نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
کلوب| حاشیه‌سازی به سبک نکونام/ گلایه و مصاحبه دردی از استقلال دوا نمی‌کند آقاجواد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ برتر استقلال با جواد نکونام عملکردی راضی‌کننده داشته است.

استقلال در داخل زمین تمرکز کافی را دارد و به نتایج خوب و روحیه‌بخش رسیده است، اما بیرون زمین آبی‌ها حاشیه‌ها دارند آن هم به صورت عجیب از سوی سرمربی خود یعنی جواد نکونام که گلایه‌ها و مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام می‌دهد و دست‌بردار شرایط این روزهای استقلال نیست، این سرمربی بازهم بعد از برد استقلال مقابل استقلال خوزستان هم مصاحبه جنجالی کرد؛ صحبت‌هایی که تا امروز دردی را دعوا نکرده و نخواهد کرد.

نکونام قبل و بعد از هر بازی از مدیریت و نبود بازیکن در تیم انتقاد می‌کند و توپ و مشکلات را به زمین مدیریت روانه می‌کند. باید خدمت این سرمربی عرض کنیم که دیگر سوپرمارکت محله‌ها هم از شرایط بد استقلال خبر دارند و دیگر نیازی نیست هربار آن را رسانه‌ای کنید و سوژه به دست رسانه‌ها بدهید. حالا که یک‌سری خبرنگار دست از سر استقلال برداشته‌اند، شما آن‌ها را باخبر می‌کنید و بهانه دست آن‌ها می‌دهید؟

بله، استقلال اوضاع خوبی ندارد این را هواداران می‌دانند و به خوبی درک می‌کنند اما نکونام باید فقط به مسائل فنی و تاکتیک تیمی فکر کند نه موضوعات مدیریتی!

تا به الان استقلال در امر نتیجه‌گیری نمره عالی را گرفته و بازیکنان با وجود این همه مشکل با دل و جان فوتبال بازی کردند و تاکتیک‌ها را در زمین پیاده کرده‌اند که این جای تحسین دارد و نکونام و تیم باید همین روند را ادامه دهند تا به پایانی خوش دست پیدا کنند.

علی صفایی‌راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    آها هیچ چی نگه هربلایی تاج وخطیرووزیرخواستن سراستقلال بیارن
  • کلنگلیس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    آها هیچ چی نگه هربلایی تاج وخطیرووزیرخواستن سراستقلال بیارن
  • رضا BR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    چرا نیازی نیست؟ وقتی بازیکن ۳۰٪ قرارداد سال گذشته اش رو هنوز نگرفته و امسال هم یک ریال نگرفته خب بی انگیزه میشه. خطیر نهایتن باید آبدارچی باشه تو فوتبال نه مدیر. نه تنها الان تو استقلال بلکه تو کل سوابق کاری این فرد یه کار مثبت از ایشون رو بفرماید تا ما هم بگیم حق باشماست خطیر خوبه. آقا باید با اینجور انتصابها که اساس و پایه اش فقط آشنا بازیه مبارزه شه ربطی هم نداره این مدیر قراره کجا مشغول به کار شه.
  • مارسلو IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    ممنون لطف کردید شما
  • احمدرضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    این از تاکتیک های جواد نکونام میباشد،با این کار اولا میخواهد از وزارت،فدراسیون،سازمان لیگ و نهاد های زیر دست شان مرحمت و لطف کسب کند از هر نوعی ،ثانیا یه نوع بی خیالی در رقیب مستقیم ایجاد کند با داد و ناله کردن،گله و شکایت کردن استقلالی ها امکانات ندارند،هیچی ندارند،هیچکه بدادمان نمی رسد ،در واقع تمرکز و انگیزه تیم مقابل بهم ریخته تا در غفلت انان ضربه نهایی را به انها میزند ،دقیقا با همین روش انگیزه بازیکنان تیم های صنعت نفت و سپاهان را از بین برد،در بین تیمهای لیگ برتر بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال بیشترین اعتراض را هم به داوری در داخل زمین میکنند تا حتی از حاکم داخل میدان بیشترین بهره را ببرند.
  • هه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    وقتی یحیا مصاحبه میکنه و علی رغم همه ی امکاناتی که داره از مشکلاتشون میگه. رگ خبر ورزشی باد نمیکنه! حالا نکونام که از واقعیتا میگه به این نشریه بر میخوره! جالبه!!
  • فرامرز IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    مصاحبه و حاشیه سازی برای مربی ای که فکر می کند محبوبیت زیادی دارد اما احساس خطر از جایی می کند نقش برجسته ای برای گوشه رینگ بردن رقیبان دارد یادمان نرفته که کی روش مصاحبه های توفانی ای بر ضد برانکو ایوانکوویچ داشت چون برانکو مربی کار بلدی بود و پتانسیل جانشینیش را داشت نکونام در این مورد یعنی مصاحبه کردن راه استاد اعظمش یعنی کارلوس کی روش را می پیماید در این مورد به خصوص علی خطیر در واقع خطر اصلی برای نکونام است یادمان نرفته که حجت کریمی کسی بود که از ساپینتو عبور کرد و نکونام را آورد یعنی به مربی خارجی اعتقادی نداشت درست برخلاف خواست اکثر تماشاگران استقلال و پیشینه علی خطیر به ما می گوید که او بود که در واقع استراماچونی را به استقلال آورد.پس طبیعی ست که کمبودهای استقلال توسط نکونام بولد شود اما انصافاً علی خطیر خیلی هوشمندانه وارد جنگ لفظی با نکونام نشده حدس می زنم منتظر است که نتایج نکونام را از پا درآورد و بعد وارد عمل بشود.
    • اس اس ضد تحریم IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      آنجایی که گفتی خطیر منتظر است تا نکونام نتیجه بدی بگیرد تا او را از پای درآورد حرف درستیست اما خطیر حتی آن کار هم نمی تواند انجام بدهد چون با توجه به نقشی که در اخراج بسیار زشت و غیر اخلاقی شفر داشت (او و فتحی ) و همینطور آوردن استراماچونی و آن ماجراها مطمئنا هواداران تیم همان دفتر کارش را بر سرش خراب میکنند ، هدف همه هواداران چه استقلالیها و چه پرسپولیسیها موفقیت و قهرمانی تیم است و نام مدیر عامل و .... برایشان هیچ اهمیتی ندارد فقط خوشبخت آن مدیری که راست و حسینی برای میلیونها هوادار این دو تیم کار صادقانه و پاک انجام میدهد مثل آقای دکتر حسین قریب که نامش در استقلال ماندگار شده
  • ناشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    اگر استقلال بخواد موفق بشه باید کادر مدیریتی و فنی کنار هم و پشت هم باشن نه مقابل هم و گرنه در جایی و نقطه ای این حاشیه ها تمرکز تیم رو بهم می ریزه ، آقا جواد دوست داشتنی بخدا کشاندن این صحبت ها به بیرون زحمت های خودت رو به مرور بی اثر می کنه چون دردی رو از استقلال دوا نمی کنه درون خانواده با مدیر مشکلات رو حل کنید من هوادار دوستت دارم و از ته قلبم برای موفقیتت دعا می کنم اما این راهش نیست فصل قبل هم حاشیه ها به استقلال آسیب رسوند ، آقای خطیر اگر می خوای موفق بشی با آقا جواد در یه مسیر باشید و همدیگر رو قانع کنید و مشکلات استقلال رو حل کنید
  • رضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    آقای صفایی راد .استقلال مشکل داره، بازیکنان پول نگرفتند ،آقا جواد تا کی باید بازیکنان بی پول را شارژ بازی کند همیشه جواب نمی دهد تمرکز بازیکنان لطمه می خورد خطیر هیچ کاربردی ندارد لااقل حسین‌زاده را جذب می کرد ، می فرماید جواد همین روند را ادامه بدهد حرفتان درست تا کی تیم مشکل دارد اگه مشکلات کم نشه ،بازیکنان پول نگیرند ، تیم لطمه می خورد ابزار تیم بازیکنان هستند اگه ابزار ناقص باشه ،مدیر هم همچنان کاری نکنه چی میشه .آقای صفایی دارد
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    تنها امتیازی که تا بحال خطیر داشته دوری از مصاحبه و ....بوده چون باید مشکلات رو حل کنه و بعدش مصاحبه کنه مصاحبه هایی که درون برچسپ دائم الخمر بودن و .... رو به دیگران بزنه فقط استقلال رو با حاشیه ی بیشتر روبرو می کنه خطیر باید مشکلات مالی رو حل کنه اگر دید راهش رو بستن و نمی زارن با نکونام و هواداران راست و حسینی صحبت کنه و فردی دیگه نیاد مدیر عامل بشه مگر اینکه قبل اومدنش مسائل مالی رو حل کنه و گرنه مدیر عامل داشته باشه و از آسیا حذف بشن و بازیکن پول نگیره و تیم تقویت نشه مدیر عامل در این وسط نقشش چیه ، آقای خطیر برای اعتبار خودش هم که شده باید زود راهی برای مشکلات پیدا کنه و تیم رو تقویت کنه
  • ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    تا زمانی که آقای خطیر روضه سکوت تشریف دارن و یواشکی میرن باشگاه و یواشکی جیم میزنن وضعیت همینه خوب داداش ( خطیر) این ناهار وامونده رو توی خونه ی خراب خودت هم میتونی بخوری (بخونید لمبوندن ) چه نیازی هست بیای باشگاه ناهار بخوری مگه کار دیگه ای میکنی شما توی باشگاه !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی