است که اجازه نمی‌دهند مهره‌های قدیمی هم وارد شوند و مسئله را با ریش سفیدی حل کنند. باور کنید من و گروهی از پیشکسوتان بزرگ استقلال تاکنون چند بار جلسه گذاشته‌ایم و اعلام آمادگی کرده‌ایم که برای حل اختلافات و میانجیگری وارد عرصه شویم ولی هیچ سیگنالی دریافت نکرده‌ایم. ما که نمی‌توانیم به زور به آنها بگوییم بیایید و جلسه بگذارید. باور کنید همه روزه از سراسر ایران با من و امثال من تماس می‌گیرند و از شرایط استقلال ابراز نگرانی می‌کنند اما چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ 

حالا دیگر کار به جایی رسیده که استقلالی‌ها صراحتاً در تلویزیون علیه هم حرف می‌زنند.

حرف زدن استقلالی‌ها در تلویزیون علیه یکدیگر خیلی بد است. خیلی بد. ما فکر می‌کردیم مدیران قبلی استقلال دیگر راجع به بقیه حرف نمی‌زنند اما خلاف آن ثابت شد. آقای کریمی علیه باشگاه حرف زد و باشگاه هم جوابش را داد. حتی اگر فرض کنیم همه این افراد حرفشان درست است، باز هم قضیه نه تنها کمکی به استقلال نمی‌کند بلکه مانند هیزم ریختن داخل آتش است. امیدوارم از طرف وزارت ورزش یا شخص وزیر ورود کنند و دستور بدهند که این ماجراها تمام شود. وزارت ورزش یا سازمان خصوصی‌سازی وارد بشوند و قضیه را جع کنند. البته واقعاً هنوز هم نمی‌دانم سازمان خصوصی سازی چه ارتباطی به فوتبال دارد؟! متاسفانه استقلالی‌ها در کار همدیگر دخالت می‌کنند و همین مسئله دردسرها را بیشتر می‌کند. در تمام دنیا بازیکنان با نظر سرمربی جذب می‌شوند و آوردن یک بازیکن بدون نظر جواد نکونام غلط است. شاید بنده خدا این دروازه‌بان جوانی که خریده‌اند اصلاً به لحاظ توانایی گلر خیلی خوبی هم باشد ولی به هر حال سرمربی باید نفراتش را انتخاب کند.

در این شرایط تکلیف چیست؟
اختلاف نظر در هر مجموعه‌ای اگر به درستی مدیریت شود، باعث پیشرفت می‌شود بنابراین وجود اختلاف سلیقه در استقلال کاملاً طبیعی است اما نباید به بحران تبدیل شود. هیچ جنگ و اختلافی نیست که با گفتمان حل نشده باشد. استقلالی‌ها باید مستقیم با هم حرف بزنند و راه دیگری وجود ندارد. آنها باید داخل اتاق بروند و با یکدیگر بحث کنند اصلاً داخل آن اتاق با همدیگر دعوا کنند اما مسئله را رسانه ای نکنند. با هم مستقیم حرف بزنند و قضیه را جمع کنند.

شما اواخر تیر ماه در گفت‌وگو با خبر ورزشی تاکید داشتید که سخت‌ترین فصل در انتظار استقلال است. به نظر می‌رسد پیش بینی شما حالا کم کم در حال محقق شدن است.
من تیم خودم را دوست دارم و بارها هم گفته‌ام برایم فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل یا سرمربی باشد چون اسم استقلال از هر اسم دیگری بزرگتر است. آن حرفی هم که به خبر ورزشی گفتم به واسطه تجربه حضورم در فوتبال بود. اگر از من در مورد مدیرعامل یا سرمربی نظرخواهی بکنند نظرم را می‌دهم اما حتی اگر بدون مشاوره با من این افراد را انتخاب کنند، وقتی که گزینش شدند، همیشه از آنها حمایت کرده‌ام چون موفقیت مدیرعامل و سرمربی یعنی موفقیت استقلال. نکونام، خطیر و بقیه مدیران و مربیان استقلال فراموش نکنند در یک کشتی نشسته‌اند و هر اتفاقی برای این کشتی رخ بدهد گریبان همه را خواهد گرفت.

شما الان ببینید، می‌گویند استقلال یک بازیکن آرژانتینی به نام بلانکو جذب کرده است. این بازیکن الان کجاست؟ اگر با باشگاه قرارداد دارد، باید به تهران بیاید و در تمرینات حاضر شود، باید به ایفمارک برود، کلی کار در تهران دارد اما ز اثری از آثارش نیست و همین مسئله‌هاست که ما را بیشتر نگران می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    خطیر و نکونام بایستی بفهمن از اینکه پرسپولیسی ها به علنی شدن دعوای اونا رای دادن یعنی رقبا خوشحالن از رسانه ای شدن و ایجاد حاشیه برای استقلال ، پس نکونام و خطیر لطفا هواداران مظلوم استقلال رو دریابید ، خطیر بجای رفتن به کانون دعوا و مرافعه ی استقلال (فوتبال برتر )در وزارت ورزش و ....رو از جا بکن کاری بکنن ، پیشکسوتان استقلال باید به بالا دستی ها فشار بیارن و کادر فنی فقط و فقط رو کارای فنی تمرکز کنه چون غیر از این هم خودش و هم تیم آسیب می بینن
    • ف دال IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      درود؛ امیدوارم جدا از کری‌خونی پاسخ بدی. نیاز هم نیست اینجا. در ذهن خودت کفایت می‌کنه. شما حقیقتا به این باور داری که خطیر یا نکونام میاد هوادار رو در رأس و اولویت قرار میده؟ اون‌م وقتی پای منافع شخصی‌شون در میون باشه؟ یعنی تا این حد از این دو بزرگوار (یاد بزرگوار ارجینال -قندعلی- به خیر!) شناخت داری؟! نکونام که معرف حضور همه هست؛ از مبصریِ کی‌روش و پاس‌های شبونه‌ آخر فوتبالش تو راهرو هتل بازیکن‌ها (که رفیق و هم‌بازی‌ش بودن) و به نظر کی‌روش بسیار از پاس‌هاش در مستطیل سبز مهم‌تر بود گرفته تا اعمال ناصوابش در همین سال قبل و فولاد. خطیر رو هم اگه بهتر می‌خوای بشناسی.. یه آدرس خوب و درست و درمون بهت بدم؛ یه روزنامه‌نگار بنام محمد آقائی‌فرد (که اون زمان در سرویس ورزشی یکی از روزنامه‌های سیاسی و سایت بانک ورزش مشغول بود) در مورد منشا یه مصاحبه واتزاپ‌ـی با خطیر کرده، اون وقتی که قائم مقام استقلال و اگه اشتباه نکنم شخص امیرحسین فتحی بود. برو اون رو ببین و بشنو و بدون چه آدم بی‌اخلاقی‌ـه و حاضره برای منافع و مطامع شخص نه‌چندان شخیص خودش چطور شرافت و کرامت سایر انسان‌ها رو به مسلخ ببره. یاهو.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    خطیر نباید به فوتبال برتر می رفت یا باید زمانی می رفت می گفت هواداران استقلال اشتباه کردم با وضعیتی که برای استقلال درست شده بود و بدهکاریها و .... قبول مسئولیت کردم چون اگر نمی تونستم کاری بکنم باید نمی اومدم الان هم کاری از دستم برنمی آد چون نمی زارن و خداحافظ ، چون استقلال به اندازه ی کافی زمینش زدن نیازی به زمین زدن دوباره نبود
  • رضایاک اصلی۴ IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    کل صدا سیما در اختیار تیم حکومتی کیسه قرار داره
    • Zarafshan66 BR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      میخواید این اختلافات رو بدیم به شما صدا و سیما رو
  • تاج قهرمان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    دقیقا دو تاشون رو بزار تو یه اتاق تا میتونن همو بزنن و دعوا کنن
  • سعید IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    فقط این فهمیدم هوداردوچرخه خیلی ساده زودباورهستن
  • رضا رحیمی US ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    خطیرعامل سرسپرده تاج هست و مجری نظرات باندمافیای سرخ وعامل تضعیف استقلال هست چون استقلال بی شکست ولی رقیب بامجیدی وآجرلو وبازیکنان باغیرتش قهرمان شد امثال اینا رابرای تضعیف استقلال میارند تازمانی که تاج رئیس فدراسیون ووزارت ورزش طرفدارتیم لنگ باشد استقلال رنگ آسایش رانخواهددید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی