نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نقشه جدید نکونام برای خط دروازه استقلال/ این فصل حسینی بدون رقیب نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از کش و قوس های فروان، سرانجام باشگاه استقلال قرارداد سیدحسین حسینی را تمدید کرد.

باشگاه استقلال خیلی تلاش کرد برای فصل جدید  دروازه بان جدیدی به خدمت بگیرد اما مذاکرات با علی بیرو و هم چنین امیر عابدزاده سرانجام خوبی نداشت و در نهایت مدیریت باشگاه بعد ازمشورت با جواد نکونام به این نتیجه رسید که قرارداد حسینی را به مدت دو فصل تمدید کند.

شاید یکی از مشکلات حسینی در سال های اخیر این بوده که رقیب نداشته است. نکونام برای خاتمه دادن به این غائله در تلاش برای به خدمت گیری محمد رضا خالدآبادی دروازه بان جوان تیم هوادار و تیم امید است. دروازه بانی که فصل گذشته بیشتر بازی های لیگ برتر را بازی کرد و هم اکنون هم مرد شماره ی یک تیم ملی امید به شمار می رود.

فصل گذشته مرد شماره دو استقلال علیرضا رضایی بود که این فصل در ترکیب تیم آبی جایی ندارد. او در بازی هایی که در فصل گذشته به میدان رفت از جمله دیدار با سپاهان و مس کرمان اشتباهات مرگباری را متحمل شد تا جایی که در هفته های پایانی لیگ، ترجیح ریکاردو ساپینتو استفاده از سینا سعیدی فر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملابرادر IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    این‌ها خرید های خوبی نیستن ولی دیگه باید ساخت و سوخت
  • مرتضی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    اگر ازفوتبال چیزی میفهمیدین مشکل رضایی این بود که ساپینتو باروح روان رضایی بازی کرد کلا اعصابش ریخت هم همینطور جلالی وهردانی که تیم ملی بودن مشکل ساپینتو بودنه رضایی همینم نميدانيد آخ که هچکس جای خودش نیست هرچي دست گوشی نزني آرامش بیشتری داری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی