نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فراخوان برای آتش‌بس: موضع کاپیتان در مورد آشفتگی وضعیت پاری‌سن‌ژرمن و امباپه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن در اردوی آماده‌سازی پیش فصل در ژاپن حضور دارد و کاپیتان این تیم مقابل رسانه‌ها قرار گرفت و در مورد امباپه هم صحبت کرد.

مارکینیوس، کاپیتان برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، روز یکشنبه در مقابل رسانه‌ها در ژاپن ظاهر شد. کاپیتان علیرغم همراهی لوئیس انریکه، سرمربی جدید و هم‌تیمی‌های جدیدش لوکاس هرناندس و مارکو آسنسیو، نتوانست از صحبت در مورد آینده کیلیان امباپه خودداری کند.

جمعه گذشته، باشگاه پاریسی اسامی فراخوانده شده برای اردوی آماده‌سازی در این کشور آسیایی را اعلام کرد که غیبت ستاره فرانسوی در آن محسوس بود. وقتی از مدافع برزیلی در مورد هم‌تیمی‌اش سوال شد، گفت: «حتی در ژاپن این سوالات همراهمان هستند. پیچیده است. او بازیکنی استثنایی است، اما این تصمیم فراتر از ما بازیکنان است. این سوال مربوط به مدیریت است. ما همیشه می‌خواهیم بازیکنان بزرگی را در تیم خود داشته باشیم، امیدوارم به راه حلی برسیم تا او بتواند در این فصل به ما کمک کند.»

ملی‌پوش فرانسوی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. اگر او تابستان امسال (حداقل تا سال ۲۰۲۵) تمدید نکند، باید باشگاه را بعد از یک سال به صورت رایگان ترک کند و با تیمی که برای او مناسب‌تر است مذاکره کند. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، نیز به نوبه خود تا ۳۱ جولای منتظر تصمیم این بازیکن خواهد بود که در صورت تمدید نکردن او را با ارزشی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو راهی بازار خواهد کرد.

امباپه از زمان حضورش در پارک دو پرنس در سال ۲۰۱۷، ۲۱۲ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تاریخ باشگاه شده و ۹۸ پاس گل در ۲۶۰ بازی در شش فصل به ثمر رسانده است. او پنج بار قهرمان لیگ یک، سه بار کوپه دو فرانس و دو بار قهرمان کوپه دو لا لیگ شده است. او در اروپا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در فینال با نتیجه ۱-۰ مغلوب بایرن مونیخ شد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی